Käytättekö peflettejä omassa saunassa?
Kommentit (18)
Selvästi erilaisia kun tavalliset kylpypyyhkeet, joten täyttävät vain peflettivirkaa
Ei pöpöjen pelossa mutta säästyypä lauteetkin vähän kun ei hikoilla suoraa lauteille vaikka pitäähän silti sitä saunaa pestä.
ei olla tän asunnon ekat asukkaat, niin ei lauteiden pesemisestä huolimatta viitsi ilman laudeliinoja istua.
Meillä käytössä pellava-laudeliina ja aina ovat sekä liina etä lauteet läpimärkiä.
hyi oks
kun oltiin tutuilla kylässä ja saunassa ei ollu laudeliinoja! en kehdannu sanoo mittän vaan nolona istuin lauteen reunalle... kyläpaikan muori läsäytti ison revansa keskelle paljasta laudetta...
Kyllähän sitä hien lisäksi saattaa valua vaikka menkkaverta tai valkovuotoa.
mutta siitäkin huolimatta meillä käytetään kyllä laudeliinoja ja pestään sauna pari kertaa vuodessa... (ehkä se on jonkun mielestä liian harvoin sekin)
Kyllähän sitä hien lisäksi saattaa valua vaikka menkkaverta tai valkovuotoa.
laudeliinat. En ole mikään ylihygieenikko, mutta on se jotenkin mukavampaa olla istumatta paljaalla perseellä siihen puulle. Kivempaa meille, kivempaa meidän vieraille.
Enemmän mä ihmettelen sitä, että jotkut ei halua ottaa sitä tarjottua laudeliinaa, koska "eivät käytä". Mä aina sanon, että et sä käytä sitä itseäs varten, vaan meidän saunaa varten.
En menetä yöuniani, jos jossain muualla joudun istumaan paljaalla lauteella.
käytkö sä vatsataudissakin saunassa?
meidän saunassa laudelautojen välit on niin leveät että pylly ei kestä sitä.muuten ei käytettäisi.
Lauteille valuu verta, valkovuotoa ja paskaa! Mä käyn suihkussa ennen saunaanmenoa, eikä mun alapää falskaa jatkuvasti.
Miksi pitäisi? Käytetään tai ei käytetä, ei mikään pakollinen juttu.
Vieraiden läsnäollessa kyllä.
Kuivataan saunomisen jälkeen roikkumalla ja pestään välillä.
Kuivataan saunomisen jälkeen roikkumalla ja pestään välillä.
Hiestä tönkköä on inha käyttä seuraavalla kerralla.
Meillä saunotaan 1- 1,5h kerrallaan, eli hikea kerkiää valua.
aina kanssa