Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehe. Ihana luokkakokous! Huippuoppilas

Vierailija
28.12.2009 |

olikin 35-v. opiskeleva yh, kaunotar oli läski kotiäiti ja kaunottaren kouluaikainen poikaystävä taksikuski. Lisää tällaista, ihan parasta terapiaa :D

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kouluaikaiset luuserit oli edelleen luusereita. Inttivät humalassa, että tienaavat hyvin ja palkan eka numero on 5, mutta unohtivat kertoa, että kyseessä on vähän yli 500 e/kk palkka osa-aikatöistä.

Koulunsa kunnolla käyneet oli menestyneitä, kauniit yhä kauniita ja pissikset edelleen pissiksiä. Ja tyhmät, kuten ap, edelleen tyhmiä ja kateellisia.

Vierailija
22/70 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikutat itse aika säälittävältä jos sun itsetuntoa hivelee että joku on jotain muuta kun mitä on ollut ALA- JA YLÄASTEELLA. Yleensä ihmiset menee vuosien mittaan eteenpäin niistä peruskoulun aikasista jutuista.

mulla oli taannoin työpaikan illanistujaiset sellaisessa kartanossa.

Olipa yllätys kun ala ja yläasteen silloinen hiku joka piti itseään aina parempana kuin muut olikin

TARJOILIJANA kyseisessä paikassa.

Oli jotenkin itsetuntoa hivelevää kun tämä kyseinen nainen tarjoili ruoat ja kaateli viinit.

Ei siinä, duunari olen minäkin,mutta..mutta..tästä naikkosesta opettajat ja kaikki odotti "jotain suurta".

Näin se elämä menee. Toivottavasti nykypäivänä kaikkia oppilaita kohdellaan tasapuolisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kukaan ei kiusannut ketään ja kaikkia pidettiin ihan ihmisinä. Odotan innolla näkeväni paljon erilaisia ihmisiä erilaisten elämänkokemuksien kanssa :)

Vierailija
24/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka teki irtioton elamassaan. haluaisin viela paasta itsekin samaan.

Vierailija
25/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mä olen aina rakastanut luokkakokouksia, joita meillä on ollut yläaste porukan kanssa jo kymmenenen.

Koskaan ei ole ollut pointtina se mitä on, vaan se missä on ja miksi on. :)

Jatketaan tapaamisia.

Vierailija
26/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli taannoin työpaikan illanistujaiset sellaisessa kartanossa.

Olipa yllätys kun ala ja yläasteen silloinen hiku joka piti itseään aina parempana kuin muut olikin

TARJOILIJANA kyseisessä paikassa.

Oli jotenkin itsetuntoa hivelevää kun tämä kyseinen nainen tarjoili ruoat ja kaateli viinit.

Ei siinä, duunari olen minäkin,mutta..mutta..tästä naikkosesta opettajat ja kaikki odotti "jotain suurta".

Näin se elämä menee. Toivottavasti nykypäivänä kaikkia oppilaita kohdellaan tasapuolisesti.

Vierailija
27/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin kartanobisneksen tj. Monissa paikoissa hommat tehdään turhia erottelematta. Tuskin kartanossa oli vakinaista tarjoilijakuntaa.

Vierailija
28/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka ei akateeminen olekaan, on erittäin hyvä työpaikka ja vitosella alkava kuukausipalkka. Nyt tosin äitiyslomalla.

Meitä "hikuja" on ihan turha koulussa kadehtia ja myöhemmin osoitella vahingoniloisina. Varsinkin ne meistä, jotka pärjää erityisesti humanistisissa aineissa, saa kyllä koulussa kiitosta opettajilta, mutta antakaa meille nyt edes se.

Nykyajan työmarkkinat on sellaiset, että ihan vaatimattomille palkoille jäädään sitten tunnollisen pänttäämisen ja pitkien opiskeluvuosien jälkeen. Uran huippu on monelle se opettajan työ, jossa jatkuu sama tunnollinen uurastus ilta- ja viikonlopputöinä työpäivien ohella.

Minä olin hyvin selvillä näistä realiteeteista jo kouluaikana vanhempien sisarusten ansiosta, ja olisin suuresti yllättynyt, jos yltäisin nykyään palkoissa monien amiksen käyneiden tasolle. Huomasin kyllä jo koulussa, että jotkut työelämän tosiasioista tietämättömät keskitason oppilaat kadehtivat. Nyt sitten varmaan olisivat luokkakokouksessa vahingoniloisia, vaikka ei tässä ole mitään vahinkoa sattunut.

Vierailija
29/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti en ikinä joudu hänelle "hoitoon..."

Vierailija
30/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli yläkoulussa ääliöitä oli sitä edelleen 15v myöhemmin. Fiksut oli edelleen fiksuja. Yllätyin siitä miten hyvin olin seurani valinnut ylä- ja alakoulussa.

Monet oli hyvin koulutettuja, se ei ollut mikään yllätys, koska koulu oli hyvä. Useimmat tarpeeksi fiksuja ettei tarvinnut palkkoja olla vertailemassa...

Vierailija
31/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikutat itse aika säälittävältä jos sun itsetuntoa hivelee että joku on jotain muuta kun mitä on ollut ALA- JA YLÄASTEELLA. Yleensä ihmiset menee vuosien mittaan eteenpäin niistä peruskoulun aikasista jutuista.

Näin juuri! Miten joku junnaa jossain vuosikymmenien takaisissa asioissa?

Ja joku vielä tässä kommentoi, että luokkakokouksessa tivattiin joidenkin palkkoja. Jotain käytöstapoja kai sentään voisi olla?

Itsetunto on ihmiselle aika tärkeä asia. Yksi osa sitä on se, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Silloin ei tarvitse painaa toisia ihmisiä alaspäin eikä velloa menneissä.

Vierailija
32/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka hyvin yläasteella olevien koulumenestys korreloi siihen, mitä olivat nyt luokkakokouksessa. Mellä oli juuri luokkakokous, olemme 30-vuotiaita.

Seiskan oppilaat olivat amiksen käyneitä, kasin oppilaat AMK-tasoisia ja 9-10:n oppilaat akateemisia.

Minua kiusattiin tosi paljon niin ala-asteella kuin yläasteella. Olin aika hikari. Kiusaaminen oli kamalaa ja olin sen takia masentunut. Silloin kukaaan ei puuttunut asiaan.

Nyt olen erikoislääkäri, kaunis ja hoikka ja minulla oln ihana perhe, 2 lasta ja myös lääkärimies. Pahin kiusaajani oli lihonut 25kg ja oli kaupan kassalla töissä. En iloitse siitä, että itse menestyin paremmin elämässä kuin hän. Mulle oli vaan tosi terapeuttista mennä luokkakokoukseen iloisena ja itsevarmana ja näyttää kiusaajilleni, että eivät saaneet lannistettua eikä murrettua minua. Olin niin heidän yläpuolellaan ja pakko sanoa, että nautin siitä todella paljon, koska katkeruus kamalasta kiusaamisesta kalvoi paljon vuosien ajan.

Vierailija
33/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa porukasta junnasi edelleen niissä samoissa typerissä jutuissaan kun yläasteella...

Näin juuri! Miten joku junnaa jossain vuosikymmenien takaisissa asioissa?

Ja joku vielä tässä kommentoi, että luokkakokouksessa tivattiin joidenkin palkkoja. Jotain käytöstapoja kai sentään voisi olla?

Itsetunto on ihmiselle aika tärkeä asia. Yksi osa sitä on se, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Silloin ei tarvitse painaa toisia ihmisiä alaspäin eikä velloa menneissä.

Vierailija
34/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä hyvännäköinen että tosi hyvä koulussa. Hurjaa, jos se on ollut jollekin luokkakaverilleni yhtä kova pala kuin ap:lle, niin että kateus ja katkeruus ovat vielä vuosien jälkeen pinnalla :o :o

Vierailija
35/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä moinen leveily.

Vierailija
36/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä luokan wannabesta oli tullut toisia panetteleva juoruakka

Vierailija
37/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa roikkua menneessä.

Vierailija
38/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kouluaikaiset luuserit oli edelleen luusereita. Inttivät humalassa, että tienaavat hyvin ja palkan eka numero on 5, mutta unohtivat kertoa, että kyseessä on vähän yli 500 e/kk palkka osa-aikatöistä.

Koulunsa kunnolla käyneet oli menestyneitä, kauniit yhä kauniita ja pissikset edelleen pissiksiä. Ja tyhmät, kuten ap, edelleen tyhmiä ja kateellisia.

Menestyjät ja koulukiusaajat on johtajia, kiltit hissukat hoitajia, opettajia ja virkamiehiä, erikoiset on taiteilijoita ja mielisairaanhoitajia, rellestäjät juopottelevat ja pilistelevät edelleen. Ei saanut paha palkkaansa eikä hyvillä kiitos seisonut.

Vierailija
39/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka hyvin yläasteella olevien koulumenestys korreloi siihen, mitä olivat nyt luokkakokouksessa. Mellä oli juuri luokkakokous, olemme 30-vuotiaita. Seiskan oppilaat olivat amiksen käyneitä, kasin oppilaat AMK-tasoisia ja 9-10:n oppilaat akateemisia. Minua kiusattiin tosi paljon niin ala-asteella kuin yläasteella. Olin aika hikari. Kiusaaminen oli kamalaa ja olin sen takia masentunut. Silloin kukaaan ei puuttunut asiaan. Nyt olen erikoislääkäri, kaunis ja hoikka ja minulla oln ihana perhe, 2 lasta ja myös lääkärimies. Pahin kiusaajani oli lihonut 25kg ja oli kaupan kassalla töissä. En iloitse siitä, että itse menestyin paremmin elämässä kuin hän. Mulle oli vaan tosi terapeuttista mennä luokkakokoukseen iloisena ja itsevarmana ja näyttää kiusaajilleni, että eivät saaneet lannistettua eikä murrettua minua. Olin niin heidän yläpuolellaan ja pakko sanoa, että nautin siitä todella paljon, koska katkeruus kamalasta kiusaamisesta kalvoi paljon vuosien ajan.

Koulukiusaamisen täytyy jättää ihmiseen todella syvät jäljet, jos vielä aikuisenakin, vuosikymmenten jälkeen, sille täytyy hakea hyvitystä jotain kautta. Ehkä se osuu siihen ikään kun ihminen on kaikkein epävarmin ja haavoittuvaisin.

Vierailija
40/70 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat katkeralta ihmiseltä, jolle ei itsellekään ole käynyt loppupeleissä hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme