Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen "varastanut" naimisissa olevan miehen. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
28.12.2009 |

Istun tässä niin kauan kuin jaksan, ja vastaan niihin kysymyksiin joihin jaksan.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs siinä jos rakastut ja tunteesi vastataan. Sehän on miehen ongelma jos lankeaa ja lähtee ja jättää perhettään. Onhan hänellä ollut täysvapaus sanoa ei kiitos ja pysyä perheensä kanssa. Mitäs te ap:tä syytätte täällä, heitähän oli kaksi siinä tilanteessa. Itse eronneena tiedän että kaikki ei ole musta-valkoista. Tiedän myös että x mies (hän petti mua) halusi sitten takaisin, en huolinut, ja että hän petti myös seuraavan vaimonsa (joka myös jätti hänet). Uskon että hän ei ole onnellinen tänä päivänä. What goes around comes around.

Vierailija
62/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan tilannetta uudelleen kun rakkauden ensihuuma on ohi ja mies huomaa, että se arki olikin ihan mukavaa sen ex-vaimon ja lapsen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen yhtä "alas vajonnut" kun miesystäväni on naimisissa tahollaan, ovat nyt sitten muuttaneet erilleen ja eroprosessi käynnissä, heilläkin yksi lapsi. Me rakastuimme miehen kanssa toisiimme ja mies päätti lähteä aiemmasta suhteestaan ja olla kanssani, ei siinä mitään tai ketään tarvinnut varastaa.

Ei tietenkään ollut fiksusti tehty alkaa tapailla varattua, mutta tehty mikä tehty.

Vierailija
64/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh, joka on kokenut itse lähes saman; mies lähti toisen naisen matkaan. Mutta oon tämmönen ihan tavallinen suomalainen nainen. Vartalo muodokas (ylimääräset kilot on rinnoissa ja pakaroissa) ja kasvot kauniit, hiukset ei niin hyvässä kunnossa, mutta välttää. Sanon asiat niinku ne on enkä sanomisissani kiertele.

-ap

Vierailija
65/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh, joka on kokenut itse lähes saman; mies lähti toisen naisen matkaan.

-ap

Olethan nyt ylpeä itsestäsi!

Vierailija
66/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi suhde voisi olla parempi kuin vanha. Tottakai arki tulee kaikkiin suhteisiin, mutta itse olen esimerkiksi elänyt ennen nykyistä 9 vuoden suhteen ja nykyisen kanssa yhdessä 8 vuotta. Ja voin sanoa, että tämä nykyinen on paaaaljon parempi kuin se edellinen suhde. Sama kai se muitakin eroja koskee. Voi parantua vaihtamalla tai sitten ei.

Vierailija
67/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut sen miehellekin, mutta en jaksa murehtia sitä nyt. Murehdin sitten jos siltä tuntuu. Ei kai kukaan voi olla täysin varma ettei oma puoliso petä. Ja nyt meidän suhde on vielä niin alussa ettei täyttä luottamusta ole edes voinut saavuttaa (mulla se vaatii aika paljon aikaa)

-ap

Vierailija
68/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomasit, että saat satutettua miehen vaimoa ja lasten elämän sekaisin. Tuliko orgasmit oikein sarjatulena kun saat hekumoida ajatuksella, että pystyinpä loukkaamaan miehen ex-vaimoa ja lasten elämänkin sain ehkä pilattua.

Vierailija
69/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaikutat suoraan sanoen aika säälittävältä ja vähän yksinkertaiselta tapaukselta. Tunneälyä ainakin kannataisi treenailla.

Vierailija
70/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen itsekin kokenut sen ensimmäisen joulun yh:na, joten tiedän että siitäkin selviää hengissä. En ole kovin empaattinen ihminen. Tuntemattomia kohtaa olen hyvinkin tunteeton.

-ap

Vierailija
71/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle selitettyä, että pikkuhiljaa voi ex-vaimon äpärä sitten pysyä kotonaan ja teillä ei tarvitse näkyä pilaamassa sun elämää.

Sun lapsellehan miehen pitää olla toinen isä. Vastuullinen ja luotettava, mutta ex-vaimon äpärää ei tarvi teillä näkyä.

Vierailija
72/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän sitä ekana ehdotti. Ei tarvinnut tehdä mitään temppuja sen eteen.

-ap

Vierailija
73/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se trauma on varmaan isäni alkoholismi ja äidin hakkaaminen. Myös eräänlainen isättömyys, koska isä ei koskaan ollut kotona (sillon kun ei ollut kännäämässä oli töissä)

-ap

Vierailija
74/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kuukauden vasta. Kiitos! Sen tiedän jo nyt että töitä tän suhteen eteen pitää tehdä paljon, paljon ja paljon, että se onnistuu. Mutta minä olen siihen valmis.

-ap

Vierailija
75/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapia olisi ollut parempi vaihtoehto.

Vierailija
76/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin empaattinen ihminen. Tuntemattomia kohtaa olen hyvinkin tunteeton.

-ap

Vierailija
77/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmia.

-ap

Vierailija
78/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se trauma on varmaan isäni alkoholismi ja äidin hakkaaminen. Myös eräänlainen isättömyys, koska isä ei koskaan ollut kotona (sillon kun ei ollut kännäämässä oli töissä)

-ap

Jokaisen empatiakyvyttömän ihmisen taustalla piilee vakava lapsuuden trauma tavalla tai toisella. Mutta on sekin jotain, että tunnustat itse olevasi tunnekylmä. Terapia voi vielä auttaa sinuun toisin kuin persoonallisuushäiriötason empatiakyvyttömiin.

Vierailija
79/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan avioliiton tulosta. Ihastuttava tapaus kertakaikkiaan.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän