Paras romanttinen komedia, jonka olet viimeaikoina nähnyt?
Pitäisi hakea filmi enkä ole nähnyt juuri mitään sitten 2005. Suosittele helppoa, hauskaa ja koskettavaa elokuvaa. Tykkään Julia Roberts -tyyppisistä leffoista.
Kommentit (14)
Oli hyvä jopa miehen mielestä. Menkää ihmeessä leffaan katsomaan!
- 17 again
- Paksuna
- Rakkautta vain
on vähän vanhempi (2005-2007), mutta aivan ehdottomasti mun lemppari!!! Silmän kostuminen taattu!! Aivan ihana!!
oli mielestäni hauska ja katsomisen arvoinen. Pääosassa Sandra Bullock.
Mutta on sekin jo pari vuotta vanha leffa.
Sitä parempaa ei ole. On hauska, vähän surullinen, tosi romanttinen. Vuokraa se. Jos kadut, niin maksan sen vuokran sulle.
Saa itkeä ja nauraa, itelle mies osti joululahjaks ja oon jo kolme kertaa sen viikon aikana kattonu, tykkään ite TOSI paljon :)
Olen katsonut sen vaikka kuinka monta kertaa, enkä ikinä kyllästy siihen. Siinä on niin loistavat näyttelijät ja mielenkiintoisia roolihahmoja/pareja.
Oli viikko sitten ensi-illassa. Meryl Streep rollaa.
Kotimainen, hauska, rullaa hyvin, silti ei pelkkää höttöä. Tykkään, oon katsonut sen jo kolmesti.
Ei-romanttiselta puolelta suosikkeja ovat Elling, Kalenteritytöt, Billy Elliot, Housut pois. Kaikissa elämänmyönteinen asenne ja pilkettä silmäkulmassa eivätkä ole ihan pinnallisia.
Paras sitten Notting Hillin (jota parempaa ei vielä nähty). Odottamaton ehdotus kans ihan ok. Tuplamorsian oli ihan kökkö, mitenm onnistuivatkin pilaamaan hyvän idean+loistavat näyttelijät.
Kun Harry tapasi Sallyn, se on edelleen hauska:-)