Tiedätkö yhtään turkkilais-suomalaista lasta joka näyttäisi suomalaiselta
Olen siis raskaana eräälle turkkilaiselle. Olin Turkissa lomalla naisporukassa ja tulin siellä raskaaksi. Kaduttaa ihan hirveästi, en vaan voinut tehdä aborttia ja olin niin paniikissa ettei ajatuskaan oikein kulkenut silloin. Mies ei osaa epäillä yhtään mitään, luulee että on lapsen isä.
Minua pelottaa ihan kauheasti että kun lapsi syntyy, mitä sitten tapahtuu. Jos lapsi on kovin tumma niin mies tietenkin arvaa heti ettei ole isä.
Turkkilainen, jonka siellä Turkissa tapasin ja joka on lapsen isä ei ole kovin tumma. Vihreät silmät ja vaaleanruskeat hiukset, itse olen sinisilmäinen ja vaalea, millainen lapsi mahtaa tästä yhdistelmästä tulla?
En vaan voi tästä asiasta kertoa, eihän tämä salailukaan hyvä juttu ole. Mutta jos kerron miehelle niin sitten varmasti jättää. On ollut niin innoissaankin tästä raskaudesta ja lapsesta, että en voi särkeä miehen sydäntä.
Kommentit (16)
voi periä myös isän suvun piirteitä kauempaa, geenit määrää miltä tulee näyttämään ja on aivan sattumanvaraista minkälaiset kenellekin tulevat
toivotaan että perii suomalaiset piirteet ja pääset pälkähästä, onneksi et pannut mustan kanssa
Mutta ruskeat silmät saattavat kyllä sitten lipsahtaa sieltä isän puolelta kauempaakin ja iho saattaa olla tosi vaalea, tai sitten aika tumma..
T. Omalla lapsellani on vain "epäilyttävän" isot, ruskeat silmät
niin en kyllä uskaltaisi jättää kertomatta - tulee kuitenkin julki ja mitä myöhemmin selviää miehelle sen pahempi
Isä tumma ja ruskeasilmäinen mutta lapset perineet minun piirteeni. Tytär on ihan kopio minusta (olen kyllä itsekin tumma). Poikakin enemmän veljenpoikieni näköinen kuin isänsä. Lapsiryhmässä erottuvat ainoastaan asteen tummempina kun suomalaisista nyt varmaan 80% on lapsena pellavapäitä, omamme ovat ristiverisiä ja vihreäsilmäisiä.
Mutta kaikki muut tuntemanani suomi-turkki lapset ovat kyllä perineet enemmän niitä isän suvun piirteitä.
vaalee pellavapää ja siniset silmät ja iho on niin vaalee et suonet paistaa läpi. turkkilainen isä on myös vaalea.
onko sulla sama tilanne kuin ap:lla?
Ihan olen tietoisesti valinnut puolisoni ja lapseni isän.
T.4
...ihan suomalaisilta kylläkin näyttävät :D. Vain nimi paljastaa alkuperän.
Kaverilla tosin kanssa turkkilainen mies, ja niiden lapsi todella tumma ja karvainen :D
vaikka väritys ei alkuperää paljastaisikaan, usein huomaan turkkilaisen alkuperän kallon mallista. Jotenkin se niin poikkeaa suomalaisista. Onneksi ei siis meidän muksuilla, mutta joillakin toisilla.
siis ihan sellainen tumma turkkilainen - vaaleanruskea iho, tummat silmät ja kihartuva musta tukka - mutta he menevät molemmat suomalaisesta.
silmiinpistävän tummaa tule. Ruskeat silmät ovat tässä tapauksessa hyvin epätodennäköiset ja hiustenvärikään tuskin tulee olemaan tummempi kuin tällä turkkilaisella isällä.
Toki mikään ei 100% varmaa ole, kaikki on mahdollista.
t. geneetikko
Turkkilainen, jonka siellä Turkissa tapasin ja joka on lapsen isä ei ole kovin tumma. Vihreät silmät ja vaaleanruskeat hiukset, itse olen sinisilmäinen ja vaalea, millainen lapsi mahtaa tästä yhdistelmästä tulla?
Mies saanee asian selville joskus, ja ei ole lapsen edun mukaista salata hänen taustaansa.
Kannattaa huomioida sekin, että TIEDOSTAMATTASI saatat kohdella lasta kaltoin, erityisesti jos saat joskus tämän hetkisen(/jonkun toisen miehen kanssa jos nykyinen sinut jättää) kanssa lapsia. Vaikka ajattelet että lasta hyvin kohtelet ja rakastat niin siitä huolimatta hän saattaa aistia ettei "kaikki ole hyvin" tai "rakastat häntä vähemmän/erii tavalla mitä muita lapsiasi". Vaikka näennäisesti kukaan ei mitään huomaisi, niin lapsi aistii kyllä tuollaiset salaisuudet.
Kannattaa näitäkin miettiä:
*Oletko varma ettei lapsi ole miehesi?
*Vaikka nyt salaaminen voi tuntua hyvältä, niin mieti tilannetta että huijaat miestä +kaikki ystäviä/sukulaisia 9kk ja jos lapsesta heti näkee että on "Turkin tuliainen" mikä häpeä ja pettymys se on miehellesi (+sinulle). Vaikka mies varmasti suuttuu jos asiasta kerrot, niin mieti miten kamala tilanne on jos odottaa lastaan syntyväksi ja tajuaa synnytyssalissa ettei lapsi ole hänen. +Tuollasesta joutuu pilkan ja naureskelun kohteeksi, ei sekään reilua ole miestä kohtaan(eikä ole sivistynyttä käytöstä kanssaihmisiltä, mutta niin se valitettavasti vaan menee)
*Oletko käynyt testeissä, sillä ehkä sait jotain muutakin mieheltä kun lapsen alulle... Yleensä noissa turistipaikoissa "gigolot" pyörittävät PALJON naisia, ja jos ehkäisy on tuota luokkaa jokaisen kanssa niin tautiriski on huomattavan suuri
[quote author="Vierailija" time="02.01.2010 klo 17:15"]vaikka väritys ei alkuperää paljastaisikaan, usein huomaan turkkilaisen alkuperän kallon mallista. Jotenkin se niin poikkeaa suomalaisista. Onneksi ei siis meidän muksuilla, mutta joillakin toisilla.
[/quote] totta!!! ihan vitun ruman muotoinen pää!!!
harmaat silmät ja tummanruskea tukka, voisi luulla ihan suomalaiseksikin, toisaalta kun katsoo tarkemmin niin ehkä näkee myös ulkomaalaispiirteitä. Minkä värinen tukka ja silmät oikealla miehelläsi on?