Lue keskustelun säännöt.
Nimen antaminen
30.12.2009 |
Kun vauva syntyy, eikös se menekin niin että se nimilappu lähetetään ensin ennen kuin voi kastaa? Siis että nimi hyväksytään.. Vai annetaanko se lappu papille?
Kommentit (2)
ja ota ennakkoon selville hyväksytäänkö nimi jos se on jotenkin erikoinen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tuli eilen se lappu postissa ja siinä on ohjeena antaa lappu papille.