Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anopin suusta kuultua...

Vierailija
28.12.2009 |

Puuh, laukooko teillä anoppi ihme juttuja, siis suorastaan loukkaavia?

Anoppi kävi kylässä. Vajaan vuoden ikäinen vähän pulautteli ja tuumin vain, että huh kun tuoksuu oksennukselle, tuleekohan oksennustauti. "Kyllä se on tuo imetys mikä laittaa vauvan oksentamaan..." "Et kai sinä nyt enää imetä, kun se muutakin syö..." "Mitäs me läskit, ei meille edes farkut sovi, kun ME olemme niin lihavia, eri se on meidän maija, se on niin hoikka, että mikä vaan sopii sille, sillä on sit hyvä vartalo..."

Mies sanoo aina, että laita vaan toisesta korvasta ulos anopin puheet tai älä kuuntele. Mutta alkoi kyllä veetuttaa, kun se sanoo tuollaisia. En edes ole mikään lihava, 60 kg, noh, ehkä 3-5 kiloa voisi painaa vähemmän, mutta en mikään lihava ole. Toinen on tuo vauvan imetys, miksi se on mummoille niin suuri juttu. Vauvasta asti kuulee "anna oikeaa ruokaa, ei se nuku siksi, kun et anna oikeaa ruokaa jne." Kun siis imetys on onnistunut enemmän kuin hyvin...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaantua anopin sanomisista. Johtuu varmasti siitä että olen tottunut pohjalaiseen suorasukaisuuteen äitini taholta, en jaksa pilata koko suvun joulua kinastelemalla jostain yhden tekevästä asiasta jossa tiedän olevani oikeassa ja äitini tuntien hän ei anna periksi.

Mitä ihmettä voittaa sillä että saa aikaiseksi kinan tai toisen mielenpahoituksen, murkkuna sitä tein, mutta nykyisin ei minulle ole mitenkään tärkeää olla oikeassa asiassa joka oikeasti on ihan kärpäsen kakan tärkeä.

ps. jos perse on leveä ei se siitä pienemmäksi tule vaikka kuinka painoindeksin laskisi.

Vierailija
22/30 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikin puolin epäonnistuneita hirviöitä. Ainoa missä ovat nähtävästi onnistuneet on ihmismäisen poikalapsen kasvattaminen, se kun tuntuu kuitenkin näille täydellisille miniöille kelpaavan.

Mun ei kyllä pitäisi täällä lukea yhtään mitään, alkaa jo valmiiksi nousta karvat pystyyn tulevaisuutta ajatellen näin kolmen pojan äitinä.

Toisaalta en kyllä tosielämästä tiedä yhtään näin vaikeita anoppi-miniä-suhteita, kuin täällä tuntuu joka toisella olevan. Itsekin tykkään todella paljon omasta anopistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun anoppikokelas haukkui imetystäni, haukkui huoraksi. Kehotti poikaansa menemään isyystestiin ekan lapsen synnyttyä (tietysti mun kuullen).

ai että on sit mukavatäti!! Välttelen parhaani mukaan, koska en halua kuulla tollasta paskaa.

Vierailija
24/30 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on se kumma, että niin kivoilla ihmisillä kun täälläkin liikkuu, on kaikilla niin ikäviä anoppeja?

Vierailija
25/30 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla on ihan oikeasti todella kiva anoppi. Ei mitään pahaa sanottavaa. Otti minunkin tyttöni edellisestä liitosta ihan omakseen. Samalla tavalla ostelee lahjoja kuin näille oikeille lapsenlapsille. Ja muutenkin kohtelee ihan samalla tavalla.

Kuulostaa kyllä ikävältä ap:n anopin kommentit. Mutta on se kumma, että niin kivoilla ihmisillä kun täälläkin liikkuu, on kaikilla niin ikäviä anoppeja?

Vierailija
26/30 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla tavalla voi yleistää! 180-senttinen 60-kiloinen on suorastaan LAIHA, eikä 165-senttinen ap:kaan ole todellakaan mikään LÄSKI. Yli 100-kg alkaa jo olemaan hieman lihavamman puoleinen, varsinkin jos on lyhyt, mutta 60kg aikuinen on kyllä kaukana läskistä, oli pituutta sitten mitä hyvänsä! Haloo, mieti vähän mitä päästät suustasi.

Vierailija
27/30 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos anopilla on pissiä päässä ja itse aiheuttanu sen et kaikki kaikkoo ympäriltä. Eronnut, ei ystäviä, haukkuu naapureita. Ainut poika pitää yhteyttä, sillon ku äiti suostuu vastaa puhelimeen.

Missä vika? Anopissa?

Vierailija
28/30 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppien ikäviä kommentteja, ei kukaan täydellinen ole, mutta alkeelliset käytöstavat voi silti omata. Ja jos jonkun anoppi on sitä mieltä, ettei näistä voi puhua, niin katsaus peiliin, voisi olla paikallaan. Mullekin anoppi on laukonut kaikenlaista ajattelematonta ja pitää poikaansa suorastaan pyhimyksenä ja minua kaiken pahan alkuna ja juurena, miksi sellaisen ihmisen kanssa pitäisi olla tekemisissä?

Vierailija
29/30 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita parempana ja paremmin tietävänä kaikesta. muut ei oo mitään.

Vierailija
30/30 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin keskustelussa ihan normaalipainoista naista alettiin haukkua läskiksi! Ihan sairasta ja älytöntä. :( Ja vaikka joku olisi satakiloinen, ihan sama, niin saako häntäkään haukkua, saako? Haukkuuko kukaan viisas ja kiva ihminen, haukkuuko?

Jotain huonosti käyttäytyvää päänaukojaa (tässä tapauksessa nyt sattumalta anoppia) kyllä toki ymmärretään täällä. Siis mitä tunnevammaista moukkaa porukkaa täällä oikein on. :/