Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita miehet haluaa seksiä joka päivä?

Vierailija
30.12.2009 |

Ihan siis joka päivä toivoo vähintään yhtä yhdyntää.

Meillä minäkin alkuun tykkäsin ja tykkään vieläkin, mutta nyt tuntuu että rajansa kaikella. Kun on 2 pientä lastakin ja työt ja kotityöt niin aina ei vaan jaksaisi. Miehen mielestä joka toinen päivä on aivan liian vähän.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksille pitää saada kunnon vastinetta!

jotain pari kertaa viikossa. Jos alkaa olla vaatimuksia päivittäisestä seksistä, sanoisin kyllä hyvin tiukkaan äänensävyyn että kotitöihin ja lastenhoitoon on molempien osallistuttava yhtä paljon. Jos ei noissa töissä suostu auttamaan niin painukoon pellolle.

vastinetta jos tunnion haluan niin kuukauden täytyy tehdä sekä omat että naisen työt ja vielä ryhtyä palveliaksi... no onneksi saan niinä uurastus kuukausina nukkua peräti 10 min tosin siitä kun usein hupenee puolet...

Vierailija
2/60 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joka päivä mutta meillä ei todellakaan onnistu. En kyllä sietäisi mitään painostustakaan.

Itselläni on tietyt ajat kuukaudesta jolloin tekee mieli tosi paljon ja silloin harrastetaan seksiä monta kertaakin päivässä. Joskus on käynyt niinkin että mies on sanonout ettei jaksa kiihkeimpien kausien aikana montaa kertaa päivässä. Sitten taas on kausia (viikko pari) jolloin minua ei huvita lainkaan ja silloin ei seksiä harrasteta. Meillä kumpikin voi ilmaista halunsa seksin harrastamiseen ja kummallakin on oikeus myös sanoa ei. Näin myös mieheni tietää, että silloin kun seksia harrastetaan niin sitä todella tahdon enkä raota jalkojani velvollisuudesta tai säälistä. Näyttää arvostavan sitä kun ei väkisin yritä ruinata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistävät aktiivisen miehen ja huonon, itsekkään rakastajan. Ei se ihan automaattisesti niin mene. Se, että mies haluaa joka päivä ei tarkoita, että hän painostaisi. Ap ei puhunut painostamisesta mitään. Saahan sitä haluta. Eikä se merkitse sitäkään, että mies ei muuta ajattelisi. Outoja, surullisia käsityksiä täällä.

Me halutaan ja saadaan seksiä siinä 2,3 krt viikossa, ollaan 4-kymppisiä, lapsia kolme. Toimii hyvin ja on kivaa.

Vierailija
4/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee voi haluta, mut kaikkee ei voi saada! Ja tyhmä se joka antaa vaan toista miellyttääkseen. Ainakaan noin usein kannata jos ei tee mieli. Joskus täytyy taipua toisen haluihin jos ei mies muuten kestä, mut kerran viikossa pitäisi riittää aikuiselle miehelle ilman etä teettää ongelmia. Siinä välissä voi auttaa itseään...

Vierailija
5/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en halua koskaan

Tämä on rassannut suhdettamme jo yli 20 vuotta.

Vierailija
6/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivään.

Ihan hyvää seksiä meillä on, mutta haluaisin välillä olla "rauhassa". Mies ei myöskään huolehdi itsestään nykyään enää, omaa kauhean ison vatsan, joka ei todellakaan kiihoita.

Joskus "hoitelen" miehen, että pysyy paremmalla tuulella.

Olemme olleet yhdessä 12 vuotta, aina ollut samanlaista. En jaksa tälläistä, olemme puhuneet kyllä asiasta, mutta miehen himot ovat vain valtavat.

Vierailija
7/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mulle niin "hankalaa", vähän raottaa jalkoja. Olen yrittänyt selittää, että jos tahdon nauttia seksistä niin kyllä mun pitää olla henkisesti siinä mukana innolla. Se on oikeasti todella kurjaa jos on väsynyt ja tahtoisi vaan nukkua ja toinen jyystää ja itse ei pääse fiilikseen mukaan. Minulla se ihan sattuu jos en ole hengessä mukana. Olo tuntuu hyväksikäytetyltä, melkein kuin raiskattaisiin. Silti suostun miehen mieliksi silloinkin kun en jaksaisi. Minulla suuri väsymys vie valitettavasti halut. Jos olen pirteä ja levännyt ja ei ole murheita niin silloin tahdon vaikka kolmasti päivässä.

miehen näkökulmasta katsottuna liittonne päättyy eroon aikasta nopeasti.

Tuskin se sun pillusi siitä kuluu, jos miehesi siellä nopeasti päivittäin asioi ?

Vierailija
8/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruokiksellakin voisi molemmat kipaista kotiin hänen mielestään. Meilläkin 2 lasta, joten ihan realitettien puoelsta mies joutuu tyytymään vähempään.

Vierailija
9/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kylläkään ole missään hanttihommissa. Hän hoitaa kodin ja lapset erittäin hyvin, ja vaimonkin :)

Kun vikassa raskaudessa lääkäri kielsi seksin rv 20 + sanoi heti miehelle että sektion jälkeen pitää odotella kuukausi, tuumasi mies vaan että taitaa tulla elämän pisimmät 6kk! Kertaakaan ei mies tuona aikana vongannut eikä kiukutellut seksinpuutteen vuoksi. Ei siis ole vaan omaan napaansa tuijottaja vaan ajatteli myös vaimon ja lapsen parasta.

Nyt kun halut eivät aina kohtaa, mies kyllä sanoo että hän haluaisi seksiä tänäänkin, mutta voi odottaa huomiseenkin :) Asioista kannattaa puhua niiden oikeilla nimillä. Kun mies tietää etten aina syty niin helposti, panostaa hän myös omaan haluttavuuteensa. Hân ei halua että raotan jalkojani vähän.

Vierailija
10/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko itse todella seksikkäitä? Mietin vaan, että paljonko naisen uolkonäkö vaikuttaa tuohon haluamiseen. Että onko sisäsyntyistä miehellä vai liittyykö visuaaliseen kiihottumiseen?

Meillä noin 2-3 kertaa viikossa, kiihkeinä kausina voi olla joka päiväkin, esim. loma-aikoina.

Vierailija
11/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on seksi-addikti.

Vierailija
12/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kummallinen kysymys.

Pääosin parit kaiketi näkee kumppaninsa seksikkäänä?

Tuskin kukaan seksimäärästä kiukutteleva pukeutuu kotonaan liian tyrkysti ja ihmettelee että miksi mies kokoajan hinkkaa itseään vasten? :D

Oma mies ainakin on semmonen että käy vähän astialla (kerran päivässä) jos vaikka irtoaa -nyt raskaana ollessa lähinnä menee testaamiseksi tosiaan.

Vaikka harrastettaisiin niin seuraavana päivänä testaa lisää.

Minusta tässä ei ole mitään ihmeellistä.

Eikä mies siitä verisesti loukkaannu jos ei seksiä harrastettaisiin.

Eli mitä vikaa ehdottaa? Kivahan se kai on että toinen haluaa sinua?

Minusta tarttee itse suhtautua seksiin erilailla jos siivoaminen vaikuttaa kotona ollessa niin paljon ettei jaksa!

Vierailija
13/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt ihan noinkaan sanoisi. Se, pitääkö kumppaniaan seksikkäänä tai haluaako seksiä ovat kyllä kaksi eri asiaa. Kysymystä asetellessani mietin sitä, kuinka paljon asiaan vaikuttaa se vaimon ulkonäkö. Jos vaimo esim ei aja säärikarvojaa, ei käy suihkussa, ei peseydy, painaa 150 kg niin haluaako mies silti SEKSIÄ vaimoltaan joka päivä, vaikka ei periaatteessa haluakaan VAIMOA sinänsä (eli että haluaa vain "panna" ja vaimo nyt sattuu olemaan siinä). VAI johtuuko se haluaminen siitä, että oma vaimo on aivan hillitön beibe ;) Kiinnostaa vaan!

Vierailija
14/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naisena ei kyllä haittaisi yhtään, jos mies tuossa tilanteessa ottaisi eron. Sanoisin helpottuneena että anna palaa vaan!!

Ja toivoisin, että hän löytää itselleen uuden, hehkeän ja ihanan kuppanin jonka kanssa sitten voisi naida _niin usein kuin tarve vaatii_ !!

Kiitos!!

Vierailija
15/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelemmekin yleensä useita kertoja päivässä, vähintään sen kerran.

Vierailija
16/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksu, hellä aviomies ja isä. Minkäs ihminen sille mahtaa, että on voimakas sukupuolivietti? Jos kerran minulle hänen kumppaninaan sopii rakastella joka ilta, niin mitä se on keneltäkään pois?

Tuohan on ihan ihannetilanne jos teidän mieltymyksenne kohtaavat. Lähinnä kai tässä ketjussa päivitellään niitä miehiä, jotka haluavat joka päivä ja piinaavat asialla vaimoaan joka ei välttämättä haluaisi yhtä paljon. Sinänsä erikoista että noin erilaiset ihmiset ovat yleensä päätyneet yhteen. Minä tulisin hulluksi jos parisuhteessa seksin määrä olisi se tärkein ja sillä uhkailtaisiin, kiristettäisiin ja lahjottaisiin.

Mutta kolme alle kouluikäistä lasta, opiskelu, työt ja kotityöt vei musta niin mehut, että en vaan jaksanut enää. Mies jäi töiden jälkeen makaamaan sohvalle, kun minä tein ruokaa, siivosin, pesin pyykkiä, tiskasin, ulkoilen lasten kanssa, vien harkkoihin ym. Kyllähän jos omakin elämä olisi lasten jälkeen jatkunut suunnilleen samana taustameteliä lukuunottamatta, kuin ennen lapsia, olisin varmasti jaksanut paremmin. No mies sitten syyllisti joka ilta, vaikka pari kertaa viikossa sai. Lopulta lähti toisen matkaan ja jätti mut odottamaan neljättä lasta yksin. No uskollinenhan se ei muutenkaan ole mulle ollut, on tullut selville, joten ei voi mitään. =(

Vierailija
17/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä halusi joka päivä, kolmekymppisenä halusi kolme kertaa viikossa. Nyt hän on 44 v ja riitävää on 5-7 päivän välein :-).

Vierailija
18/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinusta siis toinen saattaa mennä siihen kuntoon ettei toinen enää kiihota? Okei, miten liittyy ketjuun?

Koska mies haluaa seksiä, on nainen vaan reikä?

Se että sinä et voisi haluta kumppania vaikka tälle kertyy massaa niin se on sun ongelma.

Harvaa miestä kiinnostaa onko vaimolla karvat ajeltu. Johan sen vinoilun näkee kun pitää lähteä jonnekin ja eukko pynttäytyy -"Joko mennään?"

Eikä lihavuus kaikkia haittaa. Lähinnä naista itseään jos haittaa. Pitää olla se timmein tai kaunein.. Toi on naisen päässä!

On lihavillakin parisuhde ja SEKSIelämää. Mieheni sanoin: luultavasti jopa meitä enempi sänky natisee! ;)

Pitääkö suihkussa käydä päivittäin? Tuoksua mäntysuovalta että "kelpaa" aidosti, muuten on vaan reikä?

Minkä ikänen olet? Kuulostaa että olet tosi hukassa seksuaalisuuden kanssa. Kyllä minäkin haluan olla puhdas, mutta kertooko se miehestä jotain jos tämä nuolee pesemätöntäkin alapäätä?

49

Vierailija
19/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulkonäkö meidän tapauksessa vaikuttaa.

Pidän itsestäni huolta, pukeudun kauniisti ja persoonallisesti, hoidan ihoani, meikkaan jne. Myös kotioloissa. En kuitenkaan kulje pitsiessussa, minimekossa ja 10 cm koroissa.

En itsekään haluaisi sekstata minkään sohvaperunan kanssa....

Vierailija
20/60 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömmin iltaisin aikaisin sänkyyn (n. klo 21) ja mies tulee seurakseni samoihin aikoihin. Kun sängyssä ei kuitenkaan nukuta ennen yhtätoista niin mitä siellä sitten pitäisi tehdä? Kutoa sukkaa?

Meillä on 4 lasta ja vanhimmat jo teini-iässä, jotka valvoo väh. 23 asti.

Sen jälkeen alkaa itsekin olla jo ihan puhki, joten ajatuksissa on vaan UNI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän