Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen suurennus

Vierailija
30.12.2009 |

Voiko rintojen pysyvä suurentuminen olla yhteydessä E pillereihin? Meinaan tällä videolla puhutaan aiheesta.

Kommentit (12)

1/12 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen suurennus ilman leikkausta - http://su.procurvesplus.com Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.

Vierailija
2/12 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luomut on luomut.

Minun mielestäni ainakin. Olen kirjottanut täällä aikasemminkin silareista. Jotkut tarvitsevat korjausleikkauksia siitäsyystä että on eriparirinnat tai kun on ainoastaan roikkuvat pussit, siis ei rintoja vaan pussit.

Toiset naiset tarvitsevat pienennysleikkauksia kun on aivan liian suuret. Siinä ei varmaankaan riittäisi kaikki kuppikoon kirjaimet, onhan noita nähty ja kuullut miten hartiat on kipeät ja rajoittaa liikuntaa sekä ihmisten kanssa sosiaalista kanssakäymistä. Minä olen elävässä elämässä ehdottomasti luomujen kannalla. Fantasiat aivan erilleen tosiasioistaM50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainaki rinnat suurentu huomattavasti ku 16 vanhana aloin syömää pillereitä... ja eipä ne siitä pienentyny oo...

Vierailija
4/12 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereiden syönnin?

Vierailija
5/12 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillerit turvottaa mutenkin, tulee selluliittia ja semmoista, toisaalta se hormonipitoisuus kuuluu naiseen ja naiset ovat kautta aikain (lukuun ottamatta tätä kumisuuden aikakautta) olleet pehmeitä, muodokkaita, ja vähän rypelöisiäkin NAISIA. Nythän ihannoidaan kumisia, sileitä, kliinisiä ja persoonattomia robotteja joille naurukin on opeteltua toimintaa.

t. Nainen, hormonit pilvissä ;)

Vierailija
6/12 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt inannoidaan luonnollisia, kiinteätissisiä, urheilullisella takapuolella varustettuja, raikkaita nuoria naisia. Persoonallisia, estottomia ja hetkeen tarttuvia seikkailijoita, jotka eivät edes yritä esittää tietävänsä kaikesta kaiken vaan ovat kiinnostuneet oppimaan ja kokeilemaan kaikkea uutta. Tällaiset ovat parhaimmillaan meikittöminä, makuuhuoneenlämpöisinä, unenpöpperöisinä ja raukeina.

Nythän ihannoidaan kumisia, sileitä, kliinisiä ja persoonattomia robotteja joille naurukin on opeteltua toimintaa.

Vierailija
7/12 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt inannoidaan luonnollisia, kiinteätissisiä, urheilullisella takapuolella varustettuja, raikkaita nuoria naisia. Persoonallisia, estottomia ja hetkeen tarttuvia seikkailijoita, jotka eivät edes yritä esittää tietävänsä kaikesta kaiken vaan ovat kiinnostuneet oppimaan ja kokeilemaan kaikkea uutta. Tällaiset ovat parhaimmillaan meikittöminä, makuuhuoneenlämpöisinä, unenpöpperöisinä ja raukeina.

Nythän ihannoidaan kumisia, sileitä, kliinisiä ja persoonattomia robotteja joille naurukin on opeteltua toimintaa.

Minä ihainnoin naisia omana itsenää, en tissejä tai takapuolta. Ja varsinkin kun se on oma.

M34

Vierailija
8/12 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jota et yhtään tunne, omana itsenään?

Naisen "oma itsensä" herättää mielenkiintosi vastaantulevassa naisessa?

Minä ihainnoin naisia omana itsenää, en tissejä tai takapuolta. Ja varsinkin kun se on oma.

M34

Vierailija
9/12 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 vei taas pisteet kotiin, onneksi on tuollaisia miehiä vielä olemassa!!!!

Vierailija
10/12 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin on vaan tällainen höpönlöpöä lasketteleva tapaus. Vaikka miten olisit oma itses, mutta jos ei oo tissit Katie Pricelta ja kasvot Pamela Andersonilta, miestä ei taatusti kiinnosta tippaakaan, millainen se sun "oma itsesi" oikein on.

Vierailija
11/12 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin on vaan tällainen höpönlöpöä lasketteleva tapaus. Vaikka miten olisit oma itses, mutta jos ei oo tissit Katie Pricelta ja kasvot Pamela Andersonilta, miestä ei taatusti kiinnosta tippaakaan, millainen se sun "oma itsesi" oikein on.

Kyllä meitä oikeesti on. Tota toista en tunne ja Pamela on aika kuvottava tapaus. Luuletko tosiaan, että kaikki miehet on tollasten silikonibimbojen perään?

Vierailija
12/12 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotka ovat suunsa auki saaneet mun seurassani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi