Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää...

Vierailija
30.12.2009 |

Mä oon niin kyllästynyt jatkuvaan siivoomiseen ja ruoanlaittoon ja lumitöihin. Tahtoo lomalle, mut kun ei oo rahaa...

Meillä on kolme lasta ja huomaan haaveilevani olosta ilman lapsia. Miksei voi koskaan olla vaan tyytyväinen siihen mitä on?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida ymmärrä elämän arvoista mitään, kun tuollaista valitat. Et ole oikea ihminen äidiksi. Olen surullinen lastesi ja miehesi puolesta. Olet juuri niitä pilalle hemmoteltuja naisia, joille ei ole kukaan opettanut oikeita elämän arvoja. Millaiset vanhempasi ovat? Jos he eivät ole osanneet sinua opettaa ihmiseksi, niin ota itse selvää, kasvata itseäsi ihmisenä, arvosta omia perheenjäseniäsi. Itsekkyys pois.

Vierailija
2/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai välillä tuntuu myös tuolta. Ihan normaalia, jos sulla nyt ei tuo tunne ole koko ajan päällä.

Mulla on kolme ihanaa lasta ja pyöritän arkea suurelta osin yksin, rakastan lapsiani enemmän kuin ketään maailmassa, mutta silti toivoisin että saisin joskus olla vaikka viikonlopun yksin. Ehkä joskus 15 vuoden kuluttua sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida ymmärrä elämän arvoista mitään, kun tuollaista valitat.

koska siivoaminen, ruuanlaitto ja lumityöthän riittää elämän sisällöksi ja tekee ihmisen kuin ihmisen onnelliseksi.

Vierailija
4/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaien meistä elää omaa elämäänsä, emme voi alati ajatella, kuinka en voi tuntea oloani nyt väsyneeksi tai oll loppu, koska maailmassa on paljon muitakin ja paljon vähäosaisempia.

Sinulla on oikeus oll väsynyt ja tiedät omat voimavarasi, se on hyva!

Voitko pyytää mummoja/vaareja avuksi tai harrastaa jotain?

Jokaisella oikeus tehdä jotain "yksinkin" jotta jaksaa taas antaa lapsilleen ja miehelleen...:)

Hyvääuutta vuotta sinulle!

ps.annamiehes kolata lumet välillä/sano ille ,et nyt sen vuoro

Vierailija
5/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perhe-elämä ole matkustamista ja juhlimista. Se on perheestä ja kodista huolehtimista. Oliko pakko tehdä kolme lasta, jos ei jaksa niistä huolehtia?

Vierailija
6/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pikkuisen simppeli, jos luulet, että tiedät etukäteen, miten ihminen jaksaa, mitäkin tilanteita.

Vierailija
7/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sä et tainut ymmärtää yhtään mitään. Ap ei vissiin ole sanonut, että ei jaksa lapsistaan huolehtia. Haaveilee vaan omasta lomasta. Ihan pikkasen eri asia.

Vierailija
8/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioittakaa miehiänne ja lapsianne. Tinkikää ennemmin siisteystasosta.

Vierailija
9/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap kuinka pitkää oloa haluaisit. Viikko, vuosi vai 10 vuotta?

Vierailija
10/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 10 vuoden kuluttua sinulla ei ole enää pieniä lapsia.

Ja jos kuopuksesi on jo vaikka 5v. niin 5 vuoden päästä sinulla ei enää ole pieniä lapsia ja voit "tehdä mitä haluat".

Minä tajusin tuon juuri jokin aika sitten ja olen äärettömän kiitollinen jokaisesta hetkestä lasteni kanssa.

Vierailija
11/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumitöitä ei ole monta viikkoa vuodessa. Ne tekee samalla kun ulkoilee lasten kanssa.

Pyykinpesukone pesee ihan itsekseen. Kaukana on ajat jolloin pyykkiä piti todellakin pestä. Joillakin on jopa kuivausrumpu kotona, mutta pyykin ripustaminen ja viikkaaminenkin on ihan yksinkertaista. Minä pystyn pesemään perheeni pyykit yhden päivän aikana viikossa ja meillä on sentään 4 lasta.

Ruoanlaitto ei ole kovin vaikeaa hommaa. Jos ei jaksa seistä pientä hetkeä hellan äärellä, niin tarjoaa sitten välillä vaikka valmisruokaa. Tekisithän joka tapauksessa itsellesikin.

Mikä on todellinen ongelmasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi