46% Suomen somalinaisista on yksinhuoltajia
Kommentit (10)
oikeat muslimivaimot asuvat eri osoitteessa. Näin on taloudellisesti kannattavinta.
"Olen nähnyt suomalaisten pikkulasten äitien kääntyvän islaminuskoon ja omaksuvan aviomiestensä perinteisen arabialaisen tai pohjoisafrikkalaisen elämäntavan. Mutta olen aina ihmetellyt, miten naiset syvällä sisimmässään selviävät muutoksesta, joka mullistaa heidän koko elämänsä. Katselen heidän kotejaan, jotka on sisustettu suomalaisille vieraalla tavalla, yleinen vaikutelma on muodollinen ja jäykkä, aivan kuin upottavat sohvat ja koristeelliset pikkupöydät olisi hankittu vain miehen viihtymistä varten. Lasten läsnäolo kodissa näkyy vain lastenhuoneissa, jotka nekin on sisustettu hyvin muodollisesti."
Jos on, niin se on kaapularppaaja
Tottahan toki kaikki somalien vaimot ovat samanlaisia, koska kaikki somalimiehetkin on samanlaisia! Ilman poikkeuksia.
t: kaverina kolme suomalaista somalin vaimoa
On häkellyttävän huono itsetunto.
Mikä on syytä, mikä seurausta?
Olisikohan sosiaalietuudet syynä tähän?
Toinen se, että heidän aviomiehet lähtee ulkomaille (Englantiin) töihin ja jäävät sille tielleen, ottavat uudet vaimot jne. Tänne jää sitten vaimo 5 lapsen kanssa yksin pärjäämään.
Olen nähnyt näitä tapauksia useampia ja kyllä sapettaa heidän takiaan.
Toisaalta somalimies on myös hyvin auttava, antaa vaimon mennä ja tulla miten sattuu yms.
niin hyvin ovat opineet maan tavoille
Lisävaimot lasketaan Suomessa kuitenkin yksinhuoltajiksi, eikä asiaa tietenkään sossutuet haittaa, pikemmin mahdollistavat.