NAINEN! miksi huolehdit/et huolehdi ulkonäöstäsi ?
jos et koskaan meikkaa tai käytä kivoja vaatteita, mikä on se syy? jos taas pidät laittautumista tärkeänä, miksi ?
Kommentit (52)
ymmärrän naisia jotka tykkää koroista ja jotka on pätkiä että tarvitsevat niitä myös.
Itse en korkokenkiä käytä, koska en ole tottunut niihin ja olen muutenkin 170 pitkä. Korot jaloissa menisin miehestäni ohi ja oltaispa tosi nätin näköisiä jos itse miestä melkein päätä pidempi. Muutenkin tykkään matalista kengistä, kun koroissa menee jalat itselläni ainakin todella nopeasti kipeäksi
meikkaa eikä kiinnosta. Eikä meikkaa miehenikään, miksi siis minäkään. Hygieniasta huolehtiminen on sitten taas asia erikseen, siihen panostan liikaakin.
joissa ollaan keinovalon valossa. Ja arvostan muitakin puhtaita luonnonkauniita ihmisiä.
Riittää, kun sitoo hiukset nätisti, pitää kropan trimminä ja hymyn kasvoilla. Myös kannattaa miettiä, minkä värinen ja mallinen vaate sopii.
Permanintit ja hiusvärit esim. raidat sekä kulmien nyppiminen (varsinkin keski-ikäisillä akoilla) on minusta todella rumaa. Miksi jotkut tekee itsestään vampyyreja? Eikä aina sitä mustaa vaatetta, oikeasti se väri ei sovi kelleen.
4 & 8 -viestien laittajan kanssa. Kohta joku laittaa että "se että on huoliteltu on kohteliaisuutta muita ihmisiä kohtaan". JA PASKAN MARJAT !
Kun naiset on saaneet tiettyjä vapauksia (viimeisen vuosisadan aikana, ja tietenkin kokonainen teollisuuden & palveluiden haara on kehittynyt kauneudenhoidosta), niin sitten vaatimukset tällaisissa asioissa on lisääntyneet...
Saadaan myytyä kosmetiikkaa ja kauneudenhoitopalveluja kun niiden käyttämisestä on tullut normi.
meikkiä laitan ihan omaksi piristykseksi.
Meikkaan ainakin työpäivinä tai jos ollaan menossa kaupungille tai tapaan ystäviäni. Meikkaamiseni on yleensä sitä, että pohjustan ihon, vähän aurinkopuuteria ja poskipunaa ja sitten aina silloin tällöin ripsaria, mutta ei aina. Jos olisi enemmän rahaa, niin haluaisin rakennekynnet. Rakastan kaikkea kaunista ja kimaltavaa ja ne on tosi kivannäkösiä. Piristäis kummasti itseäni.
Nyt olen raskaana, joten kaikki vaatteet ei tietenkään mahdu, mutta en ole pelkästään verkkareitakaan pitänyt. Toivon, että palaudun entisiin mittoihin raskauden jälkeen liikunnan ja ruokavalion avulla.
Sheivaus on vähän hankalaa nyt, mutta ei siitä paineita... en muutenkaan ole siinä niin kamalan ahkera ;)
Hoidoissa on kiva käydä rentoutumassa silloin tällöin ja parikolmekertaa vuodessa kampaajalla.
Olen kasvanut yksinhuoltajaisän kanssa ja lisäksi minulla on kaksi vanhempaa veljeä. Ehkäpä tämän takia en ymmärrä seuraavia asioita:
* Meikattu = huoliteltu = "kohteliasta muita kohtaan". Väittääkö joku tosissaan, että suihkunraikas, kulmakarvat siistinyt jne. ihminen ei ole "kohtelias" jossei meikkaa?? Mikä siinä meikissä on "kohteliasta", sekö että naisen iho näyttää virheettömältä ja parhaita piirteitä korostettu? Miksi naisen pitäisi näyttää ns. täydelliseltä??
* "Lyhyt tarvitsee korkokengät". Jaa miksi? Minä olen 160cm nainen eikä minulla ole mitään tarvetta näyttää 175cm jättiläiseltä. Pitävätkö naiset korkoja siksi että olisivat edes näennäisesti miesten kanssa "samalla tasolla" (kirjaimellisesti)?
Viihdyn kehossani kun ei ole liikoja kiloja ja liikkuminen kevyttä ja helppoa. Lisäksi vaatteet näyttää kivoilta. Meikki ja hiusten laitto piristää, sheivaan ahkerasti, koska karvattomuus on minusta seksikästä ts. tunnen itseni seksikkääksi. Olen äiti, useamman lapsen äiti, mutta myös nainen ja mielestäni aika naisellinen. Tosin naisellinen nainen voi olla vaikka lenkkipolulla verkkareissa, hiihtämässä tms.
meikkiä laitan ihan omaksi piristykseksi.
Minusta se on myös ihan kohteliasta muitakin kohtaan, että on ehjät ja siistit vaatteet, tukka nätisti ( edes kiinni ettei roiku kasvoilla ) ja vähän meikkiä.
Itse en meikkaa ns kunnolla joka päivä, mutta ilman huulikiiltoa ja silmänalusten peitevoidetta en lähde koskaan mihinkään. Mä olen myös sitä mieltä, että lenkkarit, verkkarit, tuulipuku ja lippis kuuluvat vain sinne urheiluun ja lenkkipolulle eikä kauppaasuksi niinkuin monilla näkee- nuorillakin naisilla.
ne ovat kivat ja niissä näyttää hyvältä ja hm, näyttävältä. olen ilman korkoja kyllä 178, mutta ei korot liity pituuteen millään tavoin. on mulla yhdet balleriinatkin, ei siinä mitään.
Olen kasvanut yksinhuoltajaisän kanssa ja lisäksi minulla on kaksi vanhempaa veljeä. Ehkäpä tämän takia en ymmärrä seuraavia asioita: * Meikattu = huoliteltu = "kohteliasta muita kohtaan". Väittääkö joku tosissaan, että suihkunraikas, kulmakarvat siistinyt jne. ihminen ei ole "kohtelias" jossei meikkaa?? Mikä siinä meikissä on "kohteliasta", sekö että naisen iho näyttää virheettömältä ja parhaita piirteitä korostettu? Miksi naisen pitäisi näyttää ns. täydelliseltä?? * "Lyhyt tarvitsee korkokengät". Jaa miksi? Minä olen 160cm nainen eikä minulla ole mitään tarvetta näyttää 175cm jättiläiseltä. Pitävätkö naiset korkoja siksi että olisivat edes näennäisesti miesten kanssa "samalla tasolla"
(kirjaimellisesti)?
Et vissiin leikkaa etkä värjää hiuksiakaan saatika käy manikyyrissa, pedikyyrissa tai kasvohoidossa. Katos meistä jotkut haluavat näyttää naisilta eikä rekkalesboilta/ miehiltä.
Isäskö sulle on ton opettanut että kaikki ns naisten jutut on turhuutta.
itse ihmettelen naisia joiden pitää olla paikassa kuin paikassa ihan tälläytynyt.
Itse tunnen erään ihmisen..ei niinkään kaveri mutta tuttu niin hän ei voi pestä edes kylpylässä meikkejä tai hiuksia, koska haluaa näyttää todella hyvältä kaikille.. miksi? jos siis on kaksi vuotias lapsi ja mies.
Synnytyksessä ei voinut olla ilman meikkiä, mutta kätilö oli sanonut että nyt ponnistetaan vaikka tämä tuttu olisi halunnut meikata ihan niitä kuvia varten jotka sen jälkeen otetaan.
Onko tällaisia ihmisiä paljon maailmassa?
Hän herättyään juoksee vessaan meikkaamaan ja en nyt tiedä nukkuuko vielä meikit päässä.
Koskaan en ole nähnyt häntä ilman meikkiä.. vain joissakin kuvissa ja hän on todellakin luonnonkaunis ihminen. Siksi ihmettelen miksi täytyy pakkelia laittaa kauheana, kun on luonnostaan super nätti
Olen kasvanut yksinhuoltajaisän kanssa ja lisäksi minulla on kaksi vanhempaa veljeä. Ehkäpä tämän takia en ymmärrä seuraavia asioita: * Meikattu = huoliteltu = "kohteliasta muita kohtaan". Väittääkö joku tosissaan, että suihkunraikas, kulmakarvat siistinyt jne. ihminen ei ole "kohtelias" jossei meikkaa?? Mikä siinä meikissä on "kohteliasta", sekö että naisen iho näyttää virheettömältä ja parhaita piirteitä korostettu? Miksi naisen pitäisi näyttää ns. täydelliseltä?? * "Lyhyt tarvitsee korkokengät". Jaa miksi? Minä olen 160cm nainen eikä minulla ole mitään tarvetta näyttää 175cm jättiläiseltä. Pitävätkö naiset korkoja siksi että olisivat edes näennäisesti miesten kanssa "samalla tasolla"
(kirjaimellisesti)?
Et vissiin leikkaa etkä värjää hiuksiakaan saatika käy manikyyrissa, pedikyyrissa tai kasvohoidossa. Katos meistä jotkut haluavat näyttää naisilta eikä rekkalesboilta/ miehiltä.
Isäskö sulle on ton opettanut että kaikki ns naisten jutut on turhuutta.
en ole tuo vastaaja mutta haluaisin ohimennen sanoa, että kyllä :D
Kaikki kavereiden miehet+isäni+ moni tuttu on sanonut, että naisten laittautumiset eli meikkaamiset yms yms. on turhaa.
Tätä lausetta itsekin olen kuullut turhan usein.
Jopa oma mieheni haluaa meidän lähtiessä jonnekin, etten laittaudu, koska olen kuulema luonnon kaunis tällaisenaan enkä tarvitse turhia meikkejä vaikka itse haluaisin ja toinen syy voi olla tämä aika, kun kestää toista tuntia laittautua :)
minulla on lyhyt tukka, tatuointeja ja olen melko lihaksikas. Toisaalta pukeudun tyylikkäästi ja naisellisesti. Rakastan hyviä, laadukkaita korkokenkiä! Gaborin kengillä voisi kävellä vaikka maratonin verran päivän aikana.
Pidän itsestäni ja ulkonäöstäni: olen vahva, mutta kuitenkin todella naisellinen nainen.
Toki pidän myös paljon urheiluvaatteita; aina tilanteen mukaan. Mutta huoliteltu ja tyylikäs haluan olla aina, meikkaamatta ja pynttäämättä liikaa. Koruja en myöskään käytä, kun niitä on tarpeeksi iholla.
minulla on lyhyt tukka, tatuointeja ja olen melko lihaksikas. Toisaalta pukeudun tyylikkäästi ja naisellisesti. Rakastan hyviä, laadukkaita korkokenkiä! Gaborin kengillä voisi kävellä vaikka maratonin verran päivän aikana. Pidän itsestäni ja ulkonäöstäni: olen vahva, mutta kuitenkin todella naisellinen nainen. Toki pidän myös paljon urheiluvaatteita; aina tilanteen mukaan. Mutta huoliteltu ja tyylikäs haluan olla aina, meikkaamatta ja pynttäämättä liikaa. Koruja en myöskään käytä, kun niitä on tarpeeksi iholla.
Olen kasvanut yksinhuoltajaisän kanssa ja lisäksi minulla on kaksi vanhempaa veljeä. Ehkäpä tämän takia en ymmärrä seuraavia asioita: * Meikattu = huoliteltu = "kohteliasta muita kohtaan". Väittääkö joku tosissaan, että suihkunraikas, kulmakarvat siistinyt jne. ihminen ei ole "kohtelias" jossei meikkaa?? Mikä siinä meikissä on "kohteliasta", sekö että naisen iho näyttää virheettömältä ja parhaita piirteitä korostettu? Miksi naisen pitäisi näyttää ns. täydelliseltä?? * "Lyhyt tarvitsee korkokengät". Jaa miksi? Minä olen 160cm nainen eikä minulla ole mitään tarvetta näyttää 175cm jättiläiseltä. Pitävätkö naiset korkoja siksi että olisivat edes näennäisesti miesten kanssa "samalla tasolla" (kirjaimellisesti)?
Et vissiin leikkaa etkä värjää hiuksiakaan saatika käy manikyyrissa, pedikyyrissa tai kasvohoidossa. Katos meistä jotkut haluavat näyttää naisilta eikä rekkalesboilta/ miehiltä. Isäskö sulle on ton opettanut että kaikki ns naisten jutut on turhuutta.
en ole tuo vastaaja mutta haluaisin ohimennen sanoa, että kyllä :D Kaikki kavereiden miehet+isäni+ moni tuttu on sanonut, että naisten laittautumiset eli meikkaamiset yms yms. on turhaa. Tätä lausetta itsekin olen kuullut turhan usein. Jopa oma mieheni haluaa meidän lähtiessä jonnekin, etten laittaudu, koska olen kuulema luonnon kaunis tällaisenaan enkä tarvitse turhia meikkejä vaikka itse haluaisin ja toinen syy voi olla tämä aika, kun kestää toista tuntia laittautua :)
ettei vaan olis niin, että miehelläsi on pissiä päässä ja ei sen takia halua sun meikkaavan ettei muut miehet vaan katso sua. Aivan varmasti se mieheskin mieluummin kuitenkin katsoo naista jolla nätit vaatteet ja meikki kuin naista tuulipuvussa tukka rasvasena naamalla roikkuen.
ei voi mikään ripakinttu olla. Mielummin kuitenkin tällainen kuin laiha ja huonoryhtinen.
37
Olen kotihoidontuella oleva yh. Kaksi alle kouluikäistä lasta.
Olen ihan koko ajan lasten kanssa. Omaa aikaa ei ole. Lasten isä käväsee kylässä, istuu muutaman tunnin täällä. Mitään tapaamisia tms. ei ole.
¨
Kun lähden lasten kanssa ulos, on puettava kaksi riitelevää, tappelevaa tenavaa. Uloslähdöt on aina sellaista sählinkiä, kun kumpikin lähtee vetämään "kierroksilla", olen yrittänyt jos mitä että se tilanne normalisoituisi vaan ei ole mikään tehonnut...
Jos vielä varaisin ajan että laittaisin hiukset ja kunnon meikin, ei me ennen pienemmän päiväunia ulos ennätettäisi.
Olen yrittänyt. Lopputulos että olen itse vihainen ja hermona, kun en saa aikaa ja rauhaa laittaa itseäni.
Minulla ei ole rahaa ostaa itselleni mitään. En vaan jaksa enää. On ihan sama miltä näytän, vituttaa koko ajan tämä rahan vähyys ja nuo kakarat, kun ne riitelee ja on pahantuulisia koko ajan.
Toivon että tilanne muuttuu kun palaan töihin. Nyt pitäisi vielä kituuttaa 9 kk ennen hoitovapaan päättymistä.
Enkä käy missään, no joo: lähikaupassa, avoimissa päiväkerhoissa, leikkipuistossa, marketeissa alennusmyynneissä. Näihinkö minä itseni tälläisin?
Olen kasvanut yksinhuoltajaisän kanssa ja lisäksi minulla on kaksi vanhempaa veljeä. Ehkäpä tämän takia en ymmärrä seuraavia asioita: * Meikattu = huoliteltu = "kohteliasta muita kohtaan". Väittääkö joku tosissaan, että suihkunraikas, kulmakarvat siistinyt jne. ihminen ei ole "kohtelias" jossei meikkaa?? Mikä siinä meikissä on "kohteliasta", sekö että naisen iho näyttää virheettömältä ja parhaita piirteitä korostettu? Miksi naisen pitäisi näyttää ns. täydelliseltä?? * "Lyhyt tarvitsee korkokengät". Jaa miksi? Minä olen 160cm nainen eikä minulla ole mitään tarvetta näyttää 175cm jättiläiseltä. Pitävätkö naiset korkoja siksi että olisivat edes näennäisesti miesten kanssa "samalla tasolla" (kirjaimellisesti)?
Et vissiin leikkaa etkä värjää hiuksiakaan saatika käy manikyyrissa, pedikyyrissa tai kasvohoidossa. Katos meistä jotkut haluavat näyttää naisilta eikä rekkalesboilta/ miehiltä. Isäskö sulle on ton opettanut että kaikki ns naisten jutut on turhuutta.
en ole tuo vastaaja mutta haluaisin ohimennen sanoa, että kyllä :D Kaikki kavereiden miehet+isäni+ moni tuttu on sanonut, että naisten laittautumiset eli meikkaamiset yms yms. on turhaa. Tätä lausetta itsekin olen kuullut turhan usein. Jopa oma mieheni haluaa meidän lähtiessä jonnekin, etten laittaudu, koska olen kuulema luonnon kaunis tällaisenaan enkä tarvitse turhia meikkejä vaikka itse haluaisin ja toinen syy voi olla tämä aika, kun kestää toista tuntia laittautua :)
ettei vaan olis niin, että miehelläsi on pissiä päässä ja ei sen takia halua sun meikkaavan ettei muut miehet vaan katso sua. Aivan varmasti se mieheskin mieluummin kuitenkin katsoo naista jolla nätit vaatteet ja meikki kuin naista tuulipuvussa tukka rasvasena naamalla roikkuen.
pesen hiukseni päivittäin ja föönaan ja käytän joko kiharrinta tai suoristinta joten ei ole rasvaiset hiukset ja en tuulipuku päällä kulje.
Puhuin meikkaamisesta enkä muusta joten miksi väännät tähän vielä lisää tuollaista?
Oma vaimoni ei KOSKAAN käytä mitään meikkejä eikä osta uusia vaatteitakaan. Ennen se ei häirinnyt mutta nyt toivon että hän vähän panostais. olishan se ehkä kohteliasta muitakin kohtaan. Siis muitakin kuin mua. Meillä on vaan kaks lasta, toinen koulussa ja toinen 4 vee.