Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko/ oletko ollut lastensuohelun asiakas?

Vierailija
30.12.2009 |

Miksi / mistä syystä?

Mitä apua olette saaneet?

Kauanko asiakkuus kestänyt?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja lapsi ja minä sairastimme pitkään. Tästä influenssasta ja lapsen keuhkokuumeesta alkoi yöheräämiset noin 30-40 kertaa yössä. Muutamassa viikossa väsyin totaalisesti. Koska kunnassamme ei saa muuten perhetyötä apuun, oli minun tehtävä itsestäni lastensuojeluilmoitus. Pahalta tuntui, kun kuitenkin tiesin, että lapseni etua olen ajamassa.

Apuja: perhetyöntekijä muutaman kerran viikossa aluksi, jotta sain nukkua; sitoumuksen maksamaan mll:n lastenhoitajan 10 h kuussa.

Asiakkuus on kestänyt kaksi vuotta. Perhetyö lopetti käymisen parin kuukauden jälkeen, enkä ole sitä hoitajapalveluakaan käyttänyt yli vuoteen. Tuntuu vain turvalliselta, että vielä minulla olisi mahdollisuus käyttää tarvittaessa hoitajaa. Sosiaalityöntekijä olisi ollut valmis katkaisemaan asiakkuuden jo puolitoista vuotta sitten.

Vierailija
2/2 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma väsymys ja masennus suurimmat syyt ja oma-aloitteisesti tein ilmoituksen.. Olen saanut maksusitoomuksen lapsiperheiden kotiapuun, saan pyytää niin paljon kuin haluan, vaikka en ole vielä kehdannut pyytää, kuin silloin kun minulla on joku oikea meno..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi