Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän perheen tavallinen loma-aamu...

Vierailija
30.12.2009 |

9-vuotias poika juuri heräsi, syö nyt keittiössä aamupalaa. 1,5-vuotias tyttö istuu keittiön pöydällä, selaa lehtiä ja juttelee isoveljen kanssa omia juttujaan, tällä hetkellä esittelee mainoksesta puhelimia "puelin, puelin". Tukka suloisesti takussa ja sukat makkaralla. 4-vuotias poika leikkii koiranpentua, ja on (TAAS) käpertynyt koiran kainaloon, lässyttää "mä oon tun pentu ja tä oot mun itä"..Äiti ei oo saanut vielä itsestään mitään irti, roikkuu vaan netissä Isä lähti töihin kun nukuttiin.

Miten teilä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti olisi jo noin kymmenen kertaa vinkunut joka ikistä mahdollista asiaa, nyt luultavasti leikkisi legoillaan omassa huoneessa tai pukisi vaatteita. Saanko mä tänään karkkia, saanko tänään pelata, saanko sitä saanko tätä. Vauva naureskelee ja juttelee ja jaksaa innostua pikku asioista. Koittaa nyt mennä nukkumaan.

Vierailija
2/5 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommet 8v ja 3,5 v tappelee kokoajan, vuoden ikänen kitajaa koko ajan, itse olen kipeä ja menkat on pahimmillaan ja tekis kohta mieli hypätä partsilta alas... joo.. ulos pitäs mennä, mut en saa itteeni pesulle.. olen litimärkä menkkahiestä ja reisiä myöten veressä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäillään vilja-allergiaa ja nyt kokeillaan vilja kerrallaan. Kaura ei siis sovi:(

Isä lähti kuudelta töihin hemmetin vihaisena huonon yön jälkeen ja minä kolmatta kahvikupillista ryystän että pysyisin hengissä.

Poika nyt tyytyväisenä katsoo TiTi Nallea.

Kaksi teiniä vetelee hirsiä vintillä ja heräväät varmaan puolen päivän jälkeen.

Katson ulos ikkunasta kuinka paljon on taas tullut lunta. Pakko mennä hommiin kun isäntä ei kuitenkaan jaksa töiden jälkeen.

Että sellainen "lomapäivä".

Vierailija
4/5 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä heräsin 8.30 ja lapset pikkuhiljaa sen jälkeen. Aamun ovat tuijottaneet lastenohjelmia ja leikkineet, yksi ei ole syönyt edes aamupalaa. 9v ja 8v pakkaavat nyt yökylää varten, 5v katsoo telkkaria ja viihdyttää 1,5-vuotiasta samalla. Ja äiti ei todellakaan ole tehnyt mitään. 12.30 pitäisi olla lounas kaikilla syötynä ja valmiina lähtöön (elokuviin ja kaupungille).

Vierailija
5/5 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes roskia viitsinyt viedä, saatikka laittaa tiskikonetta päälle aamulla, onhan se napin painaminen aika vaativaa...

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi