Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks jotkut haluaa vauvoja ilman miestä?

Vierailija
31.12.2009 |

Kaverini on yh ja eikö ole jo pykäämässä uutta vauvaa heilansa kanssa, vaikkeivat asu edes yhdessä. On työtön ja elää sossun rahoilla. Ei vaan voi käsittää miks ihmiset haluaa lisää ongelmia entisten lisäksi. Lisää isättömiä elättejä maailmaan. Huh huh.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai lapsi ole ongelma, jos sen itse haluaa?

Vierailija
2/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini teki tarkoituksella yksinäisen lapsen ja ymmärtääkseni ihan klinikan kautta ulkomailla eli ketään ei ole huijattu isäksi. On älykäs, menestyvä, ikää 36 ja miehetön nainen. Vanhempansa asuvat lähellä, jotka ovat osallistuneet vauvan hoitoon lähes päivittäin alusta asti. Ymmärtääkseni alkuperäinen ajatus tuli naisen äidiltä, joka alkoi vitsailla asiasta. On vanhempiensa ainoa lapsi ja kaipa siinä vanhemmatkin alkoivat miettiä, miten pääsisivät isovanhemmiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa on se ongelma ap:n mielestä?

Isättömyys, työttömyys, sossun rahoilla eläminen?

Kuvitteleeko ap että kaikki ilman miestä lapsia haluavat on vastaavassa elämäntilanteessa?

Itse akateemisessa ammatissa, opiskeluajoista asti olen itseni elättänyt enkä päivääkään ole työttömänä ollut ja tuskin tulen olemaankaan. Raskaudesta huolimatta elämääni ei kuulu miestä koska seurustelen naisen kanssa.

Vierailija
4/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään huijausjärjestelyä ei siis tässäkään ole takana vaan ihan sovittu koti-inseminaatio tutun miehen kanssa.

4

Vierailija
5/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein meinas kiehauttaa tämä viestisi.

Isätön lapsi ei ole automaattisesti onneton lapsi, eikä yh huono äiti.

Ihmettelepä vaihteeksi sitä.

Vierailija
6/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin yksinhuoltajaksi mieheni kuoltua raskausaikana. Pari vuotta tuon jälkeen löysin uuden miehen ja meille sattui vahinko eikä haluttu aborttia. Yhä onnellisesti yhdessä ja lapsiakin nyt yhteensä seitsemän.

Ja vaihtoehtoisesti yksi tuttavani jäi kaksosten yh:ksi kun isä häipyi kuvioista ja alkoi elää kadotettua nuoruuttaan. Nyt tuo isä katuu ja haluaisi takaisin tämän ystäväni, mutta eipä se tule ikinä toteutumaan.

Vierailija
7/14 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä ystäväni alkoi olla reilu 36-vuotias. Ei ollut oikeastaan koskaan seurustellut, mutta halusi lapsen. Tiesi ovulaatioajan ja meni vartavasten ravintolaan etismän isäehdokasta. Oli tämän miehen kanssa sen keran ja heti tärppäsi. Koskaan ei ole tälle miehelle mitään kerotunut eikä tältä mitään vaatinut. Ei ole myöskään koskaan kenellekään kertonut, että kuka tämä isä on. Sen verran kertoi, että mies oli perheellinen mies, jolla oli 3 lasta ennestään.

Toisaalta ok, mutta toisaalta olen aina ajatellut, että isälläkin pitäisi olla oikeus tietää asiasta. Lapsi on nyt 6-vuotias ja ihmettelee, että miksi hän ei koskaan näe isäänsä esim. viikonloppuisin, kuten joku hoitokaveri näkee. Helppoa ei ole kaverilla ollut, mutta ei ole kyllä koskaan valittanutkaan.

Mutta miksi teki näin? Siksi, ettei olisi todennäköisesti löytänyt miestä "ajoissa", ainakaan niin, että mieskin olisi ollut suostuvainen lapsen hankintaan.

Vierailija
8/14 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa tanskalaisessa tutkimuksessa on havaittu, että sinkkuperheiden lapset voivat keskimääräistä paremmin.

Etsin Seura-lehden artikkeliin itsenäisesti lapsen hankkineita vahvoja ihmisiä kertomaan mistä on kyse ja miten sujuu.

Olen äärettömän innoissani hyvien tyyppien yhteydenotoista! pauliina.h.seppala@helsinki.fi

Vierailija
9/14 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin huonosta parisuhteesta vaikka olin raskaana. Vanhemmat yritti "pakottaa" aborttiin, mutta päätin saada lapsen yksin.

No, tottakai tällä lapsella tulee isä olemaan, mutta ei siis olla parisuhteessa ja en tiedä, miten paljon haluaa lastaan nähdä. Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että lapset voivat paremmin yh-perheissä kuin riitaisissa parisuhteissa. Minulla on ekasta avioliitosta kaksi vanhempaa lasta ja olen myös heidän kanssaan pärjännyt erittäin hyvin, vaikka isä näkee lapsia harvoin ja lähes aina olen yksin.

Olen työssäkäyvä, koulutettu nainen ja en elä tukien varassa.

Vierailija
10/14 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini teki tarkoituksella yksinäisen lapsen ja ymmärtääkseni ihan klinikan kautta ulkomailla eli ketään ei ole huijattu isäksi. On älykäs, menestyvä, ikää 36 ja miehetön nainen. Vanhempansa asuvat lähellä, jotka ovat osallistuneet vauvan hoitoon lähes päivittäin alusta asti. Ymmärtääkseni alkuperäinen ajatus tuli naisen äidiltä, joka alkoi vitsailla asiasta. On vanhempiensa ainoa lapsi ja kaipa siinä vanhemmatkin alkoivat miettiä, miten pääsisivät isovanhemmiksi.

kuin tuo ap:n kuvailema retku, joka tehtailee lapsia kenen tahansa miehen kanssa ja elää yhteiskunnan piikkiin. On ihan hyväksyttävää ja arvostettavaakin minusta perustaa perhen yksin, jos siihen on hyvät taloudelliset ja sosiaaliset resurssit (tiivis ystävä- ja sukulaisverkosto, vakityö, asuntoasiat ok jne.). Kokonaan toinen juttu ovat nämä sosiaalitapaukset, jotka eivät oikein pysty sitten lapsestaan/lapsistaan huolehtimaankaan ja toiminnallaan pilaavat hyvin toimeen tulevien yh-äitienkin maineen.

Vierailija
11/14 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään huijausjärjestelyä ei siis tässäkään ole takana vaan ihan sovittu koti-inseminaatio tutun miehen kanssa. 4

panna sen miehen kanssa. mikä siinä niin inhottaa ja mättää????

Vierailija
12/14 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään huijausjärjestelyä ei siis tässäkään ole takana vaan ihan sovittu koti-inseminaatio tutun miehen kanssa. 4

Vierailija
13/14 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on yh ja eikö ole jo pykäämässä uutta vauvaa heilansa kanssa, vaikkeivat asu edes yhdessä. On työtön ja elää sossun rahoilla. Ei vaan voi käsittää miks ihmiset haluaa lisää ongelmia entisten lisäksi. Lisää isättömiä elättejä maailmaan. Huh huh.

ole kiinni siitä, onko parisuhteessa vai ei.

Uskon, että itse olisin hankkinut lapsia yksin, jos oikeaa miestä ei olisi löytynyt.

Taloudelliset seikat sen sijaan ovat toinen juttu, olisi tietenkin hyvä tulla toimeen omillaan.

En kuitenkaan lähde tuomitsemaan, kai köyhilläkin on oikeus saada lapsia.

Vierailija
14/14 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän