Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

espoolaiset, ammutteko raketteja

Vierailija
31.12.2009 |

vai kunnioitatteko Sellon uhreja olemalla ampumatta ?

t. miettii menenkö lasten kanssa sytyttämään seloon prismasta klo 10.05 ostetut padat omalle pihalle ;(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan tosi hienoa, että melkein kaikki ovat pidättäytyneet rakettien ampumisesta ainakin toistaiseksi.

ap

Vierailija
2/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi lasta odotti niin kovasti, mutta keskutelimme aiheesta yhdessä ruokapöydässä ja pidimme pienen hiljaisen hetken uhrien muistoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on perunut ilotulituksen, kummastuttaa että yksittäiset henkilöt ampuvat raketteja. Siitä välittyy vähän sellainen viesti, että sellon tragedia ei merkistse mitään.

Vierailija
4/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Sellon lähettyvillä asutaan, tosi hiljaista muihin vuosiin nähden ainakin vielä. Leppävaarassa tosin paukkuu kuulemma jo ihan kunnolla.

Vierailija
5/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle tulis mieleenkään paukuttaa raketteja tänään. Kun miettii omalle kohdalle jos omainen olisi kuollut tänään Sellossa. Vituttaisi lievästi sanottuna muiden raketit.

5

Vierailija
6/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"raportoi" ap...

Vierailija
7/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ne ostetut raketit säästää ensi vuoteen?

ammumme kyllä kun on ostettukin

Vierailija
8/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisihan se kaunis ele, tyyliin "iljainen hetki"

joo, me ei ammuta

t. ap

Vierailija
9/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai koskettaa! Mutta olisi tekopyhää hurskastelua olla ampumatta niitä.

Jpos Espoon kaupunkikin on tehnyt päätöksen kunnioittaa tilannetta peruuttamalla ilotulituksen, kuinka sitten teidän rakettien ampumisen peruminen olisi tekopyhää hurskastelua??? Päinvastoin, toi teidän asenne on itsekäs ja epäempaattinen.

Vierailija
10/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuminen on valitettava tapaus, mutta olen edellisen kanssa samaa mieltä siitä, että on vähän tekopyhää hurskastelua pidättäytyä ampumasta niitä juuri tänä uutena vuotena ja juuri Espoossa.

Itse pidän rakettien ampumista muuten vain vähän pöljänä asiana ylipäänsä rahanhukan ja täysin tarpeettoman saastuttamisen vuoksi, mutta en ymmärrä miten se uhreja tai heidän omaisiaan auttaisi jos ne juuri nyt jätettäisiin ampumatta. Vaarallisempaahan se on jos ihmiset säilövät raketteja johonkin asuntoihinsa vuodeksi ja sitten saadaan pitkin vuotta lukea uusista onnettomuuksista kun säilytettävät raketit räjähtelevät kodeissa.

Onko ylipäänsä olemassa joku paikka, mihin toimittaa ampumatta jätetyt raketit?

Vierailija
11/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en olisi niihin muutenkaan välittänyt rahaa laittaa.

Vierailija
12/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikka muuten olette raketteja vastaan?!

jes, tosi empaattista ja fiksua.

t. ap

Vierailija
13/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden vuoden ja Prisman uhrien kunniaksi. Karjala saa kyllä jäädä Venäjälle.

Raportti keiu on kyllä paras...

Vierailija
14/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini lähti kavereidensa kanssa juhlimaan ja me ollan nuoremman kanssa kotona. Nuorempi ei tiedä mitään sellon tapahtumista, mutta sen tietää että meillä on raketteja ja ne tänään ammutaan ilmaan. Valitetta ja surullinen juttu se tän päiväinen, mutta elämä jatkuu ja jokainen yksittäinen ihminen muistaa menehtyneitä tavallaan. Mulla ne on olleet koko illan mielessä ja heidän omaiset.

Raketit ammutaan silti, en vie ilo pikkupojalta.

Vierailija
15/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollako vai eikö olla (ampumatta...)

ap

Vierailija
16/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudenvuoden vastaanoton Tapiolassa, ei ilotulitusta.

Vierailija
17/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä myös kauheeta hurskastelua. Ja en todellaakaan halua lasten uuttavuotta pilata sillä että nyt sanonkin että, "ei niitä raketteja räjäytetäkään". Ihan tarpeeksi lapsilla on sulattelemista siinä että tollainen hirmuteko on ylipäätään tapahtunut.

Vierailija
18/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollako vai eikö olla (ampumatta...) ap

Mun mielestä ei. Ja ihan typerää vihjailua, jokainen tietää mitä on tapahtunut, sen asian kanssa on ihan turha laskea leikkiä tai vihjailla yhtää mitään.

Vierailija
19/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkö takia että toi tapahtui Espoossa? Onko kaikki uhrit espoosta? Mä asun Tuusulassa ja lähdetään kohta raketteja ampumaan, mitä jos joku uhri onkin Tuusulasta, enkö olis saanut ampua raketteja?

Perutaanko koko uusvuos?

Vierailija
20/21 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät välitä tällä hetkellä mistään yhtikäs mitään, kaikkein vähiten kenenkään rakettien ampumisesta tai ampumattomuudesta. Täysin toisarvoisia asioita nämä, miettikää ihan oikeasti.