Lapsiperheitten uudenvuodenmenu?
Mitä kivaa värkkäisin, lapsiperheitä tulossa useampia kylään, allergioita ei kenelläkään? Nakit, lihapullat ja perunasalaatti toki ihan jees, mut jotain uutta hauskaa idistä kaipaisin!
Kommentit (9)
Tarjoamisiksi olen ajatellut: lohipasteijoita, kahta erilaista itse tehtyä pizzaa, kasviksia + tsatsikia dipiksi, patonkia + tuorejuustoja, kanankoipia, nakki-lihapullavartaita ja perunasalaattia. Olisko näissä mitään mielestäsi kivaa ideaa?
Joo dipit on ok, siinä saa vähän kasvistakin kehiin. Keksin juuri noista blineistä, että jälkkäriks voisin paistaa vohveleita. Ja ruokaisa salaatti menis ainakin aikuisväestölle. Taidan tehdä vähän sitä sun tätä, jokainen sorkkikoon sit mikä maistuu :)
Kiitos!
ap
ja eri täytteitä moneen makuun. kaikki tykkää meillä ainakin!
kinkkupiirakka
oliiveja
vihreä salaatti
jokirapucaesar salaatti
nakkeja
tsatsikia
patonkeja
tuorejuustoa
viinirypäleitä
kylmäsavulohta
lämminsavulohta
vuohenjuustoa
juomana kuohari ja cocis
mielelläni ottaisin lisävinkkejä vastaan
lapset 6- ja 9v ja 2 aikuista
pikkunakkeja
kanan siipipaloja
lehtipihvejä
valkosipuli ja grillivoi dippiä
possunsuikaleita
ranskalaisia
perunasalaattia
kurkkusalaattia
punajuuria
ketsuppia
mehua
limpparia
kuoharia
mustikkapiirakkaa
ruuaksi laitetaan tortilloja, täytteet hommaa isäntäperhe, joten ihan tarkkaan en tiedä.. Mutta varmaan ne tavalliset.
Mä teen jälkkäriksi tiramisun aikuisille, lapset nautiskelee mielummin jäätelöä.
Juomana limpparia, kuohuviiniä, olutta..
sit pitkin iltaa napostellaan sipsejä, irtokarkkeja ym tosi hyödyllistä ja ravitsevaa.
Ollaan tosin ihan oman perheen kesken. Nakit ja perunasalaattikin on ihan hyvää, mutta mä en voi sietää keitettyjen nakkien hajua, mua rupee oksettamaan. Johtuu varmaan siitä että yhtenä uutena vuotena olin vatsataudissa ja mies teki niitä lapsille, mua eto aivan sairaasti se haju. On jäänyt vähän kammoa.
Ruokaisa kanasalaatti?