Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun mies ei herää kellon soittoon!!!!!

Vierailija
31.12.2009 |

Sillä alkaa kello herättää pari tuntia ennen kun nousee ylös, aina vaan lyö sen kiinni, yleensä ei ees herää siihen vaan joudun häntä potkimaan ja ite sammuttamaan kellon, koko muu talo herää paitsi mies!

Aina ollut tuollainen ja monet kerrat töistä myöhästynyt. En vaan jaksa kun ite nukkuisin siihen asti kun oma kello herättä mutta ei pysty kun toisen huutaa viiden minsan välein.

Ja ei tähän auta mikään, ollaan kokeiltu jo kaikkea, en käsitä miten se saa ens viikolla ittensä töihin ja lapset hoitoon ja kouluun ajoissa kun itse joudun olemaan poissa.

Ahdistavaa!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän yskän en ole itsekkään keksinyt syytä ei sitä näköjään opi myöhästymällä menettää vaan tulonsa .. mulla on ollut tuo sama ihan ja aina olen nyt 22v ja en tajua kun on kolmekin herätyskelloa mutta saatan siitäkin vielä nukkua ohi se on jonkinnäköinen sairaus nähtävästi jos saatte ongelmaan ratkaisun niin ketoisitkop muillekkin

Vierailija
2/15 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran ovat koululaisia, niin osaavat kyllä huolehtia itsensä kouluun ilman isääkin. Antaa äijän nukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottais itselleni mitään stressiä - iso mies huolehtikoon työpaikastaan itse.

Jos saa potkut niin ehkäpä mies voi hankkia itselleen jonkun työn johon ei tarvitse mennä kuin vasta iltapäivällä!

Ei kai ne miehet opi mitään eikä vastuuta tarvitse ottaa kun vaimot paapoo kuin isoa vauvaa. No sellasen sitten saakin...

Vierailija
4/15 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin mieluummin ryyppäävän ja pettävän miehen kuin tuollaisen luuserin joka ei kellonsoittoon herää, tai vielä pahempaa, ei osaa omasta lapsestaan huolehtia.

Joku pettäminen vielä menis ihan kevyesti, mutta että lapsen perustarpeista huolehtimatta jättäminen, sitä ei voi mitenkään antaa anteeksi.

Vierailija
5/15 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole neuvoja mulla. Nyt jo helpottaa, kun ei vauvaa talossa. Teen 3-vuorotyötä ja on pelko ollut puserossa monesti, mutta vielä ei ole vahinkoja käynyt. Nyt lapset, myös 2v, osaavat käydä miestä korvasta vetämässä. Joskus ovat lapset koulusta myöhästyneet ja mies töistään, muttei vakavampaa. Lapsilla omat herätyskellot (6 ja 7v) käytössä.

Vauva-aikoina oon yksin saanut olla vastuussa öistä, kun miehen unia niin työlästä katkaista. Muuten onneksi hoitaa vastuunsa.

Vierailija
6/15 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa itseään ajoissa töihin, on oma vikansa.

Älä passaa sitä.

Kun et ole huolehtimassa,varmasti hoitaa asiat kunnolla. Se on vaan tottunut sun huolehtimiseen,ei viitsi kun tietää,että sä hoidat asiat.

Vierailija
7/15 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotoa kun tietää että mies ei muista mitään eikä osaa hoitaa kotia, ei välttämätä musta edes antaa lapsille ruokaa... viimeks kun olin poissa niin varmaan sata kertaa minä sekä työnantaja koitettiin sille soittaa ja mies vaan nukkui... yksinkertaisesti se ei vaan herää, vois nukkua helposti kellon ympäri, aina!

PItää varmaan hankkia lapsille jokin yöpaikka että pääsevät kouluun torstaina ajoissa.

Eikä olis oikein varaa miehen kauheesti töistään myöhästellä...

Vierailija
8/15 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen pari kertaa myöhästyä....eiköhän se opi.

Vierailija
9/15 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavasta myöhästymisestä saa potkut, ja siihen meillä ei kyllä olis varaa =(

Vierailija
10/15 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. Täällä on ihan samallainen ukko, ei herää, vaikka maailma räjähtäis ympäriltä, nukkuu vaan tyytyväisenä mistään mitään ymmärtämättä. Ja se VITUTTAA. Muutaman viimeisen vuoden olen antanut vaan olla, oma on ongelmansa, jos ei herää. Ei auta, myöhästyy töistä 2-3krt/vk, herää usein siihen, kun työkaverit tai pomo soittaa. Töissä sukulaisen firmassa, palkka maksetaan tehtyjen tuntejen perusteella, mutta työaika alkaa klo 8. Että jos vaan jollain on hyviä ideoita, niin otan minäkin mielelläni vastaan. Mutta nämä "kyllä se oppii" on turhia :D

samoin myös hirvittää jättää vauvan kanssa yksin kotiin, koska ei laita pientä ulos päiväunille, aina löytyy joku veruke, kuten "tuulee", "en ehtinyt", "on pakkasta". Jättäisi taatusti antamatta sosetta vauvalle, koska "en osaa", "ei se syö", "sinä syötät paremmin" tms. maitoa vaan, kun pääsee helpolla. Vauva nyt 5kk, syönyt kiinteitä reilu kuukauden, (2krt/pvä), ja mies syöttänyt 3 kertaa sosetta! Minä hoidan loput...

Vierailija
11/15 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maailmassa ihan oikeasti joku muukin samanlainen mies!

Mä luulin että toista tuollaista ei löydy... =)

Kohta joku sanoo että jätä tuollainen mies, niinpä, oisko toi syy jättää mies joka ei lyö, ei juo, eikä petä.

Niin paljon olen sitä miettinyt että miten tässä tulee käymään ja miten sitä jaksaa kahden lapsen ja yhden aikuisen lapsen kanssa???

Henkisesti alan olla rikki kun pitää huolehtia ja olla vastuussa ihan kaikesta, helpommalla pääsisin kyllä ilman miestä mutta...

AP

Vierailija
12/15 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, samaa ihmettelin minä :) Jos mies ei olis ollut yötä kotona, olisin voinut vannoa, että kirjoitat hänestä :)

Mieheni on ihana, rakastan mielettömästi. Ei juo eikä polta. Ei ole väkivaltainen kuin kärpäsille, ei käy baareissa, ei vietä vapaa-aikaansa "poikien kanssa" harrastuksissa tms. Ainoat ärsyttävät asiat ovat vain nuo jo mainitut heräämiset ja se, että kotitöihin osallistuminen on hieman kyseenalaista.. Tekee kyllä kun muutamaan kertaan pyytää (käskee), mutta ei oma-aloitteisesti. Ja sitten tuo vauvan kiinteiden syöttäminen :) Muuten kyllä osallistuu vauvan hoitoon ihan hyvin, aikalailla puolet ja puolet tehdään.

Okei, tietokoneen käyttöä voisi vähentää :)

Vierailija
13/15 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa jo kilpirauhasen vajaatoiminnalta.

Meillä myös saman moinen mies... ei herää millään. Tosin töihinsä menee aina. Silloin herää kyllä. Ei siis käy joka päivä säännöllisesti töissä.

Nytkin tekis mieli huutaa täysillä, mutta mitään hyötyä siitä ei olis. Sais vaan vihasen miehen ylös.

Vierailija
14/15 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä sama homma! Ja sitte kun herättää itse vielä päälle MONTA kertaa niin ei silti. Ei oo reilun vuoden aikana herännyt kertaakaan itse kouluun/töihin. Jos kukaan ei herätä nukkuu pommiin. Ja kun joudun saarnaamaan asiasta että hänen pitäisi itse tajuta niin suuttuu. Mielestäni aikuisen ihmisen pitäisi itse ymmärtää nousta vaikka kuinka väsyttäis, eikä painaa torkku nappia. Kun on esim puoli tuntia sitä painanut, saattaa sitä jatkaa puoliunissaan eikä varmasti itse herää.

Vierailija
15/15 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä vähän sama, tosin nyt tilanne vähän helpottanut kun on ollut säännöllisessä työssä pari vuotta. Mutta silloin kun opiskeli niin huh huh, joka ikinen aamu sai riidellä ja tapella siitä että mies nousee. Koska toki, jos en häntä herättänyt, hän suuttui koska myöhästyi, ja kun herätin, hän tiuski ja karjui kuinka vittumainen olen kun tulen tönimään ja kimittämään korvaan.

Minun mielestä miehellä on siis selvästi auttanu tarpeeksi pitkät yöunet ja säännöllinen rytmi. Tuo on aina ollut sellainen yökukkuja, että viikonloppuisinkin valvoo johonkin kolmen asti. Siitä tavasta oli työelämään siirtyessä aika vaikea päästä eroon. Itsehän mies väittää pärjäävänsä kuuden tunnin yöunilla, mutta ei se pärjää, ei se pääse sängystä aamuisin ylös. Kaun on siitä riidelty ja tuntuu kuin jotain teini-ikäistä olisi paimentanut kun vahdin sitä, moneltako mies menee nukkumaan. Nyt nukkuu yleensä 23-6:30 ja kykenee jotenkin nousemaan jo itsenäisesti ylöskin.