Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen "varastanut" naimisissa olevan miehen. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
28.12.2009 |

Istun tässä niin kauan kuin jaksan, ja vastaan niihin kysymyksiin joihin jaksan.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen oikein itsekin kuinka edes viitsin lukea ja kommentoida!

Vierailija
22/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ollut tahtomattaan selibaatissa ainakin 6 kk. Mua ei vaan yhtään huvita. Kolme pientä lasta ja vaativa työ. Jos luulet, että temppuusi vaadittiin paljon työtä tai erityistaitoja, erehdyt. Minun mieheni ainakin sait pelkällä vilauttelulla. En pane pahakseni, et kovin luotettavaa saanut saaliiksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin samaa, kun exän kanssa muutimme yhteen salasuhteen jälkeen. Sanoin silloin, ettei mies minua pettäisi. Pettipä kuitenkin. Olin vain yksi monien joukossa. Mistä sinä voit tietää, ettet sinäkin ole?

Ja niin makaa kuin petaa!

Vierailija
24/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe itse niin tehneeni, vaikka tiesinkin ko. miehen olevan naimisissa. Ihastuin ja olin yhteydessä mieheen, en kuitenkaan tietoisesti mitenkään ilmaissut ihanstustani. Mis oli kuitenkin se joka teki ekan ja ratkasevan siirron (suuteli minua).

-ap

Vierailija
25/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole naimisissa.

-ap

Vierailija
26/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa hakeudut varatun miehen seuraan tuntematta huonoa omaatuntoa, olet innoissasi kun mies jättää vaimonsa ja vielä haluat ylpeillä asialla?

Vierailija
27/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan olleet yhdessä?

Tsemppiä teille! Olkaa onnellisia ja tehkää töitä suhteenne eteen!

Vierailija
28/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sen puoleen, noin mäkin tein. (vein naimisissa olevan miehen)

Vierailija
29/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna mulla aina kylmät väreet kulki selkää pitkin kun naimisissa oleva mies yritti iskeä. Ja niitä kyllä riitti.

Ajattelin aina, että mieluummin olen yksin kun huolin jonkun varatun miehen.

No löysinkin vapaan ja ihanan miehen ja omatunto on puhdas kun tiedän, etten ole kellekään naisella ja lapselle aiheuttanut surua. On helppo elää ja hengittää.

Ps ja ei tarvitse elää sitä uusperhehelvettiä, mitä moni varatun miehen varastanut näkyy elävän.

Vierailija
30/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmia. -ap

Vierailija
31/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittää, ettei yksikään osapuoli tässä(kään) ap:n tilanteissa vaan tee asioita huvikseen tai muuten vaan. Tämä varattu mies _rakastui_ toiseen naiseen. Tämä toinen nainen _rakastui_ tähän mieheen. Onko teidän omat suhteenne niin väljähtäneitä, ettette muista millaista on olla rakastunut ja rakastaa toista silmittömästi? Ihminen taipuu rakkauden edessä, tässä tapauksessa mies jätti vaimonsa. Elämä on.

Vierailija
32/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä paljon epävarmoja naisia paikalla. Minä ainakin toivotan näille kahdelle rakastuneelle onnea matkaan. Toivottavasti teidän juttunne kestää! Huonot suhteet kaatuvat, hyvät eivät.

Vierailija
33/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussimisen himoa se yleensä on. Kun se lopahtaa, ei jäljelle jää mitään.

Rakastumisella perustellaan niin monia asioita....

käsittää, ettei yksikään osapuoli tässä(kään) ap:n tilanteissa vaan tee asioita huvikseen tai muuten vaan. Tämä varattu mies _rakastui_ toiseen naiseen. Tämä toinen nainen _rakastui_ tähän mieheen. Onko teidän omat suhteenne niin väljähtäneitä, ettette muista millaista on olla rakastunut ja rakastaa toista silmittömästi? Ihminen taipuu rakkauden edessä, tässä tapauksessa mies jätti vaimonsa. Elämä on.

Vierailija
34/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jätetä vaimoa. Ellei sitten rakkaus omaan vaimoon ole kuollut jo aikaa sitten ja näin saatiin hyvä syy lähteä kävelemään.

Vierailija
35/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikea

käsittää, ettei yksikään osapuoli tässä(kään) ap:n tilanteissa vaan tee asioita huvikseen tai muuten vaan. Tämä varattu mies _rakastui_ toiseen naiseen. Tämä toinen nainen _rakastui_ tähän mieheen.

Et sinäkään pahemmin tiedä mitään psykologiasta tai muustakaan. Ihmisen teot ovat yleensä tahdonalaisia, niin myös rakastuminen. Ja se, että lankeaa ulkopuoliseen seksisuhteeseen, ei tarkoita rakastumista :DD Rakastuminen voi sitten tapahtua myöhemmin, jos antaa lankeamisen ja himon viedä kokonaan mennessään.

Ihmisillä on kyllä viettejä, niinkuin eläimilläkin, mutta ihmisellä on tietoisen ajattelun mahdollistavat aivot, jotka voivat säästää häntä kurjilta tilanteilta ja vaikuttaa lopputulokseen merkittävästi.

Tätä palstaa lukiessa kyllä huomaa, että yllättävän usealla tietoinen ajattelu on kytketty pois toiminnasta, tai sellaista ei ole koskaan annettu syntyäkään.

Kun nyt paskattaa tässä naapurin talon vieressä tiellä, niin anti paskan tulla. Kun nyt panettaa tässä tyttöjen kanssa kaljalla ollessa, niin ei kun panemaan lähimmän miehen kanssa. Sama asia.

Vierailija
36/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussimisen himossa

ei jätetä vaimoa. Ellei sitten rakkaus omaan vaimoon ole kuollut jo aikaa sitten ja näin saatiin hyvä syy lähteä kävelemään.

niin totta ihmeessä se voi saada jättämään vaimon. Ja toivottavasti niin tekeekin.

Ja täytyy kyllä sanoa, että jos tuntisin niin suurta pakottavaa tarvetta nussia vieraan kanssa, jättäisin mieheni. Tiesitkö, sitä kutsutaan edes jonkinlaiseksi moraaliksi ja vastuuntunnoksi. Kaikki eivät käy nussimassa jokaista vastaantulijaa ja esitä silti kotona kelpo puolisoa!

Vierailija
37/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin päin itsellenne!

Jos joku pettää teidän kanssanne, syy on petetyssä. Tai toisessa osapuolessa osittain, muttei teissä.

Jos pettävä mies eroaa petettyään kanssanne, hän on RAKASTUNUT teihin. Koska vain uusi, entistä suurempi rakkaus saa pettäjän lopettamaan entisen suhteensa. Esim. ex ei varmasti koskaan potki petturiksi paljastunutta menemään!

Jos vaimoaan pettävä mies puhuu teille pehmoisia, hän puhuu absoluuttista totta ja se kannattaa uskoa. Vaimolleen hän valehtelee.

Jos vaimo ei heti jätä uskotonta puolisoaan, on hän käsittämätön luuseri. Kuka nyt haluaisi jakaa puolison toisen kanssa? Ei kukaan, varsinkaan toiseksi naiseksi ryhtyvä onneton eukko!

Vierailija
38/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kumma teillä naisilla on, kun ette kykene onnittelemaan uutta rakastunutta paria? Onko teidän omat suhteenne niin heikolla pohjalla, että teillä on piilevä pelko takaraivossa siitä, että miehenne sattaisivat ottaa ja lähteä jonkun toisen mukaan ja siksi sihisette ja ärisette täällä kuin kissat konsanaan?

Itse en ole pettänyt, eikä tietäkseni miehenikään. Emme viitsi kuluttaa suhdettamme epäilyyn saati toisten ihmisten valintojen ja rakastumisien moralisointiin.

Nussimisen himossa

niin totta ihmeessä se voi saada jättämään vaimon. Ja toivottavasti niin tekeekin.

Ja täytyy kyllä sanoa, että jos tuntisin niin suurta pakottavaa tarvetta nussia vieraan kanssa, jättäisin mieheni. Tiesitkö, sitä kutsutaan edes jonkinlaiseksi moraaliksi ja vastuuntunnoksi. Kaikki eivät käy nussimassa jokaista vastaantulijaa ja esitä silti kotona kelpo puolisoa!

Vierailija
39/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole petetty enkä pettäjä. En myöskään toinen nainen. Mutta osaan eläytyä toisten tuntoihin ja ymmärrän ihmisyyttä siinä määrin, että tiedän ja hyväksyn sen olevan vajaavaista. Kukaan meistä ei ole täydellinen tai omaa huipputason moraalia.

hyvin päin itsellenne!

Jos joku pettää teidän kanssanne, syy on petetyssä. Tai toisessa osapuolessa osittain, muttei teissä.

Jos pettävä mies eroaa petettyään kanssanne, hän on RAKASTUNUT teihin. Koska vain uusi, entistä suurempi rakkaus saa pettäjän lopettamaan entisen suhteensa. Esim. ex ei varmasti koskaan potki petturiksi paljastunutta menemään!

Jos vaimoaan pettävä mies puhuu teille pehmoisia, hän puhuu absoluuttista totta ja se kannattaa uskoa. Vaimolleen hän valehtelee.

Jos vaimo ei heti jätä uskotonta puolisoaan, on hän käsittämätön luuseri. Kuka nyt haluaisi jakaa puolison toisen kanssa? Ei kukaan, varsinkaan toiseksi naiseksi ryhtyvä onneton eukko!

Vierailija
40/79 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaimo lemppaa pihalle.

Näin kävi vuos sitten meidän perhetutuillekin. Miehelle kävi käry ja vaimo heitti sen pihalle. Mies sitten selitti kaikille, että kuinka huono hänen vaimonsa oli ja hän itse halusi uuden rakkautensa luo ja kuinka heillä on ihanaa.

Uusi suhde kesti 3 kuukautta ja mies on nyt yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi