Mitä hittoa? Joku myy huutiksessa hoitolaukkua POIKAvauvalle. :D
Juu onhan tuo vaaleansininen ja siinä on apinan kuva. Ei sitä siis voi tytöllä käyttääkään. :D
Kommentit (10)
tuoda sukupuolta noin kovasti esille jo myynti-ilmoituksessa. Vaatteissa ymmärtäisin tuon, mutta en hoitolaukussa!
Vai oletteko te niin ahdasmielisiä, että käytätte sinisiä hoitolaukkuja vain pojilla? Hankitteko tyttövauvalle sitten pelkkää vaaleanpunaista? :o
erikseen pojille ja tytöille hoitolaukkuja :D Tuolla myyjällä ei kyllä takuuvarmasti ole lapsia, kun lukee noita sen "suomennoksia".
vaaleansinistäkin, mutta en kyllä tota hoitolaukkua tytölle ostaisi. On jotenkin leimaavan sininen setti.
En kyllä muutoinkaan ostaisi tota. Vaikka onkin Paul Franckia, niin jotenkin epäkäytännöllisen näköinen itse laukku ja sisällöstä ei mitään tietoa ton ilmoituksen perusteella. Tuskin Paul Franck kovin laadukkaita vauvatuotteita valmistaa.
tummanruskeat vaunut ja vaaleansinisen kaukalon.
Mitä jos vauva onkin tyttö? Meneekö teillä väreistä tarkoilla mammoilla herne nekkuun?
Ai niin, hoitolaukussa on kukkakuvioita, vaikka se onkin ruskea. Pitääkö minun käydä vaihtamassa veska, jos vauva on poika?
Kääks ja ääks teidän kanssanne.
erikseen pojille ja tytöille hoitolaukkuja :D Tuolla myyjällä ei kyllä takuuvarmasti ole lapsia, kun lukee noita sen "suomennoksia".
tutkin hiukan, ainakin amazonissa näyttää hoitolaukut olevan jaoteltu any gender/boys/girls. Mutta suuremmaksi osaksi laukut ovat samoja, valitsi sitten minkä tahansa alakategorian.
Varmaan saatu lahjaksi ja joku tyylilyyli myy sen pois, kun ei ilkeä itse käyttää. Minä en ainakaan ilkeis. Paul Frank on niin pissis-merkki kuin olla taitaa...
http://huuto.net/kohteet/paul-frank--poikavauvan-hoitosetti-hoitolaukku…