Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kauniita unisex-värisiä vaatteita pienelle vauvalle?

Vierailija
28.12.2009 |

Haluaisin jotain muuta kuin esim. perusvalkoista. Myöskään markettien alekorit eivät innosta, sillä monet niistä löytyvät vaatteet ovat suorastaan rumia. Tänäänkin katsoin räikeän keltaista bodya, jossa luki oranssilla "does this nappy make my butt look big?" - juu ei kiitos.

Toivoisin esim. beigejä, vaaleanvihreitä tai vaaleansinisiä vaatteita, joissa olisi kauniita, molemmille sukupuolille sopivia kuvia, kuten söpöjä eläimiä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nextin nettikaupasta

Vierailija
2/4 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ovat aika poikien tai tyttöjen vaatteita. Suht kestäviä joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim tutta ja mitä muita niitä on.

Vierailija
4/4 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni ainakin takuuvarma unisex-vaatteiden ostospaikka. Mun piti saada tyttö, mut koska jotenkin oli niin poikaolo, ostin lapselle pelkästään unisex-vaatteita; vaaleanvihreää, beigeä ja hentoa vaaleansinistä, joihin yhdistin sit tummanruskeaa. Henkkamaukan vaatteet oli ihan nappiostos (siis muutenkin kuin siksi että poikahan sieltä sit tuli ;) koska vaatteet on paljon helmpompia pukea kuin moni muu malli, hihansuut oli riittävän isot mun suurinyrkkiselle pojanpallerolle, painonapit oli isot ja tukevat ja näin päin pois. Myös noita eläinkuoseja löytyi kivasti; haalari jossa lampaita, yökkäri jossa keltaisia ankkoja jne. Myöhemmin sit olen ostanut lapselle kirkkaita retrovärejä, mut jotenkin vastasyntyneen halusin pukea hentoihin pastelleihin, pitsineuleeseen ja pehmeisiin neuletossuihin.