Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä ISOON painonpudotukseen

Vierailija
29.12.2009 |

ja siinä samalla elämäntapamuutokseen, kiitos!

Ihan alkuun kerrottakoon, että nyt en kaipaa mitään siunailua tai päivittelyä, haukkumista, enkä mitään muutakaan, joka ei asiaan liity, kiitos.

Eli painoa on 116kg, pituutta 156cm. Hommaa on siis todella paljon. Mies suurinpiirtein samassa tilanteessa, 136kg, 180cm.

Tammikuu on tarkoitus olla kokonaan ilman herkkuja, ja sen jälkeen sitten max. kerran viikossa jotain hyvää, jos kovin tekee mieli.

Meillä on puolivuotias, en imetä enää.

Kävellään päivittäin parin kilometrin vaunulenkki, nyt siis kävelyäkin toki tarkoitus lisätä, ja syödä terveellisesti.

Juu, tiedän kyllä, miten kuuluu syödä, ja minkä verran milloinkin, eli siihen en kaipaa apua.

Tahtoisin vinkkejä mm. hyvään alkuun, itsensä hillintään ja siihen, että jaksaa ja ennenkaikkea viitsii jatkaa. Ja tietysti, jos jollain on omia kokemuksia!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtisi mukaan! Täällä oli niin monta innokasta slussa mukana ketjussa, mutta vain yksi laittanut postia. Mihin muut katosivat? :(

Osoit oli siis laskitlaks (a) luukku . com

Vierailija
42/50 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saa todella hyviä vinkkejä myös laihduttamisen psykologisesta puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen nyt ollut liki 2 vuotta 30kg kevyempi :). Mä onnistuin www.kalorilaskuri.fi avulla. Siellä etenkin blogi-ominaisuutta käyttämällä löysin oikeanlaista henkilökohtaista tukea ja uusia ystäviäkin joiden kanssa vieläkin välillä kirjoitellaan sähköposteja. Mutta niitä ruokia pitää vahdata joka päivä. Ensimmäisen kerran jätin merkkaamatta muutaman päivän kun olin laihduttanut 9kk ja matkustin muutaman päivän kaupunkilomalle. Siihen asti olin merkannut jokaisen päivän mummolareissuineen ja synttäreineen jne.

Tsemppiä!

Vierailija
44/50 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä, jos joku tahtoo mukaan :)

Vierailija
45/50 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muistanu kattoo numeroo mut olin se joka aiemmin laihdutin 18 kg mut lapsia ja kiloja tuli lisää....

kävin tsekkaamassa tuon kiloklubin, sehän on ihan loistava! paljon parempi kuin tylsä energynet. liityin heti ja siellähän on muuten todella helppoa laskea kalorit ja ravinnon koostumus. suosittelen kaikille muillekin todella lämpimästi. mulle ei esim painonvartijat ole nyt hyvä vaihtoehto kun ei ylimääräistä rahaa ole eikä aikaa käydä missään. muutenkaan en välitä mistään live-tapaamisista muiden läskien kanssa...

mulla on liikunnan lisäämisessä auttaneet jumppa-dvd-levyt joita voi kotona käyttää silloin kun on hetki aikaa ja tallennan myös tv2:n jumpat digiboksille.

Vierailija
46/50 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan suositellut vielä kunnon kuntosalitreenejä yhdistettynä aerobiseen (eli vaikka vaunulenkit, fillarointi, stepperi jne) Itse olen kuntosalin avulla laihduttanut reilu 15kg ja silti on saanut syödä hyvälaatuista ruokaa. Kuntosalitreenillä saa lihasmassaa ja mitä enemmän on lihasta, sitä enemmän keho kuluttaa kaloreita jopa levossa. Itse sain ylipainoisesta päärynävartalosta muokattua ihan erimallisen kropan, toki pitkäjänteistä työtä se vaatii. Salillakin voi käydä ja tuloksia ei synny, jos ei tiedä mitä tekee ja mitä syö. Mutta takuuvarmasti läski lähtee, jos vain osaa homman, eli saliohjaalta kannattaa pyytää ohjelma ja ruokavalio kuntoon myös.

Vierailija
47/50 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 kilosta 145 kiloon. Se on ensimmäinen kerta hänen lähes kuudessa kymmenessä ikävuodessaan kun hän on laihtunut kiloakaan. Diabeteslääkkeitä on vähennetty ja jokin unisairaus on lähtenyt pois. Puhumattakaan siitä että portaiden kävely ja liikkuminen ylipäätään on kuulemma jo nyt aivan toisenlaista.

Vierailija
48/50 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/12/yksityishenkilo_ostaa_suomalaiste…

Teette samalla hyvää! Suomalainen yksityislahjoittaja maksaa 15 e/kg ja lahjoittaa rahat Nepaliin kouluhankkeeseen!

Muutenkin suosittelen, että teette laihdutuksestanne "julkisen" ja sosiaalisen jutun. Juuri niin kuin nytkin teette, vaihdatte s-postiosoitteita yms. Se lisää tsemppiä älyttömästi!

Tsemppiä matkaan koko porukalle!

Vierailija
49/50 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 kilosta 145 kiloon. Se on ensimmäinen kerta hänen lähes kuudessa kymmenessä ikävuodessaan kun hän on laihtunut kiloakaan. Diabeteslääkkeitä on vähennetty ja jokin unisairaus on lähtenyt pois. Puhumattakaan siitä että portaiden kävely ja liikkuminen ylipäätään on kuulemma jo nyt aivan toisenlaista.

Vierailija
50/50 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta yksi uskaltautunut sähköpostin kirjoittamiseen, missä loput? :) Kirjoitlkaa myös jo urakan suorittaneet, jos saisimme teiltä vinkkejä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi