Fantasia omasta miehestä toisen miehen kanssa
Kuinka moni teistä haaveilee siitä että saisi katsella oman miehen harrastavan seksiä toisen miehen kanssa? Itseäni kiihottaa valtavasti ajatus siitä kun näkisin mieheni suutelemassa toista miestä, hyväilemässä hänen etumustaan, imemässä kalua ja lopulta vaikka toisen miehen nussittavana. Mieheni ei mikään homovastainen ole mutta tuskin tulee ikinä toteutumaan tämä fantasia...
Onko muita joita kiihottaa sama?
N34
Kommentit (5)
Olen 50 bi mies.Työkaveri joka on meidän työpaikka juhlissa kuskina ja jolla on tapana heittää minut kotiin.Yleensä ajamme johonkin syrjäiseen paikkaan juttelemaan niitä näitä ja puhe kääntyyy toisinaan seksiin.Työkaverini kertoi hänen miehellään olevan fantasian olla toisen miehen kanssa ja hänelläkään ei ole mitään sitä vastaan.Tuumasta toimeen kutsuivat minut kylään.Siinä otimme hieman viiniä ja tunnelma oli eroottisesti latautunut.Lopulta suutelin naista joka oli meidän välissä ja aloimme kaikki riisuuntua.Nainen siirtyi sitten syrjään ja jäimme miehen joka harrastaa bodausta kahdestaan sohvalle.Mies otti kaluni suuhun ja imi sitä ja puristeli pussejani,minä tein samaa miehelle ja näytin miten mies imee toisen miehen munaa.Työkaveri nainen katseli syrjästä ja masturboi itseään.Lopulta nain miestä ja kun tunsin ,että kohta lentää vedin kalun pois ja ruiskutin spermat miehen kasvoille ja suuhun.Tietenkin tämä mies nai minuakin ja teki saman minulle.
Tiedän ,että täällä kohta tulee kaiken näköisiä kommenteja mutta mitäpä noista kukin nauttii tyylillään.
Voit alkaa esim. teidän seksi leikeissä varovasti naimaan dildolla miestäsi ja kertoa fantasiastasi ,että haluaisit nähdä kun miehesi nai toisen miehen kanssa,kokeile varovasti miten miehesi tähän suhtautuu.
Miehiä jotka naivat miehesi kanssa löydät helposti esim.Seksi-treffi tai iskuri sivustoilta.
Nautinnollisia hetkiä.
kiihottaa tuo ajatus aivan mielettömästi. Olenkin joskus siitä miehelleni maininnutkin mutta ei kuulemma tule tapahtumaan - harmittaa tosi kovasti, sillä olisi aivan ihana seurata vierestä kun oma kulta harrastaa seksiä toisen miehen kanssa. Se on jotenkin niin eläimellistä kun kaksi urosta murisee toistensa kimpussa
kiihottaisi se minuakin jos vaan mies saataisiin ylipuhuttua siihen leikkiin. Pientöä suostuvaisuutta on jo ollutkin ilmassa... Todella kiihottava ajatus!
JOKAINEN NAINEN, AINAKIN JOS ON TERVE JA HETERO NAINEN KIIHOTTUU KAHDESTA MIEHESTÄ JA KATSELLA 2 HALUTTAVAN MIEHEN LEIKKEJÄ KESKENÄÄN!
mutta miten ois jos tuut ajaa mun auton pihalta pois kun on niin ahdasta ja haluaisin kovasti nähdä miten istut etupenkillä ja koskettelet rattia ja katsot taustapeileihin. Ja miten avaat oven ja kuuluuko sama ääni suljettaessa kuin naapurin Ramilla?