Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni aloittaa TIPATTOMAN TAMMIKUUN?

Vierailija
29.12.2009 |

Itse haastoin miehen mukaan, ei osannut sanoa vielä, jäi miettimään.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fakta. Kuinka paljon, se on yksilöllistä. Mutta laskua tapahtuu.

Naurattaa kun mammat porukalla väittävät että ovat kohtuukäyttäjiä, mutta samalla ovat huolissaan maksa-arvoista. Aika ristiriitaista.

Vierailija
42/54 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolissaan maksa-arvoistaan, mutta väittely lähti siitä, kun joku tietämätön väitti, ettei maksa-arvoissa tapahdu laskua kuukauden juomattomuuden jälkeen!! Sisälukutaitoa. Ja olen samaa mieltä, että suurkuluttuja ei edes kykene pitämään tipatonta, koska on jo riippuvuus. Minä pidän tipattoman, koska se puhdistaa koko elimistöä ja 4,5 viikon aikana maksa ei polta yhtään alkoholia. Terveysvaikutukset ovat kiistattomat. Alkoholia otan viikossa 2 olutta saunan päälle perjantaisin, joten minusta voinee puhua kohtuukäyttäjänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolissaan maksa-arvoistaan, mutta väittely lähti siitä, kun joku tietämätön väitti, ettei maksa-arvoissa tapahdu laskua kuukauden juomattomuuden jälkeen!! Sisälukutaitoa. Ja olen samaa mieltä, että suurkuluttuja ei edes kykene pitämään tipatonta, koska on jo riippuvuus. Minä pidän tipattoman, koska se puhdistaa koko elimistöä ja 4,5 viikon aikana maksa ei polta yhtään alkoholia. Terveysvaikutukset ovat kiistattomat. Alkoholia otan viikossa 2 olutta saunan päälle perjantaisin, joten minusta voinee puhua kohtuukäyttäjänä.

Johan sen nyt järki sanoo että ei tuu onnistumaan, ei ainakaan omin voimin. Alkoholisti tarvitsee jo ammattiauttajan apua. Itse en ole alkoholisti, mutta en silti ymmärrä miksi olla tammikuu juomatta? Alkoholi pieninä määrinä on jopa hyvästä.

Vierailija
44/54 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:tosimies

Vierailija
45/54 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin eri asia kuin alkoholisti. Ja kumpikaan ryhmä ei kykene ainakaan helposti pitämään tipatonta tammikuuta. Alkoholin suurkuluttaja= koppa kaljaa viikonlopun aikana. Tällainen ihminen ei edes näe ongelmaansa ja vaikeaa on pitää tipaton. A-klinikkasäätiön puheenjohtaja sanoi juuri, että tipaton on hyvä näillä ryhmillä koittaa pitää se tipaton, jotta näkee, että juomisesta on jo tullut ongelmaa!Ja tämä ryhmä juuri eniten on vastaan tipatonta tammikuuta, nauraen, ettei " minulla ole mitään ongelmaa, miksi pitäisi pitää tipaton..."

Minä pidän tipattoman, vaikka juon vain sen 2 olutta/viikossa, koska se on ikäänkuin paasto elimistölleni.

Vierailija
46/54 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä, mut on nyt leimattu sitten joko alkoholistiksi tai suurkuluttajaksi. Kohtuukäyttäjän täytyy näköjään pitää tipaton tammikuu todistaakseen että ei ole ongelmaa :D

Voi jessus teidän kanssa!

Vierailija
47/54 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kaljan kuukaudessa tai kopan päivässä. Ei siitä haittaakaan ole kellekään.

Minä juon normaalisti 2 olutta saunan päälle perjantaisin ja siinä se. Tammikuussa oluen tilalla on limukka :)

Vierailija
48/54 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kaljan kuukaudessa tai kopan päivässä. Ei siitä haittaakaan ole kellekään. Minä juon normaalisti 2 olutta saunan päälle perjantaisin ja siinä se. Tammikuussa oluen tilalla on limukka :)

Mulla ei.

Vierailija
49/54 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipattoman pidän, todennäköisesti helmi- ja maaliskuun sen perään, enkä ole raskaana, enkä rapajuoppo.

Vierailija
50/54 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipattoman pidän, todennäköisesti helmi- ja maaliskuun sen perään, enkä ole raskaana, enkä rapajuoppo.

Vierailija
51/54 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä, mut on nyt leimattu sitten joko alkoholistiksi tai suurkuluttajaksi. Kohtuukäyttäjän täytyy näköjään pitää tipaton tammikuu todistaakseen että ei ole ongelmaa :D

Voi jessus teidän kanssa!

saatan pitää tipattomat huhti-toukokuut. Tai sitten en. En suunnittele elämääni etukäteen. Voi se tammikuukin jäädä tipattomaksi. Sittenpähän nähdään, kun se on eletty.

Vierailija
52/54 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tapa!

yhden kaljan kuukaudessa tai kopan päivässä. Ei siitä haittaakaan ole kellekään. Minä juon normaalisti 2 olutta saunan päälle perjantaisin ja siinä se. Tammikuussa oluen tilalla on limukka :)

Mulla ei.

Silloin kun alkoholi kuuluu "pakosta" johonkin tilanteeseen, silloin voi puhua riippuvuudesta. Jos oikeasti tarvii miettiä, että juonkin saunan jälkeen oluen sijasta limsan... Tai mökille ei voi mennä ilman olutta. Tai pihviä ei voi juoda ilman viiniä tai...

Minulla se alkoholi vain ei kuulu mihinkään tiettyyn tilanteeseen. Joskus otan, joskus en. Ikinä en kahta annosta enempää. Tammikuussa tai helmikuussa, tai sitten en ota, ellei tunnu siltä.

Vierailija
53/54 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riita?

-Abso-

Vierailija
54/54 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipaton tammikuu siis. Haittaa ei ainakaan ole :D