Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tärkeetäääää???!?

31.12.2009 |

synnytin tos viime sunnuntain,jouduttiin tuolt alapääst leikkaamaa et pikkune mahtuu tulee,nii itsestää sulavii tikkei laitettii..niin haluisin tietää kuinka kauan kestää että ne sulaa pois? millon pääsen taas käymään saunassa ?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta mulle sanottiin, että kuukauden sisällä pitäis sulaa kaikki pois. No eivät sulaneet, vaan lopulta tulehtuivat, jouduttiin poistattamaan lääkärissä ja antibiootit päälle.

Tokassa synnytyksessä kerroin näistä ongelmista, ja kätilö laittoi eri langalla ja piilo-ompeleella tikit. Ei mitään maailman ongelmia ollut ja tikit suli hyvin (enkä niitä edes nähnyt tai tuntenut).

Vierailija
2/3 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti kai kolmisen viikkoa ettei tikit enää tuntunu. Saunassa käynnistä sairaalassa sai yhdeltä kätilöltä ohjeen että pariin viikkoon ei saunaan ja toiseltä sitten että voi saunoa normaalisti kunhan käyttää aina puhdasta laudeliinaa. Tiedä sitten mikä on oikein..?? Itse en saunassa käynyt kun istuminen oli niin ikävää sen kolmisen viikkoa. Sen jälkeen sit vasta kun haava oli kunnolla parantunut. Paranee nopeampaa kun suihkuttelee reilusti monta kertaa päivässä, se vilkastuttaa verenkiertoa. Niin ja ei muhi vuodot yms haavassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten pitäisi tikkien olla sulanut. Muistaakseni saunomista piti vältellä parisen viikkoa synnytyksestä.