Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko teistä ok, jos ystävä ois tulossa kylään vain kun

Vierailija
01.01.2010 |

miehen kanssa on tylsää. Ja kun sovinto tehdään, peruuntuu kyläily aina. Välimatkaa on 100 km, ja viimeksi kävi vuosi sitten..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisille ne ystävät ovat perheen jälkeen kakkosia.

Tietysti on noloa, jos joku toimii kovin läpinäkyvästi ja antaa selvästi ilmi, että ystävä on vain varaseuralainen; joku sellainen, jonka kanssa seurustellaan paremman puutteessa.

Vierailija
2/4 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aikanaan unohti aina ystävänsä kun oli joku poikaystävä kierrossa. Kerran esim. oltiin sovittu piknikki, ostettu eväät ym., mutta kas, poikaystävä soitti ja pyysi leffaan, sain jäädä yksin piknikille...

Eipä taida olla hänellä yhtään pitkäaikaista ystävää, ei kukaan jaksa tuollaista varaseurana olemista loputtomiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika outo kommentti. Toki perhe on ykkösijalla, mutta kyllä minä ihan aidosti haluan ystäviänikin nähdä! Eivät tod. ole mitään miehen seuran korvikkeita vaan haluan nähdä heitä juuri heidän itsiensä takia!

Sinulla ei taida olla kovin hyviä ystäviä, ovat ehkä ennemminkin tuttavia.

ihmisille ne ystävät ovat perheen jälkeen kakkosia.

Tietysti on noloa, jos joku toimii kovin läpinäkyvästi ja antaa selvästi ilmi, että ystävä on vain varaseuralainen; joku sellainen, jonka kanssa seurustellaan paremman puutteessa.

Vierailija
4/4 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat pitäneet vuosia yhteyttä jaksaessaan eli ei suunnilleen koskaan. Eivät käy kylässä, vaikka ovat muilla asioilla paikkakunnalla, eivätkä kerro juuri mitään asioistaan. En ole selvästikään kuulunu lähipiiriin vuosiin. Nyt kumpikin on ongelmissa elämässään ja olen tukenut kumpaakin kaikin voimin vuoden ajan. Ymmärrän, että ystävien tarkoituskin on joskus olla taka-alalla, mutta joskus käy mielessä, että itsekin olen elänyt vaikeita kokemuksia läpi ja sain toki kuunteluapua ottaessani yhteyttä, mutta oma-aloitteisesti ei kysytty mitään tai soitettu tännepäin.