Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kohta 16v ja kaverit 20siä - onko ok?

Vierailija
20.12.2009 |

niinpä, siinä kysymys. Oisko ok että teidän 16v tyttö liikkuisi porukassa missä suurin osa 20-21v? Ovat kilttejä, fiksuja ja huolehtivat toisistaan, työssäkäyviä kans. Hieman kakspiippuinen juttu mielestäni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa iässä nuo vuodet tekevät vielä paljon.

Vierailija
2/4 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on esim. koulukiusattu tai jostain syystä ikäistään kypsempi, voi olla, että niitä kavereita löytyy helpommin vanhemmista kuin omasta ikäluokasta. Toi voi olla erittäin hyväkin asia lapselle, en ainakaan olisi heti kieltämässä noita kaverisuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin siis tyttöjä kumpikin. Hän näytti minua vanhemmalta joten päästiin helposti sisään ikärajapaikkoihin kun minä näytin ajokorttia :D

En ymmärrä tätä ikärajoittuneisuutta. Minusta iällä ei ole väliä. Nyt oon yli nelikymppinen ja kuolaan parikymppisten poikien perään. Ehkä vaihdan oman ukkoni nuorempaan kunhan löydän jonkun sopivan ja suostuvaisen.

Vierailija
4/4 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 12-vee olisi 16-veen seurassa,niin ei olisi ilman eri selvittelyä ok, mutta 16-vuotias voi olla jo hyvin paljon ikäisiään kypsempi, joten vanhempien seura on enemmän sitä mitä haluaa. Esim pahin juopottelu- ja kapinavaihe on ohi, ja ikäiset pitää tiukkisena tms.

Yleisemmin kuulun itse kanssa siihen porukkaan, joka on aina ollut vanhempien kanssa. Paras ystäväni on 60, ja aviomieskin 8 vuotta vanhempi. Minulla on ollut lapsuudenkodissa aina enemmän vastuuta kuin ikäisilläni, esim kodinhoitovelvoitteeni vastasivat enemmän omillaan asuvan nuoren kuin toisen kotona asuvan 16-vuotiaan tasoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan