Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiminen on aivan liian yliarvostettua.

Vierailija
31.12.2009 |

Kun laaki lähtee niin hmm siinäpä se taas oli ja mitä jäi käteen? ehkä naiselle jotain valkoista mutta entä miehelle? Ehkä pieni muisto joka hälvenee vuosien saatossa. Jollekkin yksi viiva kalenteriin lisää jollekkin morkkis. Harvemmin että vau.........

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoa ei voi tyydyttää täydellisesti, mutta sitä voi siirtää. Aika hölmöä hommaa ottaa paineita jatkuvasti jostain luonnon kehittämästä vietistä. Aikaa voi käyttää niin paljon järkevämminkin erilaisiin harrastuksiin ja itsensä kehittämiseen ja voittamiseen. No, kyllä sitä on mukava silloin tällöin kiksauttaa, mutta en jaksa tehdä siitä enää elämää suurempaa asiaa kuten parikymppisenä.

M32

Vierailija
2/19 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä itse ehdi siitä mitään saamaan. olo on kuin panopuulla. Mulla tästä 10v kokemus.

N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin tulee pantua 2-3 kertaa päivässä. Nykyisin silti yleensä joka kolmas päivä vähintään.

Silti en ymmärrä miksi tehdä seksistä niin iso numero. Se on vähän samanlainen tarve kuin syöminen.

Joskus haluaa pikaruokaa ja joskus kunnon sisäfileet punaviinillä.

M32

Vierailija
4/19 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32

Vierailija
5/19 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtoehtona on kalareissu taikka sitten lähtö kavereiden kanssa juomaan, edelliset voittavat aina.

Pimperoa sitten joskus sen jälkeen tai sitten ei.

Vierailija
6/19 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä itse ehdi siitä mitään saamaan. olo on kuin panopuulla. Mulla tästä 10v kokemus.

N33

Miksi olet suostunut noin tylsään seksisuhteeseen?

Vierailija
7/19 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kalareissua aina nusasen vaimoa. Sitä kun ei koskaan tiedä, mitä siellä reissulla kohtaa..

Vierailija
8/19 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jokaista naintia. Sen verran tekee hyvää ja myös tuntuu. Oma käsi on ihan hyvä, mutta kuitenkin laukeaminen pilluun voittaa kaiken. Ei ole pillun voittanutta.

Vierailija
9/19 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kalareissua aina nusasen vaimoa. Sitä kun ei koskaan tiedä, mitä siellä reissulla kohtaa..

mikäli se olisi aina mahdollista. Mutta kalareissua ei jätetä sen vuoksi väliin, että saisi ehkä vaikka myöhemmin illalla. Prioriteetti pillu ei ole eka.

Vierailija
10/19 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli se olisi aina mahdollista. Mutta kalareissua ei jätetä sen vuoksi väliin, että saisi ehkä vaikka myöhemmin illalla. Prioriteetti pillu ei ole eka.

Vierailija
11/19 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein haisee kalalle. Siksipä tarpeen niin vaatiessa, jätän kalareissun ja haistelen muijaa...

Vierailija
12/19 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein haisee kalalle. Siksipä tarpeen niin vaatiessa, jätän kalareissun ja haistelen muijaa...

siinä, jos ei ole kalamies. Hajullakin pärjää. Oikea kalamies lähtee sinne kalalle.

Vierailija
13/19 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun himottaa ja panettaa niin sitä muuttuu ihan tyhmäksi :) ja mikä vaan pillu kelpaa, känny käteen ja rimpauttelee taas sille muijjalle. Laakin jälkeen hirve vitutus ja hyi helvetti mikä lehmä tuossa makaa :)Äkkiä suihkuun ja toivoo silmät kiinni että kun suihkusta tulee pois niin muijja on häipynyt. Joskus on tarjottava ne kahvit :(

Vierailija
14/19 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan raahaan paikallisesta pubista aina sen saman hirveän naisen kotiin, nain ja aamulla järkyttävä morkkis ja keksin tekosyitä että pääsisin siitä eroon. Vannon itselleni joka kerta: en ikinä enää raahaa sitä kotiin :) Kännissä taas panettaa ja tulen tyhmäksi.

Vierailija
15/19 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlainen kalamies olen, mutta kun se menee silleen, että huonon tärpin aikana voi puuttuvat fisut käydä ostamassa lähiostarissa, mutta sitä pimppaa sieltä ei niin helposti saa.

Vierailija
16/19 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Vierailija
17/19 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi elämän nautinnoista onpi.  

Vierailija
18/19 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä naimisesta, mutta enemmän autoista, hyvästä ruuasta, urheilusta ja nukkumisesta.

M.32v

Vierailija
19/19 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aktihan on kivaa ja nautinnollista. Olen varmaan tullut vanhaksi, sillä oma laukeaminen ei ole siinä enää se pääpointti. Ihana kuunnella ja tuntea kun nainen nauttii, ja itse "keikkuu" siinä rajoilla että on kohta tulee. Se tuntuu todella hyvälle ja tietenkin mitä kauemmin on tällä rajalla niin sitten se laukeaminenkin tuntuu paremmalle. Eikä tule siitä tule sitä tyhjää tunnetta. Nuorempana en tähän pystynyt sillä laukesin liian nopeasti. Näitäkin taitoja voi ja kannattaa opetella. Siemensyöksytön orgasmi yhdynnässä olisi opettelun arvoinen, pari kertaa onnistunut siinä soolossa. Tämän jälkeen super energinen olo, kerrassaan upea olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän