Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies herätti taas kesken unien rakastelemaan ja nyt sen saa unta. ARGH!!!

Vierailija
31.12.2009 |

Menin nukkumaan kymmenen aikaan ja nukahdin nopeasti. Mies tuli viereeni yhdentoista aikaan ja herätti rakastelemaan. Nyt se kuorsaa sängyssä ja mä taas vaihteeksi valvon. Viime yönä valvoin puoli kolmeen ja sitä edellisenä yönä melkein neljään.

Jippii.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitaako herata aamulla aikaisin?

Vierailija
2/10 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitaako herata aamulla aikaisin?

varmaan yhdeksältä viimeistään nousta.

Tää unettomuus on ihan kamalaa. Ja nyt olen niin vihainen miehellenikin, etten saa ainakaan unta. (Yleensä mun mies on ihan kiva.)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun heraamaan useasti yossa. Monesti kaykin, etten saa heti unta vaan jaan pyorimaan sankyyn. Ei kerry montaa tuntia unta yossa, ei...

Vierailija
4/10 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mitä?

Vierailija
5/10 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mitä?

Vierailija
6/10 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tulee keskellä yötä kiehnäämään kiinni ja sitten loppuyö meneekin mulla valvoessa. Prkl!!

Vierailija
7/10 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

virttynyt mummoyöpaita yllesi ja papiljotit päähän.

Vierailija
8/10 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

virttynyt mummoyöpaita yllesi ja papiljotit päähän.

Ei auta.

Nyt oli päälläni turkoosi iso t-paita, mustat mummoalkkarit ja villasukat.

ap, joka edelleen valvoo... (kävin jos kerran kokeilemassa unta, mutta ei niin ei...)

Vierailija
9/10 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tosin poden enemmän ja vähemmän kroonista unettomuutta. Se tulee kausittain. Vaikka olisinki väsyny niin uni ei vain tule. Saatan hyvinki valvoa puol viiteen. Ainoa mitä voin antaa neuvoksi on aika..älä makaa sängyssä jos uni ei ole puolessa tunnissa tullu. Tee jotaki ihan muuta. Ja aika varmasti tämä tietokoneki aktivoi aivoja. Lue kirjaa kato leffaa. Joskus menee viikko tai kaks 4-5 tunnin yöunila. Siitä huolimatta säilytän normaalit arkirutiinit. Sitten kun unirytmi taas palautuu normaaliksi niin nukun tosi hyvin. Tämän jaksaa kun tähän tottuu eikä stressaa itteään sillä nukkumattomuudella. Pahimmillaan unettomuus on mulla just kaamosaikaan ja kestää useita kuukausia.

Vierailija
10/10 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tosin poden enemmän ja vähemmän kroonista unettomuutta. Se tulee kausittain. Vaikka olisinki väsyny niin uni ei vain tule. Saatan hyvinki valvoa puol viiteen. Ainoa mitä voin antaa neuvoksi on aika..älä makaa sängyssä jos uni ei ole puolessa tunnissa tullu. Tee jotaki ihan muuta. Ja aika varmasti tämä tietokoneki aktivoi aivoja. Lue kirjaa kato leffaa. Joskus menee viikko tai kaks 4-5 tunnin yöunila. Siitä huolimatta säilytän normaalit arkirutiinit. Sitten kun unirytmi taas palautuu normaaliksi niin nukun tosi hyvin. Tämän jaksaa kun tähän tottuu eikä stressaa itteään sillä nukkumattomuudella. Pahimmillaan unettomuus on mulla just kaamosaikaan ja kestää useita kuukausia.

kannattaisi harkita lääkeapua. Pahentaa vain masennusta jos joutuu sinnittelemään 4-5h yöunilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi