Onko mies kuin mies iskettävissä, jos sopiva osuu kohdalle?
Lähinnä varattuja koskien... jos iskijäneiti/rouva on omaa vaimoa herkumpi ja muutenkin kiinnostava, voiko kiusausta vastustaa???
Kommentit (7)
..olla siinä luulossa, että hän on iskenyt, mutta tosiasiassa otan ja pelkästään nusaisen sitä. Nainen saa sitä mitä on halunnut, ja minulla samoin kassit tyhjinä. Otan ja käytän tilaisuudet aina hyväkseni. Jos ei muuta, niin saa ainakin vertailu pohjaa ja vaihtelua. Toki se oma armas vaimo on kaikista paras.
Yksi 'varattu' kyllä himottaa aika paljon. En ole vain edes yrittänyt, koska arvostukseni häneen romahtaisi jos hän pettäisikin vaimoaan.
Mutta eihän se estä päiväunia ja fantasioita.
Olen mielstäni ihan tavallinen mies, en ssuunnittele jättäväni vaimoani ja lapsia, mutta kun kohdalle on sattunut nainen ja molemmin puolinen kiinnostus, on tuloksena ollut seksiä.
..pillua ei koskaan saa liikaa. Kaikki tyrkyt pitää käyttää hyväkseen. Jos hieman vierastaa, niin kumipuku päälle. Ja jos ei muuta, niin antakaa heidän ainakin runkuttaa pussit tyhjiksi...Ei siellä kotona kaikkea tarvitse kertoa....niitä elämän kokemuksia ja salaisuuksia
... nuorempana paneskellut eri näköisiä ja kokoisia naisia enemmän kuin nykyään enää kunnolla muistaakaan, ei vieras enää houkuta, olipa millainen namu tahansa. Katsella toki voi, mutta vieras pillu ei ole tippaakaan parempi kuin vaimon. Ja vaikka olisikin, ei se ole niin paljoa parempi, että sen takia kannattaisi aiheuttaa riskiä kiinni jäämisestä tai edes morkkista siitä että on pettänyt. Tosimies on luottamuksen arvoinen.
Naisen ulkoinen olemus ei sitäpaitsi kerro mitään tavaran laadusta - kauniilla naisella voi olla löysä lörppäpillu ja ulkoisesti tavanomaisemman näköisellä naisella voi olla niin tiukka, upean näköinen ja makuinen pillu, ettei sen nuolemista malttaisi lopettaa millään!
..vierasta pillua, niin vasta sen jälkeen tietää ja tajuaa, miten hyvä se sillä vaimolla on. Ei siitä pidä morkkista ottaa, sen voi ottaa pelkkänä hyvän olon kokemuksena, ihan kuin se kolmas konjakki.
Että kyllä itse voin vastustaa kiusausta vaikka saattaisin kyseistä naista katsoa mutten ikinä koske.
Olen oman elämäni valinnut ja minulla on maailman mahtavin nainen. Miksi siis tekisin syrjähypyn? vain siksi kun tuo toinen nainen olisi vaimoani herkumpi? Kiitos ei