Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toiset ei ikinä vastaa puhelimeen saati tekstareihin? Ärsyttää!

Vierailija
30.12.2009 |

Soittelin maanantaina kaverille kun olisin pyytänyt lastenhoitoapua lääkärikäynnin ajaksi. Ei vastannut puhelimeen....laitoin tekstarin asiasta....ei vastausta eilisiltaan mennessä....soitin uudestaan...ei vastausta....laitoin teksatarin taas...ei vastausta vieläkään.

Tämä asia on minulle tärkeä, joten pitäisi saada tietää voiko tulla vahtimaan poikaa siksi aikaa. Jos ei niin joudun perumaan ajan ja uuden ajan saaminen voi kestää sitten kuukauden. Tätä tietoa (koetulokset) lääkäriltä olen odottanut jo muutaman kuukauden. On sen verran tärkeästä asiasta kyse etten halua ottaa poikaa mukaan koska silloin en voi keskittyä asiaan täysillä.

Ärsyttää tällainen vataamaton tapa. Joo, tiedän ettei aina pääse vastaamaan tai ei kuule puhelinta. Mutta miksi ei vastata tekstariin. Jos ei tiedä vastausta niin voihan aina laittaa tekstariin vastauksen ettei vielä osaa sanoa ja sanoo palaavansa asiaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ei ilkeä kieltäytyä, joten on mieluummin niin "kiireinen" ettei "ehdi" vastata.

Vierailija
22/24 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis tosiaan ärsyttää kun toiset eivät ymmärrä, että kaikki eivät kyttää kännykkäänsä koko ajan. Mitenkähän nää tyypit olisivat pärjänneet lankapuhelinaikana?

Jospa sinä heräisit tähän kannykkäaikaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kaikkein aikuismaisin tapa ilmaista asiaa, mutta fakta on, että ei kehtaa myöskään sanoa suoraan. Toivoo, että kun ei vastaa, niin tajuat, että EI TODELLAKAAN HALUA HOITAA TEIDÄN RÄKÄNOKKAA.

Itse olen yh ja jostain syystä minulla on useampiakin ystäviä, jotka toisivat lastaan meille hoitoon, ihan yökylään asti :). Kumma juttu...

Vierailija
24/24 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alla olevasta tekstistäsi käy mielestäni aika hyvin esiin se, että negatiivista vastausta et häneltä edes hyväksy vastaukseksi. "jos ei niin joudun perumaan koko ajan ja uuden saaminen voi kestää sitten kuukauden..." Hän tuntee olevansa varmasti enemmän kuin selkä seinää vasten eikä tiedä miten kieltäytyä kauniisti.

Etkö saisi lapsen isää/mummoa tai MLL:n lastenhoitajaa siksi aikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi