Radiokanava jota kuuntelet ja määritelmä itsestäsi
Kuuntelen Novaa, ja olen kai ihan tavallinen 3-kymppinen ihminen. Vähän tylsä tosin.
Kommentit (21)
30-kymppinen, maailman asioista kiinnostunut, ihmisrakas akateeminen yksinhuoltajaäiti.
josta 17v poikani sanoi että sitä kuuntelee sokeat mummot. Sieltä kun hänen mukaansa tulee vaan tv:n keskusteluohjelmia.
kuuntelen Yle ykköstä, Deitä ja Groovea. Saatte itse miettiä, millainen olen :-)
Novalla tutut äänet = tuttua ja turvallista
Voicella joskus hyvää musiikkia, jota jään kuuntelemaan. Mutta jutut on jotenkin liian teinejä mulle.
Nyt olen "löytänyt" Grooven, jonka musiikista myös pidän.
Mä kuuntelen radio helsinkiä tai yle puhetta.
Kahden lapsen äiti Helsingistä
olen Jaajo-fani ja määritelmä on tietysti HULLU. Ja lisäksi vielä olen 40v. nainen.
Ei ole sellaista työmatkaa, ettenkö nauraisi viimeistään puolivälissä.
Voice ei olis mitään ilman Vappua - tulen aina hyvälle tuulelle. Suosittelen silloin kun mättää.
sen olla pitää =)
tai radio helsinki, tai korkeintaan ylex tai sputnik vaikken venäjää osaakaan
ja mondo on kans kiva eglanninkielisillä osiltaan
kolmekymppinen vapaa sielu ;) Toisaalta myös Nrj, Voice ja Iskelmä kelpaa, en omista rajoittunutta musiikimakua :) Novaa inhoan ihan vain juontajien takia.
Anna-Mari ja Timo pelastavat aamut.
Jos ollaan autolla liikkeellä ja kyydissä teinien kavereita, valitsen Suomi popin, ettei äiti olisi lian nolo.
Ja ikää 40+
aamu ohjelma on välillä ihan hervoton, ja vappu pelastaa työpäivän päätteeksi omilla avautumisillaan :)
olen alle 30:nen kahden äiti
on tosiaan ihan huippu. töihin menokin voi olla järkyttävän hauskaa! suosittelen kuuntelemaan suomipoppia aamutuimaan. ihan sikahyvätyyppi. tosin onkin valittu parhaaksi radiojuontajaksi. se häpeilemättä sanoo mitä vaan. uskomaton!
se eka suomipop fani.
on tosiaan ihan huippu. töihin menokin voi olla järkyttävän hauskaa! suosittelen kuuntelemaan suomipoppia aamutuimaan. ihan sikahyvätyyppi. tosin onkin valittu parhaaksi radiojuontajaksi. se häpeilemättä sanoo mitä vaan. uskomaton! se eka suomipop fani.
Nimenomaan Aamulypsy on se juttu!
Terkuin se toinen suomipop fani.
on mun lempikanavani. Olen tylsä ja tavallinen tyyppi, ikää 30+, lapsia kaksi. Kirjoitan työkseni.
on tylsin kanava mielestäni näistä kuuluisimmista.
itse tykkään yleensä suomi-popista ja olen myös sen henkinen ihminen.