Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa ???

Vierailija
30.12.2009 |

..tytön pitäisi antaa pojan hyväillä paljasta vartaloaan. Ollaan oltu nyt yhdessä sellaiset kolmisen kuukautta, ja olemme hyväilleet toisiamme vaatteiden läpi. Tunnen selvästi pojan kovettuneen kalun, ja hän taatusti on tuntenut minun rintani. Minulla on melkoisen isot rinnat. Pitäisikö alkuvaiheessa ehkä ensin jättää rintsikat pois, ja silleen lähestyä. Minua kiihottaa aika tavalla pelkästään se kopelointikin. Minulla on oma huone.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/6 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään 16 vuotta. Tai no ei sittenkään ole pakko, mutta suotavaa se olisi, jos molempia haluttaa ja huoneen oven saa lukkoon. Ääntelemistä kannattaa rajoittaa, jos on muita samassa huushollissa. Orgasmin aikana voi purra vaikka tyynynkulmaa. Suukapula lienee liioittelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää, vaan sitä, että kuinka kauan pitäisi olla yhdessä, ennekuin paljastaa itsensä ??..tai antaa paljastuttaa...

Vierailija
4/6 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei enää tarvitse kysellä palstoilta neuvoja.

Vierailija
5/6 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä olla paljastamatta, nussia vaikka pimeässä tai sitten vaatteet päällä, vaikka mekko päällä ilman pikkareita onnistuu sekin. Tai tekee pitkiin kalsareihin reiän pillun kohdalle. Tuollaista kokeiltiin eräänä päivänä, kun muijan kalsareissa oli valmiiksi reikä jotka piti vain vähän suurentaa. Oli hauskaa!

ikää, vaan sitä, että kuinka kauan pitäisi olla yhdessä, ennekuin paljastaa itsensä ??..tai antaa paljastuttaa...

Vierailija
6/6 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottavaa, jos joku sivelisi paljasta ihoa. Tekee helskutin hyvää se vaatteiden läpikin koskettelu. Ja itse kyllä haluaisin pitää kädessä kikkeliä koko sen ajan, kun se alkaa kovettua,,,,ihan siihen kun se ...tekee silleen. Mulla on kyllä sellaiset pitkikset, jotka ovat auki haaroista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi