Vieläkö olette ottaneet SI-rokotteita?
Nyt olisi itsellekin tarjolla tuo piikki ja mietin että hakeako vai ei. Kauhean pahana ei tuo epidemia jyllää tällä hetkellä, mutta kannattaisiko ottaa mahdollista toista aaltoa ajatellen? Lähitulevaisuudessa on suunnitelmissa raskaaksi tuleminen, joten jos sen ottaisi nyt niin ei tarvitsi mahdollisen raskauden aikana sitten ottaa.
En juurikaan "pelkää" rokotusta, varsinkin kun se olen lapsilleni ottanut niin miksen myös itselleni? Virallinen suositus lienee että kannattaa ottaa. hmmmm...
Kommentit (3)
Työterveyden kautta saisimme vuoden alussa. Tässä lainaus YTHS:n sivuilta:
"Sikainfluenssaepidemian toinen aalto vakava uhka rokottamattomille
Vaikka sikainfluenssaepidemian ensimmäisen aallon huippu on ohitettu, seuraava epidemia-aalto iskee sitä varmemmin, mitä vähemmän ihmiset ovat siltä suojautuneet. Ainakin puolet suomalaisista on todennäköisesti vielä vailla suojaa sikainfluenssalle"
se ole sit totta et meksikossa ja tuolla se toinen aalto tullu ja todella lievänä siis ja ettei se välttämättä tule tänne ollenkaan??????
itse olen rv34 ja en ottanut tuota piikkiä ihan pelossa miten se sikiöön vaikuttaa..
Jos olet ajatellut sen ottaa niin ota toki..jokaisen oma valinta se on. Itsekin veikkaan että olisi tullut otettua se silloin jos en olisi ollut raskaana