Minkä merkkisillä siteillä saatte RUNSAAN kuukautisvuodon hallittua? EI kuukuppia!
Kuukuppia ei tämä verenvuototautinen suostu käyttämään.
Kommentit (9)
ettekä hae apua runsaaseen vuotoon???
vuodon alettua
ja ob ja always se isoin side (ei yöside).
Tarjolla on hormonit, joista oireet on sitä luokkaa, että Tampax+yöside on lasten leikkiä siihen verrattuna. Cyklokapron ei toimi minulla. Kohdun poistoa en vielä halua. Muita hyviä ehdotuksia?
Tarjolla on hormonit, joista oireet on sitä luokkaa, että Tampax+yöside on lasten leikkiä siihen verrattuna. Cyklokapron ei toimi minulla. Kohdun poistoa en vielä halua. Muita hyviä ehdotuksia?
hormoneja olet kokeillut?
käyntiä gynekologillasi. Esim kohdun lämpöpallohoito, jossa kohdun pintalimakalvo tuhotaan nukutuksessa, voisi olla hyvä ratkaisu. Tietysti tämä ei sovi, jos haluat vielä lapsia.
T:lääkäri
Kotikäyttöön suosittelen kestositeitä. Kotimaiset firmat kun tekee, niin voi varmaan pyytää vielä yhden ylimääräisen imukerroksen väliin? Itse olen ainakin teetättänyt joistain firmoista omien mittojen mukaan, lisännyt kosteussuojakangasta koko alueelle tms.
Suosittelen kyllä ehdottomasti kokeilemaan, tosin aika varmasti jäät koukuun jos kokeilet. Esim. Tirsokkaan, IguLeen ovat olleet hyviä. Mulla myös KVK:n ja Ronjankin.
lapsen synnyttyä, sitä ennen kuukautiseni olivat tosi niukat. Liekkö raskaus parantanut PCO:ni kun viiksikarvatkaan eivät enää suunpielessä ole kasvaneet toisen lapsen synnyttyä. ap
tampax + alwaysin yöside, muulloin alwaysin yöside. Vaihto usein, kerran tunnissa tms.