Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joita miehet haluaa seksiä joka päivä?

Vierailija
30.12.2009 |

Ihan siis joka päivä toivoo vähintään yhtä yhdyntää.

Meillä minäkin alkuun tykkäsin ja tykkään vieläkin, mutta nyt tuntuu että rajansa kaikella. Kun on 2 pientä lastakin ja työt ja kotityöt niin aina ei vaan jaksaisi. Miehen mielestä joka toinen päivä on aivan liian vähän.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidän mielestä olisi kohtuullinen tiheys antaa miehelle joka tahtoo koko ajan (jos itseä ei väsymyksen, raskauden tms vuoksi haluta)? Miten usein pitää antaa vaikkei tahdo jos elää parisuhteessa?

Vierailija
42/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä "jaksaisin" 2-3 kertaa viikossa. Monet ehkäisyvälineet vievät halut, sekin syynä tähän olotilaan. Iltaisin olen väsynyt, mistä lie johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä miehet, jotka päivittäin seksiä haluavat, lainkaan kiinnostuneita teidän nautinnostanne? Näkevätkö lainkaan vaivaa, jotta saisivat teidät mukaan ja nauttimaan seksistä, vai onko oma nautinto tärkeämpää? Jotenkin tuntuu oudolle, että jos toista ihmistä rakastaa ja kunnioittaa, niin ei muka huomaa / vaistoa / välitä siitä, että toinen ei joka ilta jaksa ja halua.

Itsestäni olisi kamalaa, jos jatkuvasti, vuodesta toiseen, joutuisin antamaan seksiä säälistä ja sitten tuntisin itseni hyväksikäytetyksi! En kyllä arvostaisi yhtään miestäkään joka sellaiseen suostuisi.

Täytyy myöntää, että ei kuulosta kyllä ihan normaalilta. Jos mies työnsä päälle vielä harrastaa ja osallistuu lasten- ja kodinhoitoon täysipainoisesti, niin luulisi että välillä väsy painaisi.

Vierailija
44/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaista täytyy edes kysyä, niin luulisi jo ymmärtävän että jotain pielessä.

Sinä itse omistat ja päätät omasta kropastasi, ei kukaan muu.

Puistattaa jo ajatuskin, että tuollaista täytyy edes kysyä. Ihmisiähän ne miehetkin ovat!

Vierailija
45/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ihmettele sitä varattujen vonkaajien määrää tuolla baarissa kun kotona on tällainen vastaanotto. Se nyt vaan on niin, että miehet pitää seksistä enemmän kuin verhojen silittämisestä ja alle kolmekymppiset naiset ei tahdo pystyä tyydyttämään miestä. Oppia ikä kaikki. t n40

Vierailija
46/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa ei petä vaikka ei olisi kahteen vuoteen saanut ja kotona kulahtanut ja kiukkuinen vaimo.

Niin se vaan on.

Vierailija
47/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on haluton ja alistuva vaimo? Vaimo, joka velvollisuudesta antaa vaikkei haluaisi? Mahtaa olla mahtavaa ja kiihkeää seksiä!

Moisessa suhteessa menee varmaan muutenkin hyvin. Kunnioitetaan toisia ja rakastetaan aidosti. Vähän vaikea kuvitella!

Vierailija
48/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kunnon koulutusta, tai sitten on just ja just käyty ammattikoulu. Työ on puurtamista, " hanttihommia ", vailla haasteita. Sitten jossain korjaamon paskasessa kahvihuoneessa, tai raksan kahvikopissa puhutaan rasvaisia juttuja naisista ja nauretaan paskaisesti.

Kotiin kun tullaan niin mitään ei tehdä perheen hyväksi. Kun vatsa on saatu täyteen, niin sohva kutsuu. Tai jos meniskin kavereiden kanssa kaljalle. Ja illalla maistuis taas pano.

Vierailija
49/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta pientä muksuakin on ja ite väsynyt. Mies haluaa joka päivä. Hyvä puoli tässä on, että hän myös näyttää kuinka haluttavana mua pitää, siis sanoin ja teoin. Huono puoli se, ettei jaksa aina kiinnostaa, kun on niin ylitarjontaa.

Vierailija
50/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kunnon koulutusta, tai sitten on just ja just käyty ammattikoulu. Työ on puurtamista, " hanttihommia ", vailla haasteita. Sitten jossain korjaamon paskasessa kahvihuoneessa, tai raksan kahvikopissa puhutaan rasvaisia juttuja naisista ja nauretaan paskaisesti. Kotiin kun tullaan niin mitään ei tehdä perheen hyväksi. Kun vatsa on saatu täyteen, niin sohva kutsuu. Tai jos meniskin kavereiden kanssa kaljalle. Ja illalla maistuis taas pano.

Vierailija
51/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä on halukas, mutta ei niin että minä siitä kärsisin tai painostuisin, tietää milloin minulle kannatta ehdotella ja milloin ei, pitkän parisuhteen etu, että tuntee toisensa hyvin =) Onhan se mukava kun mies aina ohimennen puristaa vähän pyllyä, suukottaa kualaa taikka korvantaustaa, ei tarvitse kuin katsoa häntä tietyllä tavalla niin juhalkunnossa ollaan..

Vierailija
52/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kunnon koulutusta, tai sitten on just ja just käyty ammattikoulu. Työ on puurtamista, " hanttihommia ", vailla haasteita. Sitten jossain korjaamon paskasessa kahvihuoneessa, tai raksan kahvikopissa puhutaan rasvaisia juttuja naisista ja nauretaan paskaisesti. Kotiin kun tullaan niin mitään ei tehdä perheen hyväksi. Kun vatsa on saatu täyteen, niin sohva kutsuu. Tai jos meniskin kavereiden kanssa kaljalle. Ja illalla maistuis taas pano.

Pöh! =D

Vierailija
53/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tollasilla miehillä ole mitään muuta harrastusta? Tai eikö ne osallistu kodinhoitoon mitenkään? Sitähän menee seksistäkin koko maku jos aina pökkii, ei mitään jännitystä tai romanttista tunnelmaa. Onneksi ei emillä ole tollasta! Kuulostaa aika tyhjäpäiseltä touhulta.

Vierailija
54/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain pari kertaa viikossa. Jos alkaa olla vaatimuksia päivittäisestä seksistä, sanoisin kyllä hyvin tiukkaan äänensävyyn että kotitöihin ja lastenhoitoon on molempien osallistuttava yhtä paljon. Jos ei noissa töissä suostu auttamaan niin painukoon pellolle.

Vierailija
55/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksu, hellä aviomies ja isä. Minkäs ihminen sille mahtaa, että on voimakas sukupuolivietti? Jos kerran minulle hänen kumppaninaan sopii rakastella joka ilta, niin mitä se on keneltäkään pois?

Kömmin iltaisin aikaisin sänkyyn (n. klo 21) ja mies tulee seurakseni samoihin aikoihin. Kun sängyssä ei kuitenkaan nukuta ennen yhtätoista niin mitä siellä sitten pitäisi tehdä? Kutoa sukkaa?

Minulle on aivan luontevaa halitella ja helliä kumppania kiireisen päivän jälkeen ja mikäs on helliessä kun mies on oma-aloitteinen ja tekee osansa kotihommista + ruoat päälle. Mies myös pitää huolen minun nautinnostani, jään erittäin harvoin ilman, vaikka sitäkin joskus sattuu.

Minua ihmetyttää se, että yleistätte voimakkaasti seksuaaliset miehet kumppaniaan riistäviksi itsekkäiksi kusipäiksi.

56/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksille pitää saada kunnon vastinetta!

jotain pari kertaa viikossa. Jos alkaa olla vaatimuksia päivittäisestä seksistä, sanoisin kyllä hyvin tiukkaan äänensävyyn että kotitöihin ja lastenhoitoon on molempien osallistuttava yhtä paljon. Jos ei noissa töissä suostu auttamaan niin painukoon pellolle.

Vierailija
57/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksu, hellä aviomies ja isä. Minkäs ihminen sille mahtaa, että on voimakas sukupuolivietti? Jos kerran minulle hänen kumppaninaan sopii rakastella joka ilta, niin mitä se on keneltäkään pois?

Tuohan on ihan ihannetilanne jos teidän mieltymyksenne kohtaavat. Lähinnä kai tässä ketjussa päivitellään niitä miehiä, jotka haluavat joka päivä ja piinaavat asialla vaimoaan joka ei välttämättä haluaisi yhtä paljon. Sinänsä erikoista että noin erilaiset ihmiset ovat yleensä päätyneet yhteen. Minä tulisin hulluksi jos parisuhteessa seksin määrä olisi se tärkein ja sillä uhkailtaisiin, kiristettäisiin ja lahjottaisiin.

Vierailija
58/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta pientä muksuakin on ja ite väsynyt. Mies haluaa joka päivä. Hyvä puoli tässä on, että hän myös näyttää kuinka haluttavana mua pitää, siis sanoin ja teoin. Huono puoli se, ettei jaksa aina kiinnostaa, kun on niin ylitarjontaa.

Näin meilläkin. Ihana mies, korkeasti koulutettu, kunnollinen, osallistuu kotitöihin ja lasten hoitoon, komea, hyväkroppainen, huomioi seksissä minutkin (suuseksiä yms...) mutta... haluaa ihan joka päivä ja minä ehkä 2 kertaa kuussa, joustetaan toki molemmat. Ylitarjontaa... :(

Vierailija
59/60 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ihanaa jos olisi tuollainen himokas mies!

Vierailija
60/60 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pitäisi yrittää järjestää niin, että mies hoitaa / osaisi hoitaa kotityöt ja lapset, jotta perheen äiti voi vaan olla rennosti, saa oma aikaa ja kivaa aika alasten kanssa ja on iltaisin paremmalla mielellä. Reilu diili, jos asia on miehelle  oikeasti noin tärkeä.