Kumman valitsisist?`?? (Selloon liittyvä)
Nyt on on puhuttu ties mitä aiheesta ja syyllistetty Kosovon albaaneja, islamia, sukulaisia ja ties mitä.
Vastatkaapa seuraavaan kysymykseen niin ehkä asia hieman valottuu valopäillekin.
Valitse seuraavasta parempi vaihtoehto:
1. Lähisukulaisesi ammutaan kaupassa.
2. Lähisukulaisesi ampuu kaupassa 5 ihmistä ja lopulta itsensä.
Kumpi tuntuu paremmalta vaihtoehdolta? Saa perustella, jos tuntee tarvetta.
Itse valitsisin 100% ykkösvaihtoehdon.
Kommentit (9)
Tuossa toisessa saa vielä sen syyllisyyden mitä sukulainen teki.
kyllä varmaan vastaisin että kakkonen. Koska silloin se tuttuni olisi ITSE tehnyt päätöksen päättää elämänsä.
kyllä varmaan vastaisin että kakkonen. Koska silloin se tuttuni olisi ITSE tehnyt päätöksen päättää elämänsä.
Entä ne viisi sivullista
mä oletin että ne kuolisi joka tapuksessa... Parempi siis että on itse syypää kuin sivullinen!
Kunnioitetaan nyt näiden omaisten surua edes hetki, ennenkuin aletaan tällainén lapsellinen ja mauton märehdintä.
saada ihmiset heräämään siihen todellisuuteen, että tässä surullisessa tapauksessa uhreja ei ole vain surmattujen omaiset, vaan myös tappajan lähimmäiset.
Ei muuta.
ap.
niin huomaat, ettei m istään muusta täällä puhutakaan kuin ton I.S:n omaisista. Muiden uhrien omaisten suru on vaiettu.
Silloin sukulainen olisi itse päättänyt kuolla eli hän ei menettäisi elämäänsä jonkun toisen toimesta. Tosin silloin tietenkin 5 muuta kuolisi, mutta sukulaisen kannalta helpompi surra jos sukulainen itsekin halunnut kuolla.
olisi lupa surra