Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei halua lapsia enää...mä voisin viel yhden toivoa....

Vierailija
30.12.2009 |

onko muilla miten tilanteet. ku usein kuulen isistä ketkä lapsia haluaa mut äidit ei. meil on taas toisinpäin!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulema joskus tulevaisuudessa voisi haluta, mutta ei nyt. Mä en taas halua aloittaa kaikkea alusta 10vuoden päästä.

Vierailija
2/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil kolme, neljäs ehkä parin vuoden sisäl itellä toiveissa. 2 ekaa lyhyel ikäerol ja nyt tää 1-v ....tosin jokasta lasta on saanut suostutella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeus sanoa mielipiteensä, ja se on vain hyväksyttävä. Mun mielestä on äärettömän väärin, jos mies pakotetaan lisälapsiin esim. kiristyksellä ja uhkailulla.

Vierailija
4/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil kolme, neljäs ehkä parin vuoden sisäl itellä toiveissa. 2 ekaa lyhyel ikäerol ja nyt tää 1-v ....tosin jokasta lasta on saanut suostutella

Kyllä sun tekeleesi jo riittävät!!!!

Vierailija
5/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeus sanoa mielipiteensä, ja se on vain hyväksyttävä. Mun mielestä on äärettömän väärin, jos mies pakotetaan lisälapsiin esim. kiristyksellä ja uhkailulla.

Monet eukot ovat moraalittomia. Pamauttavat itsenä paksuiksi ja hups... vahinko kävi. Iik!

Vierailija
6/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta pitää kummankin haluta!!!! Lierot muijat ovat taas liikkeellä!

Vierailija
7/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan pakottanut miestäni mihinkään.....kaikki kolme ovat olleet toivottuja....

kyllä niitäkin kuulee ketkä mukama tekevät niitä "vahinkoja"......sitä en voi hyväksyä.

kysehän on asioiden sulattelusta ....enkä tarkoita tosiaankaan että tässä nyt uhkailtaisiin....

enkä sitäkään sano että tulisin enää raskaaksi......kun tässä on koetttu ja nähty keskenmenoja ym.

Vierailija
8/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan ilman lapsia tai haluamaansa lapsilukumäärää käyttäen jopa kiristystä ja uhkailua. On myös äärettömän raukkamaista uhata perheen jättämisellä jos nainen ei suostu aborttiin.

Vierailija
9/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulema joskus tulevaisuudessa voisi haluta, mutta ei nyt. Mä en taas halua aloittaa kaikkea alusta 10vuoden päästä.

minä olisin toivonut siihen perään vielä kolmannen. Mies sanoi että voitais se kolmas tehdä tossa 5-10 vuoden päästä. Nuorempi lapsi on nyt 4,5v ja mies ehdotti että tehtäis nyt se kolmas. Ei todellakaan tehdä. Elämä on nyt toisenlaista, on isompien lapsien jutut, ei tähän ihan heti vauva sovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi