G: Mitä aiot tehdä uutena vuotena?
Iltapäivällä mennään lasten kanssa mummulaan syömään herkkuja ja mies tulee töistä suoraan sinne.
Illalla minä olen ystävieni kanssa erään ystävämme kotona. Syödään, juodaan ja ammutaan raketteja :)
Mies haluaa olla lasten kanssa kotona :)
Kommentit (16)
syödään hyvin, ammutaan raketteja, lapset leikkii keskenään...
syödään hyvin, ammutaan raketteja, lapset leikkii keskenään...
Vois syödä jotain ihanaa ja juoda vähän shamppanjaa ja jutella vaan.
Sitä ennen kylven ja laittaudun kaikessa rauhassa :-)
Kylässä herkuttelemme sushilla ja juomme samppanjaa, juttelemme ja kenties pelaamme esim. Aliasta. Lapset leikkivät keskenään, heitä onkin yhteensä kuusi.
Ammumme vähän raketteja, ja sitten taksilla kotiin tutimaan.
Lapsemme ovat hyviä kavereita keskenään mutta me aikuiset emme ole viettäneet aikaa yhdessä, eka kerta siis :) Napostelemme, pelaamme ja ehkä ammumme raketteja.
ja vauva nukkuu (8KK) varmaan vaunuissa pumpulitupot korvissa tai sitten isovanhemmat vahtivat sisällä yöunia.
perseet olalle ja ammun raketteja!
Kotiudun sairaalasta vauvan kanssa,mies laittaa hyvää ruokaa,eli ollaan vaan kotosalla uuden tulokkaan kanssa,
menee yksin kotona, kun mies on töissä yön ja raskaana olevana ei kauheasti nuo baaritkaan kiinnosta. Jos naapurit ampuu raketteja katselen niitä ja saatan yhden holittoman siiderin juoda.
Siinäpä ne minun hurjat suunnitelmat.. :D
mennään ja toivotaan synnytyksen alkavan. Synnytyssairaala siskon kaupungissa, muuten matkaa synnärille reilu 100 km. Mukana on myös kaksi vanhempaa lasta. Pelaamme ja syömme sekä pulkkailua jotta saatais vauva pihalle.
etteivät aloittele rakettien ampumista liian aikaisin (kyllä, meillä alaikäisillä on raketteja). Valvon miehen kanssa ammuskelua, syömme meksikolaista ruokaa ja kunhan raketit on ammuttu suon itselleni kunnon annokset kuohuviiniä.
veljeni perheen luo, asuvat maalla. Herkutellaan, saunotaan pihasaunassa, ammutaan raketteja, valetaan tinat. Lapset simahtavat jo ajoissa joten sitten vielä istutaan iltaa aikuisten kesken.
Ollaan himassa, mitä nyt miehen ja pojan kanssa muutaman raketit käydään lähettämässä taivaalle. Syödään ja katotaan töllöä. Mä en juo ollenkaan ja tuskin mieskään. Teini lähtee uuttavuotta viettämään ja varmuuden vuoksi haluan olla ajokunnossa jos nyt jotain sattuisi käymään tai se pitää hakea jostain.
Teen ruoan kotona valmiiksi ja ruodaan sinne. Anoppi lupasi lämmittää saunan.
Eli syödään hyvin, saunotaan sekä ammutaan raketteja. Poika 6v saa valvoa niin kauan kun jaksaa.
Klo 12 skumpat ja tinat ja sitten kamat kasaan ja kotiin ihan omalla autolla. Juu emme ja kännissä. Joko minä tai mies kuskina....tod näk mies kun on niin huono keli. En tykkää ajaa huonossa kelissä ja liukkaalla.
mummoni luokse yöksi, kiva piha ja omakotitalo, ei tartte kuunnella naapureita räyhäämässä, kerrostalossa kun asutaan.. Siellä saunotaan ja syödään ja ampuillaan, pienin menee luultavasti aa-aa jo 6-7 aikaan, seuraavat kaksi 8-9 aikaan ja sen jälkeen voimme käydä (jos haluamme) moikkaamassa kavereita, tuskin menemme..
Suurin syy mummolaan menoon on se, että pappa kuoli joulun alla ja mummoni oli todella ilahtunut ehdotuksestani, vaatii aikaa tottua yksinoloon =/