Mikä on sopiva paino 166cm pituiselle
lanteikkaalle naiselle?painoa nyt n.90kg(olen raskaana,joten en voi nyt aloittaa laihdutusta)
Kommentit (24)
On niin tosiaan ruumiinrakenteesta kiinni. Itse en ole mikään hentoinen ja kapea, vaan hartiat on leveät - olivat silloinkin kun paino oli 48kg. Olin ihan anorektikon näköinen, kauhistuttaa kun katsoo silloisia kuvia kun pää oli kuin nekku tikun päässä. Nyt painan 65kg ja olen hoikan näköinen mutta en mikään vinkuheinä, harrastan liikuntaa 5xvko.
mä olen 168cm ja painan 60kg ja se on aika passeli. Käytän koon 36/38 vaatteita.
itse olen 168 ja 65 on tavoitteena
Itse olen myös tuon mittainen ja tähtään siihen 68 kiloon, nyt taitaa olla 78 kg. Tuo 68 on ainakin minun hyvänolon paino
56kg. Parisen kiloa haluaisin pudottaa eli saada painon alle 55 kilon.
Riippuu ruumiinrakenteesta miltä sitten näyttää, mutta eiköhän tuo ole aika ihanteellinen vaihteluväli tuolla pituudella.
t. sentin lyhyempi...
painoin muutama vuosi sitten 66-68kg,ja se oli sitten varmaan ihan sopiva paino.Käytin 38/40 housuja.nykyään 44
yli 60:n voisi olla ihan hyvä... 62-63 kg
160 cm ja painan 50 kg, siis en tietenkään ole raskaana =) se on mielestäni hyvä paino =) ei ole ylimääräistä =D
160 cm ja painan 50 kg, siis en tietenkään ole raskaana =) se on mielestäni hyvä paino =) ei ole ylimääräistä =D
olen myös lyhyt ja 50 on mielestäni hyvä paino... etkö hölmö ymmärtänyt =)
olen myös lyhyt ja 50 on mielestäni hyvä paino... etkö hölmö ymmärtänyt =)
Itse noin 58-60 normaalisti, nyt raskaana 70
168cm ja painan 67kg tällä hetkellä. Tavoite ois n.60kg. Joskus olen painanut 55kg. Vaatekoko on ny 40. Haluaisin vielä vetää 38 kokoa päälle.
Itse olen 171cm ja paras paino on ollut 60kg. Eli sulle hyvä olis joku 52-58.
Itse painoin 3,5v sitten 103kg. Karppamalla ja runsaalla liikunnalla pudotin eka 73 kiloon. Olin jo silloin ihan sopusuhtaisen näköinen vaatteet päällä ;) Mutta nyt ei tee pahaa enää alastomanakaan peilin edessä hillua. Kurvit on kohillaan :)
56 kg. Eli olisin tyytyväinen jos painaisin 56-62 kg.
ap tässä, painoin muutama vuosi sitten 66-68kg,ja se oli sitten varmaan ihan sopiva paino.Käytin 38/40 housuja.nykyään 44
Mahdutpa pieniin housuihin. Oon saman pituinen, paino 87 kg, en raskaana, housut 48. Mulla tavoitteena 70 kg.
ja muistan kun olin 62 kg olin tosi tyytyväinen, nyt 78 ja ei vaan innosta mikään.
itse olen 166.8cm ja painan 48 kg