Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä aamupahoinvoinnin kanssa?

Vierailija
02.01.2010 |

Näitä alkuraskauden ihanuuksia - aamupahoinvointi.

Ongelmaksi on muodostunut hampaiden pesu. Aamulla suussa maistuu niin pahalle, että jo se saa voimaan todella pahoin. Mutta jos erehtyy pesemään hampaat siinä kohti, niin pommin varmasti lentää laatta. Toisaalta lentää se laatta myös jos yrittää syödä jotain ennen hampaiden pesua.

Mikä tähän avuksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vuosi sitten kanssa aivan hirveet aamupahoinvoinnit, oksensin joka ikinen päivä. Aamut yritin saada jotenkin käyntiin niin, että nakertelin keksinpalaa heti sängystä noustua (siis ennen aamupesua) ja yritin juoda vähän vettä tai mehua. No yleensä ne kuitenkin tuli heti ylös, jonka jälkeen sitten pesin hampaat ja nassun, ja yritin syödä omenan ja lipittää pikkuhiljaa vettä. Tässä kaikessa meni tietysti aikaa kun heikotti niin vietävästi, onneksi tein tuolloin hommia kotoota käsin eikä ollu kiire työpaikalle. Autolla ajaminen, julkisiin meno tms ei oisi tullut kysymykseenkään, laatta olisi lentänyt takuuvarmasti. Tästä valituksesta ei slle nyt varmaan apua ollut, mutta jos lohduttaa niin sympatiseeraan sua kyllä täysillä. Onneks se ei kestä ikuisuutta (mun tapauksessa kesti 3kk) ja pääset toivon mukaan sitten nauttimaan paremmasta olosta loppuraskaudessa. Koita jaksaa! (p.s. olen muuten taas raskaana, ja jännitän just alkaako pahoinvointi taas pian vai pysyisikö se tällä kertaa poissa...)

Vierailija
2/6 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vei pahimman huonon olon pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro lisää!

Vierailija
4/6 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo ensin jotain, ettei tarvitse yökätä sappinesteitä. Oman kokemukseni mukaan mikään ei auta pahoinvointiin, paitsi tiputus mutta sekin auttaa vain pari päivää kerrallaan.

Vierailija
5/6 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

akupunktiopisteeseen joka lievittää pahoinvointia, voidaan käyttää myös matkapahoinvointiin.

lisätietoa

http://www.sinunapteekki.fi/catalog/product_info.php?products_id=963

olin jo valmis kokeilemaan mitä vain, niin paha olo oli ja kyllä tämä auttoi. Liekö psyykkistä sitten, pääasia että se toimi ;)

Vierailija
6/6 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaan 13vkoon ja sen jälkeen en oo edes kokeillu.

Nyt varmaan onnistuis kun viikkoja jo yli 20

Mulla ei auttanu vaikka söin eka.

tuli leivät ja paprikat sit altaaseen :(

sen jälkeen en enää yrittäny..oli nii kauheeta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi