Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALIS -05 tammi-, helmi ja MAALISkuu!!

01.01.2010 |

Oikein ihanaa Uutta Vuotta 2010!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vuosi vaihtui..

Olikos nyt täällä vauvasivuilla ketään sellaisia, kuka käy täällä lukemassa/kirjoittamassa mutta ei ole facebookin maaliskuiset 2005 ryhmässä?

Mie kävin fb:ssä kirjoittamassa sen verran arasta tilanteessa, etten tänne sitä kopsaa. Joten käykää lukemassa sieltä ja jakamassa kokemuksianne.

Tuulia

Vierailija
2/13 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tämän nimilistan taas näkyville!!

PIPPANDII

INSINÖÖRIÄITI

SENGI73

KUA

LEHTOVI

VUPII

KEVÄTMAMA

TEL5

SUOHOMPPELI

EMPPA 051

HURTTA

MIUQU

ROSA81

UUPU

KORVAPUUSTIT

PUMP@

KALAMAMI

MARANTA

PÄÄSIÄISÄITI78

MARJU73

MELROSE

MINI-05

MILI

ÄDÄ78

LARUSKA

FEMANA

KATI05

LAPPU

JOLLA

NOOPU

AJANKUVA

KUBLA

VIO

SOLANDRA

KATALIN

PAHIS1

VUOKKO

EGO

ELIISAKU

NASULIINA

RÄNKKÄ

TUULIEMILIA

LARUSKA

MURUNMAMA

PIPSA

KIIKKAKUKKA

Miten hienoa olisi kuulla monenkin kuulumisia???? Hei, te ketkä tunnette nimimerkin takaa, kehottakaa tulemaan kertomaan kuulumisia!!! Ainakin lauttasaaressa asui ennen ainakin useampikin maalisäiti.

Tuulia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan päivitystä, mitä kuuluu??

Vierailija
4/13 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kukaan kirjoittele..

Nostanpa pinoa ylös päin HIIIIIIIIIIIIIIOOOOOOOOPPPPPP!!!

Muistatteko nämä nostot =)

Tuulia

Vierailija
5/13 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin täällä tulee enää käytyä. FB:ssä käyn usein, mutta mulla ei enää näy maaliskuisten ryhmää ollenkaan. Netissä vierailen pääasiassa MOL:n ja muilla rekrysivuilla, meille on tulossa laajat lomautukset tänä vuonna, joten aihe on ajankohtainen.

Maalisneiti on oma tomera ja herkkä itsensä, jäällä kävelee sujuvasti luistimet jalassa ja hiihtää lyhyttä matkaa tasamaalla. Kaatumisesta seuraa armoton vaikerrus. Lumesta on nautittu sen harvinaisuuden vaatimalla hartaudella. Uimakouluun on ilmoittauduttu, tyttö odottaa sitä innolla.

Koko viime syksy meni sairastellessa korva, silmä-ja keuhkoputkentulehduksia jne ikävyyksiä. Toivon kovasti, että sairastelu loppuisi, niin voimiavievää se on koko porukalle.

Mies on lähikuukaudet enemmän matkoilla kuin kotona, joten vietän yksinhuoltajaelämää tässä pakkoloman ohella. Lapset aion pitää tarhassa ainakin muutamana päivänä viikossa, niin pääsen itse vähän jumpalle, se osasto kun on ollut jäissä ensin joulukiireiden ja nyt tämän kisaleskeyden takia.

Korvapuustit

Vierailija
6/13 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se siun maalisryhmä 2005 onkin vain siirtynyt "toiselle" sivulle? Eli katso fb:ssa omat tiedot ja sieltä ne ryhmät johon oot liittynyt. Siinä ekalla sivulla näkyy vain mitä siihen mahtuu. Eli olikoha siinä sivussa sitten pienillä numerot 1/2 ja sitten 2/2. Ainakin miulla on silleen siirtynyt ekalta sivulta näkyvistä..

Kiva, kuulla teidänkin kuulumisia. Ikävää nuo pakkolomat, sekä yh-äidin jaksot!! Paljon jaksuja sinne teille!!

tuulia

Vierailija
7/13 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännepäs kokeilen jotain raapustaa.Kohta lähdn pelailemaan sählyä.Tälle viikolle onmin kertynyt ihan kivasti liikuntaa.Alkuviikosta taas jää liikunnat vähemälle kun kaks iltavuoroo peräkkäin.

Minä olen palannut takaisin työelämään ja takaisin samaan työpaikkaan, josta kaksi vuotta sitten opiskelemaan läksin eli kehitysvammaisten palvelukodista.

Juuson kanssa vääntäminen jatkuu, onneksi ei niin pahana mitä tonne fb:n sivuille kirjoittelin. Harmittaa vaan itseä kun täytyy oikeesti heittäytyä todella passiiviseksi poitsua kohtaan kun yrittää riitaa haastaa joka välillä tuntuu olevan hänen elämän tehtävänsä saada äippä kilahtamaan...

Maanantaina meillä onkin hoidossa joka vuotinen keskustelu, kuinka vuosi mennyt ja missä asioissa edistynyt jne...nyt 5- vuotis neuvolaan täällä ainakin neuvolasta lähettävät jonkun kyselylomakkeen hoitoonkin joka pitää sitten terkalle palauttaa.Saapas nähdä mitä kommenttia pojasta tulee muuta kuin vilkas...

Pippandii saisi tulla kertoilemaan vauvakuulumisiaa.Toki kolmen lapsen hoito vie aikaa mutta ootastellaan. :)

Ankka81

Vierailija
8/13 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kauheasti kun en ole kirjoitellut aikaisemmin! Tämä arki vain on välillä melkoista pyöritystä ja tuo meidän pienin sankari ei oikein nuku kunnolla päivisin. Äidin sylissä kyllä..

En käy kovin usein koneella enkä ole facebookissa, mutta nyt päätin ryhdistäytyä.

Meille siis syntyi kolmas poika 27.11. suunnitellusti sektiolla. Hän oli perätilassa aikamoisen pitkään eikä suostunut kääntymään ja koskapa edellinenkin vesseli oli suuri lapsi ja tämänkin ennuste samaa luokkaa, leikkaukseen mentiin. Minua helpotti kyllä päätös. Leikkaus sujui hyvin, minä toivuin hyvin ja lapsi voi hyvin, se toki tärkeintä. Nyt on kyllä nuhainen, samoin kuin sairaslomalla oleva mieheni (miehen saikun ansiosta tässä kai istunkin koneella).

Talvi on ollut kylmä koko Suomessa mutta täällä meillä oikein tosi kylmä. Emme ole juurikaan ulkoilleet näiden 2kk aikana, tänäänkin -21 ja alkaa siis jo hieman sää lauhtua..

Isommat pojat ovat ottaneet pikkuveljen hyvin vastaan: lähinnä silittelevät, eivät siis vaihtele vaippoja. Mutta kyllä tunteet kuohuvat heillä sit minua kohtaan. Koululainen varsinkin on milloin mistäkin syystä pahalla tuulella ja mököttää, mutta yritän tässä jo suhtautua ymmärtäväisesti hänenkin mielenailahduksiin. Nyt helpompaa kun vauva jaksaa jo olla itsekseen, mutta kuukausi sitten kuljin esikoisen perässä selvittelemässä kiukkuja ja vauva roikkui tississä ja keskimmäinen pyöri ympärillä. Edelleen meininki on tätä joskus, mutta itse jo jaksaa paremmin nämä tilanteet. Ei mene niin helposti herne nenään..

Meidän -05 on yhä iso poika ja hyväntuulinen pääsääntöisesti. Tykkää leikkiä ja puhekin selkeytynyt, nyt vain r ja l puuttuvat.

Jep mut nyt menen. Yritän tulla kirjoittelemaan taas, erittäin pikainen päivitys tänään. Söin tässä samalla...

Pippandii

Vierailija
9/13 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Pippandiille kolmannesta pojasta! Mukava, että ennätit käydä kirjoittelemassa kuulumisia,on sua kaivattukin!

Minä viettelen vapaapäivää töistä.Itseasiassa mulla on neljä vapaata,meen töihin vasta perjantaina.Ihan siis luksusta!

Juusolle ei kuulu kovinkaan uutta.Asioita väännetään ja käännetään minun kanssa ja eilen isikin näki millaista meillä pahimmillaan voi Juuson kanssa olla.Tämä päivä sujunut suht hyvin, mutta herkkänä ja varpaillaan saa olla...Möykkääminen ja riidan haastaminen ei onneksi kestä kauaa, koska minä en todellakaan lähde niihin mukaan enkä suostu mihinkään ehtoihin mitä Juuso yrittää suutuspäissään ladella.

Tälle päivälle onkin suunnitelmissa mäenlaskua ja luistelua.Täällä ainakin sää on todella upea;pakkasta -7 ja aurinko ei ihan paista mutta todella kirkas sää siis, eikä tuulesta ja lumisateesta tietookaan.

Illalla sitten äippä pääsee bodypumppiin,viime viikko jäi liikunnallisesti heikoksi, kun mulla oli iltavuoroo...

Ankka81 ja Juuso

Vierailija
10/13 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiihän tännekin tuolta fb:n ihmeellisestä maailmasta ;-)

Meillä arki sujuu suht ok, kuten se nyt murrosikää lähestyvän ja erityisen sekä uhmiksen kanssa voi. Uhma onneksi maaliksella vähenemään päin.

suurin muutos maaliksen elämässä on päiväkodin aloitus. Mielellään menee. On kaveria kaipaillut joten en odota suuria ongelmia tulevankaan.

Lumitöiden merkeissä ulkoiltu silloin kun pakkanen sallii.

Talvilomaan lasketaan jo aamuja.

Sengi

Vierailija
11/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea minunkin puolestani Pippandiille uudesta vauvasta!

Vierailija
12/13 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilllä huomenna synttäripäivä ja kaverikutsut(neidin ekat:)).

Vieraita tulee neljä eli kohtuullista mun mielestä. Viikonloppuna kahvitetaan mummit ja kummit.

5v neuvola on sitten pääsiäisviikolla...

ONNEA KAIKILLE MAALISLAPSILLE!

Vierailija
13/13 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on jo huhtikuu. Jotenkin aika vaan menee viikko kerrallaan

Me kerettiin jo käymään neuvolassa. Maalistyttö jatkaa pitkää linjaansa ja oli 121 cm ja noin 24 kg. Tehtävät sujuivat jokseenkin normaalisti, huomiota kiinnitettiin r:n puuttumiseen ja karsastukseen. Olin tosi ihmeissäni, kun tyttö jäi sujuvasti terkkarin kanssa kaksistaan, hän kun ei kovin nopeasti lämpene uusille ihmisille ja uudet tilanteet saavat hänet helposti lukkoon. No, hyvä onni jatkui hammashoitolassa, jossa ensimmäisen kerran kunnolla katsottiin neidin hampaat ja rapsittiin samalla hammaskiveä pois. Olinkin jo ihmetellyt, että oliko ensimmäisen pudonneen hampaan takapinnalla reiän alku, mutta se oli siis myös tuota hammaskiveä.

Synttäreitä vietettiin kavereiden kera ja toisen kerran sukulaisten kesken. Vähän tyttö oli hämillään, että miten synttäreitä on kahdet. Ja vielä tarhassa huomioitiin se oikea syntymäpäivä.

Korvapuustit