villeroy-boch -tyylisiä kuppeja?
Tietääkö kukaan myykö mikään tarjoustalo tai nettifirma Suomessa tms. villeroy&bochin "new wave"-sarjan tyylisiä kahvikuppeja ja lautasia? Siis sellaisia missä kupin kahva on kierteellä ja aluslautanen on sellainen nelikulmainen aaltomainen? Eli etsiskelen sellaisia halpismalleja ; ) Osaako joku auttaa?
Kommentit (7)
Sellaista lainekorvaista kahvikuppia saa tavallisella pyöreällä aluslautasella halvalla Talousmarkan nettikaupasta. Mutta sielläkään ei ainakaan nettikaupassa ole tuota nelikulmaista-laine-lautasta ; (
Eikö kukaan tiedä mistä sellaisia halpismalleja saisi? Auttakee?
Eli kiitollisena otan vastaan tiedon, jos joku tietää paikan mistä tällaisia halpis-new wave-astioita saa! Itse olen myös ihastunut tuohon moderniin astiastoon.
Musta ne taas on niin kammoja ja aikaa kestämättömiä. Mutta makuja on monia. Minkä hintaisia ne originaalit sit on per kuppi?
mutta siitä on nyt aikaa jo joitakin vuosia. Sieltä ostin niitä silloin itsellenikin, kahvikuppien lisäksi valikoimaan kuului ruokalautasia ja kulhojakin. Olen kysellyt niiden perään muutamaan kertaan, mutta osastonmyyjä on vain sanonut etteivät ole saaneet niitä lisää. Olisi kiva täydentää omaa varastoaan jos joku tosiaan tietäisi mistä niitä taas saisi.
Originaali valkoinen 2,5dl kuppi 22 euroa ja nelikulma-laine-lautanen siihen 17 euroa. Eli yht 39 euroa per pari. Eli tulee kuuden setille aika paljon hintaa.... Kun arkikupeiksi kuitenkin tulisi käyttöön