Mitä merkkejä "kuuluu" inhota?
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. En varmastikaan ole ainut joka ei ole pysynyt perässä tässä asiassa, joten tänne voisi nyt kerätä listan inhokeista. Siis vaatemerkit, automerkit, mitäs kaikkia niitä oli. Täähän on niin tärkeä asia :D
Kommentit (7)
Mersua ja Bemaria (Audi on ok), kaikkia katumaastureita, Louis Vuittonia, Reimaa, erityisesti tec-kankaisia...
Ja niitä ostavat vain joko nuoret, typerät äidit joiden omat vanhemmat maksavat ne, tai sitten vähän vanhemmat, typerät äidit jotka toki itse maksavat ne mutta osoittavat silti äärimmäistä arvostelukyvyn puutetta kun ostavat kalliilla eivätkä kelpuuta Halpahallin omaa vaatemerkkiä.
Pitäiskö jotain merkkejä inhota?
Olen kyllä huomannut, että joillakin tutuilla on jonkinlaisia antipatioita mun Bemaria kohtaan, mutta en ole antanut häiritä. :)
Musta tuntuu, että usein jotain merkkiä "inhoaa" ihminen, jolla ei sillä hetkellä ole varaa hankkia kyseisen merkkistä tuotetta. Esim. yksi kaverini haukkui Iittalan astiani (vaikka Iittala nyt ei edes ole kovin kallis merkki) ja heti, kun löysi työpaikan, uusi astiastonsa ihan samalla mallilla kuin meilläkin on. :)
Varmaan joo tuo Burberry myös sellanen, josta monet sellaset, jolla ei ole sitä varaa ostaa, paheksuen sanovat, etteivät ikinä pukisi Burberryä... No, ei mullakaan mitään Burberryä ole. Mutta en sitä silti inhoa.
Marimekkoa olen kuullut inhottavan. Marimekon verhoja ei kuulemma ikinä voisi laittaa... Jotkut tiedostavat ystäväni ei syö Mäkkärissä (mitä tekohurskastelua, kun Hesessä syövät kumminkin). Ja sitä rataa.
Ihan pelleilyä minusta tuollainen.
minusta ne tuotteet ovat väreiltään ja kuvioiltaan räikeitä ja kuvastavat, kantavan mukanaan jotain ihannekodinhoitoa, johon ei normaaliponnistuksilla kerta kaikkiaan pysty.
Karsastan Audi-merkkisiä autoja, koska minulla on ikäviä kokemuksia ylimielisestä Audikaahailijasta.
Katumaasturit ovat ympäristöepäystävällisiä, muuten varmaan hyviä autoja.
Reimatecissä ei ole hintalaatu kohdallaan. Kokemusta on useampaan kertaan.
Burberryt ovat liian yläluokkaisen henkisiä perheellemme. Ne eivät oikein istu normaalikamppeisiimme, joissa minun on pakko ajatella käytännöllisyyttä ja helppoa ja nopeaa vaatehuoltoa. MInulla ei valitettavasti jää aikaa silittämiseen tms. kuin juhlatilanteissa. Kyllähän Burberry hyvältä näyttää oikean kokonaisuuden osana ja varmaan olisi kestäviä laatuvaatteita.
Kai nämä inhoamiset ja tykkäämiset pohjautuu jokaisen omiin kokemuksiin, rahatilanteeseen ja arkeen, johon joutuu kaiken sovittamaan. Sattumallakin on osuutensa asiassa, ystävistä puhumattakaan. Taustalla on ihan hyvät selitykset ostaa Reimateciä tai olla ostamatta.
minusta se ruskea ruutukuosi on ihan äärimmäisen vastenmielinen. Muut Burberryn tuotteet eivät häiritse mutta se ruskea on yök.
eikös? Niitähän kaikki "inhoaa", mutta ovat tosi suosittuja.