Olen "varastanut" naimisissa olevan miehen. Haluatko kysyä jotain?
Istun tässä niin kauan kuin jaksan, ja vastaan niihin kysymyksiin joihin jaksan.
Kommentit (79)
Menehän hengittelemään ja rauhoittelemaan itseäsi. Kaikki ei aina mene kuten saduissa. Elämä on. Kaikki tekemiset eivät aina edusta korkeinta etiikkaa ja moraalia. Mutta hei, kuka meistä voi heittää ensimmäisen kiven?
Niinhän se pitäisi tehdä, että onnittelee naista, joka ylpeilee/vitsailee/whatever varastaneensa varatun miehen (!!!). Ja ymmärtää pettämään ryhtynyttä ihmistä. Koska se on inhimillistä.
Entä onko murheen ja onnettomuuden tunne inhimillistä sille, jonka elämältä on viety merkittävä perusta?
Miten kierosti jotkut oikein ajattelevat ja katsovat tätä maailmaa? Sääliä ja pääntaputusta "langenneille", jotka eivät edes kadu tekojaan? Sen sijaan törkeästi kohdellulle osapuolelle ei mitään sääliä. Uskomatonta. Toivon, että näiden kirjoittajilla ei ole lapsia, koska tämähän on sama, kuin lohdutettaisiin kaveriaan lyönyttä lasta ja jätettäisiin lyöty kaveri itkemään yksin.
kerran ilmi, että erota ei saa, kun kerran menee väärän kanssa erehtymään. Se nyt on ihan yksi ja sama, eroaako jonkun kolmannen pyörän takia vai ei. Fakta on, että suhde on huono ja toinen haluaa lähteä. Mitä pahaa siinä on vai pitäisikö avioliitossa olla väkisin? Reilua on tietysti lähteä "puhtain paperein", mutta joskus se kolmas osapuoli saa juuri sen puhdin tehdä vihdoin ratkaisunsa.
itsellään pelko persiissä, että mitä jos oma mies lähtee kävelemään. Ei kai kukaan muuten hermojaan näin menettäisi tuntemattomien ihmisten tekemisistä.
kerran ilmi, että erota ei saa, kun kerran menee väärän kanssa erehtymään. Se nyt on ihan yksi ja sama, eroaako jonkun kolmannen pyörän takia vai ei. Fakta on, että suhde on huono ja toinen haluaa lähteä. Mitä pahaa siinä on vai pitäisikö avioliitossa olla väkisin? Reilua on tietysti lähteä "puhtain paperein", mutta joskus se kolmas osapuoli saa juuri sen puhdin tehdä vihdoin ratkaisunsa.
Olen kai sitten liian itsenäinen jos niin pitäisi olla, ja parisuhteeni on tuhoontuomittu.
-ap
Siis en pottuile! Me eletään tässä elämässä vain kerran. Miksi ihmeessä pitäisi miettiä sen enempää muuta kuin tehdä ITSENSÄ onnelliseksi?!? Loppujen lopuksi, ap, se avionainen saa olla onnellinen kun pääsi "miehestänsä" näin aikaisessa vaiheessa... saa enemmän aikaa etsiä sitä omaansa. Upeaa, että sinä ja "varastettu" miehesi löysitte itsenne jo nyt. Ap, ei ketään voi "varastaa", kyllä se mies lähti sun mukaan ihan omasta tahdostaan!
aaveeltä löytyi sitten toinenkin mamma joka ei ole niin äärettömän epävarma itsestään ja parisuhteestaan, vaan osaa reagoida tähän jotenkin muuten kuin hysteerisesti haukkumalla ja irvailemalla.
Siis en pottuile! Me eletään tässä elämässä vain kerran. Miksi ihmeessä pitäisi miettiä sen enempää muuta kuin tehdä ITSENSÄ onnelliseksi?!? Loppujen lopuksi, ap, se avionainen saa olla onnellinen kun pääsi "miehestänsä" näin aikaisessa vaiheessa... saa enemmän aikaa etsiä sitä omaansa. Upeaa, että sinä ja "varastettu" miehesi löysitte itsenne jo nyt. Ap, ei ketään voi "varastaa", kyllä se mies lähti sun mukaan ihan omasta tahdostaan!
Olen yh, joka on kokenut itse lähes saman; mies lähti toisen naisen matkaan. Mutta oon tämmönen ihan tavallinen suomalainen nainen. Vartalo muodokas (ylimääräset kilot on rinnoissa ja pakaroissa) ja kasvot kauniit, hiukset ei niin hyvässä kunnossa, mutta välttää. Sanon asiat niinku ne on enkä sanomisissani kiertele. -ap
Eli siis toisin sanoen... Näytät ihan pubiruusulta :D! Mut niillähän onkin aina menekkiä. Oon miettinyt, että lähteekö ne liian helposti vai tyytyykö suomalaiset miehet yksinkertaisesti vaan liian vähään?!
Menin sairaanhoitopiiriin töihin. Heti alussa jo minulle kerrottiin kaikki talon juorut. Tehtiin selväksi, kuka nainen oli jo 30 vuotta sitten huorannut senkin miehen kanssa ja vienyt siltä vaimon jne....
Eli ei nämä toiset naiset päässeet huoran leimasta edes 30 vuoden päästä tapahtuneesta. Vaikka heillä oli aikuisia lapsia jo näiden miesten kanssa. Kyllä heistä kerrottiin edelleen tyyliin : "sekin huoras xx.n miehen kans ja hommas ittsensä paksuksi. Erohan siitä tuli. Nyt muka on niin hurskasta vaimoa, vaikka huoraamalla vei sen miehen. No, on se mies käynyt panemassa muitakin akkoja, joten siitä on saanut takaisin"
Eli kyllä näiden toisten naisten maine säilyy koko heidän loppuelämänsä jos vain joku tietää heidän tarinansa. Niin ja oli kyllä heidän lapsensakin saaneet kuulla siitä, kuinka heidän äitinsä vei huoraamalla isän toisilta lapsilta.
Maailma on julma.
kun huomasit, että saat satutettua miehen vaimoa ja lasten elämän sekaisin. Tuliko orgasmit oikein sarjatulena kun saat hekumoida ajatuksella, että pystyinpä loukkaamaan miehen ex-vaimoa ja lasten elämänkin sain ehkä pilattua.
Ap:llä on omat tunteensa joiden mukaan hän menee. Olen pahoillani jos ajattelet noin.
ei jätetä vaimoa. Ellei sitten rakkaus omaan vaimoon ole kuollut jo aikaa sitten ja näin saatiin hyvä syy lähteä kävelemään.
Nussimisen himoa se yleensä on. Kun se lopahtaa, ei jäljelle jää mitään. Rakastumisella perustellaan niin monia asioita....
käsittää, ettei yksikään osapuoli tässä(kään) ap:n tilanteissa vaan tee asioita huvikseen tai muuten vaan. Tämä varattu mies _rakastui_ toiseen naiseen. Tämä toinen nainen _rakastui_ tähän mieheen. Onko teidän omat suhteenne niin väljähtäneitä, ettette muista millaista on olla rakastunut ja rakastaa toista silmittömästi? Ihminen taipuu rakkauden edessä, tässä tapauksessa mies jätti vaimonsa. Elämä on.
Johtuu siitä, että media syöttää ihmisille romanttisen rakkauden käsitettä, joka sekoitetaan nussimisen himoon. Rakastuminen ei ole rakkautta lainkaan, vaan juuri tuota nussimisen himoa ja uuden kumppanin tuomaa jännitystä.
Eli ei nämä toiset naiset päässeet huoran leimasta edes 30 vuoden päästä tapahtuneesta.
ei pidä ottaa rahaa vastaan niin ei tule kukaan huorittelemaan.
Ja mahtaakohan tämä yh ottaa rahaa vastaan loppupeleissä, hmmmmmm.
löytää toisensa.
täällä paljon epävarmoja naisia paikalla. Minä ainakin toivotan näille kahdelle rakastuneelle onnea matkaan. Toivottavasti teidän juttunne kestää! Huonot suhteet kaatuvat, hyvät eivät.
Aivan samaa mieltä!! On hienoa, jos kaksi löytää toisensa.
Kuka siinä hötäkässä muistaa läjän lapsia, joitten elämältä vetästään pohja ja toinen vanhempi enemmän tai vähemmän pois. Tosi hienoa, hurrataan nyt kaikki.
mutta en ole kokenut sitä niin tarpeelliseksi että sen takia ottaisin lainaa. (kunnalliselle ei pääse kun en ole tappamassa ketään ja yksityinen maksaa mulle liikaa)
-ap
haluat jauhaa yksityisasioitasi täällä, kun tiedät jo loukanneesi montaa ihmistä muutenkin?
että vieras maistuu.
Mutta sullahan oli jo kokemusta petetyksi tulemisesta ennestään, joten sehän tulee menemään rutiinilla.
Tsemppiä sulle. Muista pitää raha-asioistasi huoli, ettei mies vie mennessään sun omaisuutta sitten. Äläkä ainakaan hommaa itseäsi paksuksi, ettet kohta ole kahden lapsen yh.
muutaman kuukauden vasta. Kiitos! Sen tiedän jo nyt että töitä tän suhteen eteen pitää tehdä paljon, paljon ja paljon, että se onnistuu. Mutta minä olen siihen valmis.
-ap
kyllä se mies viihtyy niiden kans jyllätessä sun kans muutaman kuukauden.
kaikilla meillä on ylpeydenaiheemme.
Onneksi ne itsellä ihan toisenlaiset kuin se että on vienyt lapselta isän.
Niinhän se pitäisi tehdä, että onnittelee naista, joka ylpeilee/vitsailee/whatever varastaneensa varatun miehen (!!!). Ja ymmärtää pettämään ryhtynyttä ihmistä. Koska se on inhimillistä.
Entä onko murheen ja onnettomuuden tunne inhimillistä sille, jonka elämältä on viety merkittävä perusta?
Miten kierosti jotkut oikein ajattelevat ja katsovat tätä maailmaa? Sääliä ja pääntaputusta "langenneille", jotka eivät edes kadu tekojaan? Sen sijaan törkeästi kohdellulle osapuolelle ei mitään sääliä. Uskomatonta. Toivon, että näiden kirjoittajilla ei ole lapsia, koska tämähän on sama, kuin lohdutettaisiin kaveriaan lyönyttä lasta ja jätettäisiin lyöty kaveri itkemään yksin.