Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootte te hirveitä ämmiä, kun pihtaatte seksiäkin

Vierailija
30.12.2009 |

Mä mielellään hoitelen mun miehen kerran päivässä kunnolla ja se mut eikä siinä ole mitään tekosyitä, että miksi ei muka jaksaisi.

Mitäs teette niitä lapsia sitten jos ei muka jaksa eds seksiä harrastaa enää sen jälkeen. Mikä hemmetin suhde se sellanen on.

Ihmekään sitten jos mies rupeaa katselemaan muita naisia, pettää ja ehkä jopa jättää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on siis oikeus mennä vieraisiin? Hyvä tietää.

Vierailija
2/13 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei lapsikaan ole esteenä, mutta silti ei nappaisi jokapäiväinen pano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää kerta viikkoon niin miksi pitäisi väkiste väsyneenä ryystää joka päivä?

Vierailija
4/13 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin mies on se, joka pihtaa.

Meillä se on mies joka pihtaa. Eli mulla on siis oikeus mennä vieraisiin? Hyvä tietää.

Vierailija
5/13 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa lapsia 50 pros., kantaa vastuun arjesta 50 pros. jne. niin ehkäpä joku ilta oikeasti jaksaisikin. Ei vois vähempää kiinnostaa kaikkien hommien jälkeen enää mikään muu kuin nukkuminen etenkin kun tietää, että herätys on parin tunnin kuluttua. Ja taas parin tunnin kuluttua. Ja taas parin tunnin kuluttua. Ja sitten seiskalta pirteänä ylös. Jos ei toinen aina veisi kaikesta ns. kermoja päältä niin ei tulisi helvetillisiä katkeruusolotiloja. Joten jospa sinä ap-antero miettisit miten kohtelet vaimoasi ja vongut seksittömyyttä vasta sitten.

Vierailija
6/13 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä sama homma. Mies vielä ihmettelee että miksi se on mulle niin "hankalaa", vähän raottaa jalkoja.

Olen yrittänyt selittää, että jos tahdon nauttia seksistä niin kyllä mun pitää olla henkisesti siinä mukana innolla. Se on oikeasti todella kurjaa jos on väsynyt ja tahtoisi vaan nukkua ja toinen jyystää ja itse ei pääse fiilikseen mukaan. Minulla se ihan sattuu jos en ole hengessä mukana. Olo tuntuu hyväksikäytetyltä, melkein kuin raiskattaisiin.

Silti suostun miehen mieliksi silloinkin kun en jaksaisi. Minulla suuri väsymys vie valitettavasti halut. Jos olen pirteä ja levännyt ja ei ole murheita niin silloin tahdon vaikka kolmasti päivässä."

Jos nainen valvoo yöt kitisevän vauvan tai supistusten/kipeän selän/valvottavien lasten kanssa ja siksi on haluton, todella väsynyt, miehen omien lasten takia siis! Niin onko oikein että mies vaatii osuuttaan naama mytryssä ja naisen on annettava ja suotava miten usein vaan mies tahtoo... vaikka omat halut ym. syistä olisivat HETKELLISESTI poissa??? Miesten on oikeus saada seksiä vaikka vaimo kaatuisi väsymykseen ja ahdistukseen? Mies ei voi paria vuotta kestää sitä että saisi vähän harvemmin... siinä parissa vuodessa lapset kasvaisi ja tilanne rauhoittuisi, mutta ei... luomakunnan kruunulle on annettava se mikä on annettava. On annettava vaikka se olis sitten lapsilta pois entistä väsyneemmän äidin muodossa!

Vierailija
7/13 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinko on että jos antaa, mies ei seksiä muualta halua? :)

Ja surullista jos seksi on vaan miehen tyydyttämistä.

Mikä hemmetin suhde se semmonen on?

Lähtiskö oma ukko jos ei päivittäin sulta "saisi"?

Seksielämä muuttuu, on niitä lapsia hankittuna tai ei. Hyvä suhde kestää seksittömätkin ajat. Mikä se semmonen suhde on jossa yhdessä VAAN pannaan?

Vierailija
8/13 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun mies käy töissä ja itse olet kotona, niin ONKO 50-50 reilua?

Laittakaa hetkeksi asetelmat toisinpäin!

Koska tällöin se mies tekee 150 prosenttia jos siivoaa ja laittaa kotona puoliksi kotona olevan kanssa.

T. kotona oleva mamma (nro 9)

Vierailija
9/13 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi tuollaisen miehen kanssa, joka lähtisi heti vieraisiin, jos en joka päivä hoitele sitä.

Vierailija
10/13 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän lisäksi teen 95% kotitöistä, hoidan ja viihdytän lapset. Ja mies jaksaa vongata eikä ymmärrä että joskus ei vaan haluta.

Vierailija
11/13 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä ajan mittaan joku muu läheisyys onkin tärkeempää kuin seksi. Seksi on toki tärkeetä parisuhteessa, mutta ylikorostettua. Ei se aina ole niin että nainen pihtaa..kyllä meillä se mies jää valvomaan tänne yksin ja minä en vongu seksiä, se on ihan selvä.

Ei kaikkien tarvitse pettää siksi ettei saa seksiä. Luulisin pettäjän hakevan ihan muuta kuin seksiä - yleensä se liittyy valloittamisen tarpeeseen, ja siihen että mikään ei riitä. Ne jotka pettää, saattavat elää hyvinkin tyydyttävässä tai hyvässä suhteessa.

Vierailija
12/13 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa parisuhteessani on tasa-arvo eikä kumpikaa ole se HOIDELTAVA tai HOITELIJA.

Seksiä on silloin kun se huvittaa ja toisella on aina lupa kieltäytyä. Joskus ei halut osu yksiin, joskus osuu, sellaista se elämä on. Joskus on seksiä joka päivä, joskus kerran kuussa. Näin on nyt menty 16 vuotta, suhteessamme on paljon tärkeämpäiäkin asioita kuin seksi tai sen määrä.

Vierailija
13/13 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on reilua laittaa lastenhoidot ja kotityöt iltaisin tasan 50 - 50 %. Mies on tehnyt leipätyönsä kodin ulkopuolella ja minä kotona. Ihan samalla lailla. Miehellä on ollut lakisääteiset ruoka- ja kahvitaukonsa, työmatkat omaa aikaa jne. Onko monilapsisen perheen kotiäidillä? Ei ole.

Ja mitä tuohon seksin antamiseen tulee, niin toisille seksi on suorittamista ja velvollisuutta. Taustalla pelko, että muuten mies lähtee. Toisilla se on nautintoa ja aitoa halua tuottaa toiselle mielihyvää, ilman painostusta, toista kunnioittaen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä