g. pituutesi ja kengän koko? Oletko tyytyväinen
171 cm ja 41. En tykkää näin isosta lapikkaasta.
Kommentit (55)
pituutta saisi olla 5cm lisää, kengän koko ok.
joskus sopii 36 sandaalit.. minulla on hyvin kapea jalkaterä.
olen tyytyväinen, vaikka mulla onkin lättäjalat.. Pituutta sais olla 10 senttiä lisää, olen pätkä..
Joo, ihan OK pienet jalat. Joskus tylppänokkaiset kengät tosin näyttävät varteeni nähden hiukan "töpöiltä".
mallista riippuen. Joskus hankala löytää sopivat, kaikkialla koot 38 ylös päin.
olet monta senttiä suomalaisnaisten keskipituutta pidempi
170 ja 38 olen tyytyväinen, vaikka mulla onkin lättäjalat.. Pituutta sais olla 10 senttiä lisää, olen pätkä..
Pituuteeni olen tyytyväinen,mutta kengän koko voisi tietty olla pienempi. Onneksi löytyy nykyisin jo paljon muodikkaita ja hyviä kenkiä,mutta tällaiselle kenkäfriikille tulee vain hieman kalliiksi! ;)
ja 38. Ja olenko tyytyväinen itseeni, ulkoisestiko? Vai tyytyväinen elämääni vai mihin? Vastaus on kumpaankin kyllä olen.
Kengän koko suhteutettuna omaan pituuteeni on ihan ok. Sopivien saappaiden löytäminen on työn ja tuskan takana, muuten löydän kenkiä ihan kivasti.
voisin ottaa muutaman sentin lisää jos ois mahdollista...mielummin silti olen tällainen pieni ja siro kuin suuri ja isoluinen
jalan koko voisi olla muutaman numeron pienempi, vaikea löytää kenkiä.
Pituuteni nähden minulla on melko on jopa poikeuksellisen pieni jalka mutta olen erittäin tytyväinen jalakni kokoon!
En ole tyytyväinen kumpaankaan. Ennen lapsia kengän koko oli 39, se nyt vielä menetteli. Haluaisin olla 5cm lyhyempi, sillä kaikki ystäväni ovat minua 5-10cm lyhyempiä..
Itselläni menee yhdet 36 kengät ja loput onkin sitten 39-40 ja 168 olen pitkä
Olen aina ollut tosi tyytyväinen, jalka suhteessa pituuteni tosi siro. Varpaatkin on nätit. Kenkiäkin löytyy helposti, tosin aleista aina menee ensin koot 38-40...
Voisin ottaa pari numeroa isomman jalan. Jalkani on leveä ja "korkea", eikä kenkien löytäminen ole helppoa.
Pituus on ihan ok.
Olen tyytyväinen. Näyttäisin hölmöltä, jos jalkani olisi suurempi. Nyt on suhteessa kokooni ok.