Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia, että isä haluaa nukkua lapsensa vieressä?

Vierailija
02.01.2010 |

Samassa sängyssä siis.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n mies muuten paljon halaileva tyyppi vai onko tuo lapsen sängyssä pötköttely miehen muuten tuntien kummallista käytöstä? Miten lapsi reagoi?

Mies on kyllä muutenkin halaileva tyyppi ja tykkää juuri pötkötellä ja olla lähellä. Samanlainen hän on myös minua ja koiraa kohtaan. :D Silti jotenkin tuo lasten sänkyyn könyäminen on tuntunut oudolta. Ehkä sitten siksi, etten ole itse ollenkaan samanlainen. Tykkään kyllä halata, mutta minulle sänky on nukkumista, ei köllöttelyä varten. Lapset kyllä tykkäävät, kun isi tulee viereen.

-11, ehkä sitten vainoharhainen

Vierailija
22/26 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin muistan kuinka vielä 13 ikävuoteen asti siskon kanssa nukuttiin iskän vieressä kun äiti oli poissa. Siellä oli kovin turvallinen nukkua ja isi antoi aina valvoa vähän pidempäänkin ennen nukahtamista :) Voi niitä aikoja. Minun mielestäni teidän epäilijöiden pitäisi tutkituttaa päänne ja miettiä itse, että miksi te epäilette että juuri teidän lasten isällä olisi jotain taka-ajatuksia lapsen vieressä nukkumisen suhteen. Haloo! Kyllä toki sellaisiakin ihmisiä on, mutta miten loppujen lopuksi voitte epäillä omaa miestänne ainoastaan sen suhteen, että hän nukkuu lastensa vieressä:O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen, miten voitte olla yhdessä miehen kanssa, jota epäilette pedofiliasta. Siis sellaisia miehiähän todella on, mutta miten voitte elää sellaisesen epäilyn kanssa? Vaikka pelkästään vieressä nukkuminen ei minustakaan kuulosta erityiseltä.

Vierailija
24/26 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itkeminen tai balettitanssijaksi opiskelu.

Ihan normaalia, mutta jotkut pitävät sitä nolona miehelle.

Minä tykkään äitinä nukkua lapsen vieressä, ja mieskään ei valita kun viikonloppuaamuisin viereen könyää kolme lasta.

Vierailija
25/26 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätön aloitus. Meidän ihana tosimies nukkuu usein 1- ja 3-vuotiaiden vieressä, kylpee, saunoo ym. yhdessä. Aivan uskomatonta, jos se joissain herättää epäilyksiä! Ei tosiaan ole helppoa olla isä tässä hullussa maailmassa, kun pedofiilihysteria tuntuu vaan kasvavan.

Jos miehesi on pedofiili, lasten käytös varmaan antaa siitä jotain merkkejä. Aika harva kuitenkin on.

Vierailija
26/26 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on ihan ok, jos aloite on lapsen ja lapsi siis haluaa nukkua isänsä vieressä. Ja isä suostuu luonnollisesti.

Mut siis tarkoitan, että jos ihan isän itsensä takia nukkuvat vierekkäin, niin hiukan ihmettelisin. Tosin riippuu toki lapsen iästäkin.

Meillä tosin lapset nukkuvat omissa sängyissään ja aikuiset omissaan eli ilman "hyvää syytä" ei nukuta lasten kanssa. Jos lapsi on sairas, ollaan matkoilla tms. niin silloin toki voidaan nukkua millaisella kokoonpanolla vain.

Mutta siis on se varmaan ihan normaalia, harvalla miehellä kuitenkaan on mitään taka-ajatuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi