Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain mieheltä "salaa"

Vierailija
29.12.2009 |

työpaikkaa toisesta kaupungista..jos saan sen niin pakkaan kamat lapset ja muutan!! Saa jäädä äijä tänne tuppukylään yksin ryyppäämään... hahaha!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saan työn! On ihan mun omaa alaa (just valmistunut) ja työpaikka ois mun "kotikaupungissa".. Jos en työtä saa niin muutan muutenkin, lupaukset on petetty 100 kertaa ja aina kaikki muu menee perheen edelle.. Nuori olen vielä eli toivottavasti uusi onni vielä edessä!!!

-ap

Vierailija
2/3 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti saat sen työn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kaikki "hienosti tehty"-kommentoijat suhtautuisitte vaikkapa siihen, että joku mies tekisi seuraavanlaisen aloituksen:

"Hain vaimolta salaa netistä seuraa. Jos saan jostain kivan, lapsista tykkäävän ja seksiä antavan naisen, muutan lasten kanssa hänen luokseen ja saa rouva jäädä tänne tuppukylään yksin mäkättämään."

Jos oikeasti liitto on loppuun katsottu ja tahtoo siitä ulos, eikä enää ole edes valmis (tai ei ole enää mitään järkeä) taistella liiton puolesta, minusta on raukkamaista ja väärin toista kohtaan jäädä pelkästään seksin/taloudellisen turvan ym. asioiden takia ja samalla "salaa" hakea sitten muualta jotain, jonka turvin uskaltaisi lähteä. -Siis jos ei liiton toiselle osapuolelle kerro mitään lähtöaikeistaan ja esittää, että liitto jatkuu kuten ennenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme