Jos esim. Karita Tuomola haluaisi miehesi, saisiko?
Kommentit (12)
että mieheni olisi valmis jättämään edes Caritan takia perhettään! Meillä arvostetaan toisiamme ja perhettämme.
Hän kun näyttää mieheni mielestä mäyräkoiralta ja on kylmän oloinen. Plus Karitan mies on mieheni ns. hyvän päivän tuttu ;D
joku sievä blondi baarissa, jolla olisi kaunis mekko päällä, niin voisi saadakin.
mieheni pitää enemmän omani kaltaisesta ulkonäöstä (vaaleaverikkö), joten edes ulkonäkö ei tässä paina. Luonteeltani olen myös varmasti enemmän miehen mieleen (en tunne Karitaa, mutta kaikesta päätellen minulla ja miehelläni on enemmän yhteistä ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita).
Ja ennen kaikkea mieheni rakastaa juuri minua sekä arvostaa perhettämme. En usko, että hän vaihtaisi minua keneenkään, kun kerran on minun kanssani selvästi onnellinen ja minuun rakastunut.
Terveisin: hyvässä liitossa oleva, joka nauttii miehensä arvostusta
varmaan hirveästi yhteiset intressit paina x)
tuskin olisi riittävän älykästä keskusteluseuraa hänelle.
koska ei voi sietää Karita Tuomolaa, on tavannutkin hänet(ei treffeillä ;) - eikä pitänyt yhtään tyypistä.
Ei ole ollenkaan mieheni tyylinen, urheilullinen kyllä mutta vähän rennompi pitäisi olla luonteeltaan.
Ei saisi. Sillä on liian vähän rahaa ja se on liian nuori eli ei jaksaisi odottaa perintöä. ;)
jotka eivät syö makkaraa :)
Lisäksi tajuaisi itsekin, että olisivat vähän eri paria...
olisi niin saisi, mutta jos vaakakupissa painaa muut asiat, niin tuskin.